Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητισμος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητισμος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Η γιορτή του τμήματος στις 9 Μαΐου 2010 Γιορτή σε οικογενειακό κλίμα

Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 09/05 και ώρα 12:00 στο Ιβανώφειο Κλειστό Γυμναστήριο η γιορτή του τμήματος Τζούντο για την υποδοχή της αποστολής του Ηρακλή που συμμετείχε στο διεθνές τουρνουά της Οσάκα. Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν ο προπονητής του τμήματος Αυγερινός Μαϊστρέλλης, η αποστολή που εκπροσώπησε το σύλλογο στην Ιαπωνία, αθλητές του τμήματος που παρακολουθούν προγράμματα απεξάρτησης στην θεραπευτική κοινότητα ΙΘΑΚΗ, οι γονείς των αθλητών και πολλοί υποστηρικτές του τμήματος.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκε βίντεο με στιγμιότυπα αγώνων και εκδηλώσεων στην Ιαπωνία, τιμήθηκαν οι αθλητές του συλλόγου που διέπρεψαν στο διεθνές τουρνουά καθώς και άτομα που βοηθούν στην προβολή και στην εξέλιξη του έργου του τμήματος για την συνεισφορά τους.
Η εκδήλωση έκλεισε με το αισιόδοξο μήνυμα ότι ο Ηρακλής θα στείλει ξανά αθλητές του σε τουρνουά της Ιαπωνίας το Νοέμβριο, στους οποίους θα συμπεριληφθούν και άτομα από προγράμματα επανένταξης της θεραπευτικής κοινότητας ΙΘΑΚΗ, κάτι το οποίο θα συμβεί για πρώτη φορά στα χρονικά του ελληνικού τζούντο.


Προβολή βίντεο με την ομάδα του Ηρακλή στην Ιαπωνία




Οι μικροί αθλητές του Ηρακλή



Εκπρόσωπος της θεραπευτικής κοινότητας ΙΘΑΚΗ και ο προπονητής τζούντο Αυγερινός Μαϊστρέλλης


Ομιλία του προπονητή του τμήματος Αυγερινού Μαϊστρέλλη







Πηγή:Ηρακλής judo blog

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Το ιστορικό της αποστολής του Ηρακλή στην Οσάκα της Ιαπωνίας


(περισσότερες φώτο εδώ(1)...εδώ(2)..και εδώ(3).
.

. 25 Μαρτίου – 7 Απριλίου 2010



ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΖΟΥΝΤΟ ΤΟΥ «ΗΡΑΚΛΗ» ΣΤΗΝ ΟΣΑΚΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ




Αφιερωμένη στον άγνωστο Ιάπωνα πλοίαρχο, που έσωσε Έλληνες από την Καταστροφή της Σμύρνης το 1922, και στον Έλληνα δημοσιογράφο Λευκάδιο Χερν, όντας ανταποκριτής αμερικανικής εφημερίδας έκανε γνωστή την ιαπωνική κουλτούρα στο δυτικό κόσμο.





ΑΦΙΞΗ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ – Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Η ελληνική αποστολή έφτασε στη Νάμπα της Οσάκα, στο ξενοδοχείο Μισόνο. Εκεί την επισκέφτηκαν οι δάσκαλοι του τζούντο από την πόλη Ντάιτο, ο Σουσούμο και ο Τακετόμι.

Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

Περιήγηση στο Πάρκο της Οσάκα το πρωί και προπόνηση στο Ντότζο του δασκάλου του τζούντο Ακιχίρο Ματσούρα, στην Τσουρουχάση, το απόγευμα πραγματοποιήθηκε την πρώτη ημέρα της διαμονής στην Ιαπωνία.
Η αποστολή του ΗΡΑΚΛΗ, νωρίς το πρωί, επισκέφτηκε το Πάρκο της Οσάκα (Central Park of Osaka), όπου βρίσκεται και το ιστορικό της Κάστρο. Εκεί κατέθεσε λίγα λουλούδια σε Μνημείο προς τιμή του άγνωστου ιάπωνα πλοιάρχου, ο οποίος έσωσε καταδιωκόμενους Έλληνες από την Καταστροφή της Σμύρνης το 1922. Αμέσως μετά, η αποστολή του ΗΡΑΚΛΗ επισκέφτηκε το Μουσείο Πολέμου της Οσάκα, όπου παρουσιάζεται η πολεμική και πολιτική ιστορία της Ιαπωνίας από το Β Παγκόσμιο Πόλεμο έως σήμερα.
Οι αθλητές του ΗΡΑΚΛΗ μαζί με τον προπονητή τους, στις 5 το απόγευμα, ξεκίνησαν προπόνηση στο Ντότζο του δασκάλου Ακιχίρο Ματσούρα. Στα πλαίσια του προγράμματος άθλησης ελλήνων και ιαπώνων αθλητών. Από τις 7 και μισή έως τις 9 το βράδυ, έγινε προπόνηση ελλήνων και ιαπώνων αθλητών παιδιών, εφήβων κι ενηλίκων. Ακολούθησε ένα μικρό πάρτυ με ανταλλαγή δώρων μεταξύ της ομάδας του ΗΡΑΚΛΗ και των δασκάλων του Ντότζο του Ακιχίρο Ματσούρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι έγινε, παράλληλα, παρουσίαση του «Τζού Νο Κάτα» από 6 γυναίκες 70 έως 90 ετών, οι οποίες προπονούνται από το δάσκαλο Ακιχίρο Ματσούρα.
Σε ερώτηση για τα οφέλη του τζούντο ο δάσκαλος Ακιχίρο Ματσούρα δήλωσε: «Το Τζούντο βοηθάει τους νέους ανθρώπους να διατηρούνται σε καλή φυσική κατάσταση και να είναι δυνατοί. Το «Τζού Νο Κάτα» βοηθάει τις μεγάλες σε ηλικία γυναίκες να στέκονται πιο δυνατές στη ζωή.».
Ο Ακιχίρο Ματσούρα είναι δάσκαλος του τζούντο και του προπονητή του ΗΡΑΚΛΗ, Αυγερινού Μαϊστρέλλη.

Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Ολοήμερη εκδρομή στην πόλη του Ντάιτο με αθλητική, ψυχαγωγική δραστηριότητα και συνάντηση με το δήμαρχο της πόλης, Χίντεσι Οκαμότο, πραγματοποίησε η ομάδα του ΗΡΑΚΛΗ μαζί με τον προπονητή της και τα άλλα μέλη της αποστολής. Η δραστηριότητα αυτή σφραγίστηκε από μία ισχυρή υπόσχεση κι έκφραση ελληνικής και ιαπωνικής φιλίας.
Το πρωί η αποστολή του ΗΡΑΚΛΗ συναντήθηκε με ιάπωνες αθλητές, γονείς και παιδιά, στην εξοχή της πόλης, σε έναν ελεύθερο χώρο άθλησης και ψυχαγωγίας. Τα παιδιά έπαιξαν ποδόσφαιρο, πέταξαν χαρταετό, ιπτάμενους δίσκους, ρακέτες, λάστιχο, έκαναν χειροτεχνίες με χαρτί. Οι γονείς γνωρίστηκαν μεταξύ τους κι αντάλλαξαν απόψεις για διάφορα θέματα που αφορούν στην καθημερινή ζωή. Ηπιαν τσάι, καφέ κι όλοι μαζί γευμάτισαν για μεσημέρι με ιαπωνικές γεύσεις όπως ρύζι με μαύρο σουσάμι, φύκια, παναρισμένο χοιρινό, πουρέ πατάτας, τουρσί, μακαρόνια, λάχανο.
Η αποστολή αναχώρησε για τον πολυχώρο άθλησης του Ντάιτο. Εκεί η ελληνική ομάδα προπονήθηκε μαζί με τους ιάπωνες, όπου παραβρέθηκε και ο δήμαρχος της πόλης του Ντάιτο, Χίντεσι Οκαμότο. Επίσης, μέλη της αποστολής παρακολούθησαν την παραδοσιακή τελετή του Τσαγιού σε χώρο του αθλητικού κέντρου.
Ο δάσκαλος του τζούντο Μιγιαζάκι Κατσούο καλωσόρισε την ελληνική ομάδα κι υπογράμμισε την ευγνωμοσύνη όλων των ιαπώνων δασκάλων του τζούντο για τη φιλοξενία με την οποία τους τίμησε ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Ψωμιάδης, όταν συμμετείχαν στο Διεθνές Τουρνουά «ΙΘΑΚΗ 2009 – Ενάντια στο Ντόπινγκ και τα Ναρκωτικά» στη Θεσσαλονίκη, στέλνοντας χαιρετισμούς. Ο Αυγερινός Μαϊστρέλλης είπε: «Είμαι βαθιά συγκινημένος. Είναι η πέμπτη φορά, που έρχομαι στην Ιαπωνία, μόνο που αυτή τη φορά έφερα μαζί μου, εκτός από την οικογένειά μου, τους αθλητές και τους γονείς τους, οι οποίοι εμπιστεύονται τα παιδιά τους σε εμένα.», παρουσιάζοντας ονομαστικά τους γονείς των αθλητών. «Σήμερα το πρωί τα παιδιά μας και τα παιδιά σας παίξανε μαζί ιαπωνικά κι ελληνικά παιχνίδια. Τα παιδιά μας ήρθαν κοντά. Οι λαοί μας είναι κοντά. Στο πρόσωπο του κυβερνήτη σας θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον ιάπωνα πλοίαρχο, ο οποίος το 1922 έσωσε έλληνες από τα χέρια των εχθρών μας, τότε, στο λιμάνι της Σμύρνης.». Ο προπονητής του ΗΡΑΚΛΗ σημείωσε ότι το Διεθνές Τουρνουά 2009 ήταν αφιερωμένο στα 101 χρόνια του ΗΡΑΚΛΗ και στην ελληνο - ιαπωνική φιλία, και πως η ελληνική αποστολή του ΗΡΑΚΛΗ στην Ιαπωνία είναι αφιερωμένη στον άγνωστο ιάπωνα πλοίαρχο, που έσωσε έλληνες το 1922 από την Καταστροφή της Σμύρνης και στον έλληνα δημοσιογράφο και εθνικό ποιητή της Ιαπωνίας, το Λευκάδιο Χέρν. Ο Λευκάδιος Χέρν ήταν ανταποκριτής αμερικάνικης εφημερίδας στην Ιαπωνία στις αρχές του περασμένου αιώνα. Χάρη στα ηθογραφήματα και τα κείμενά του ο δυτικός κόσμος γνώρισε την ιαπωνική κουλτούρα.
Το λόγο πήρε ο δήμαρχος του Ντάιτο, Χίντεσι Οκαμότο σημειώνοντας: «Καλώς ήλθατε στο Ντάιτο. Μέσα από την καρδιά μας θέλουμε να σας κάνουμε να περάσετε καλά. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η Ελλάδα ίδρυσε τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η χώρα σας είναι γνώστης του Πολιτισμού. Και όχι μόνο αυτά, αλλά και ότι είστε ένας τίμιος λαός. Το γεγονός ότι μία χώρα σαν τη δική σας περιλαμβάνει στις αθλητικές της δραστηριότητες το Τζούντο για εμάς είναι πολύ σημαντικό. Το εκτιμούμε πολύ. Το τζούντο για εμάς είναι πολύ σημαντικό. Ελπίζουμε μέσω του Τζούντο να γίνεται καλοί πολίτες. Ελπίζω μέσω του Τζούντο η φιλία μεταξύ του Ντάιτο και των ελλήνων να κρατήσει για πάντα.».
Μετά το δήμαρχο του Ντάιτο το λόγο πήρε ο εκπρόσωπος της Αθλητικής Ενωσης του Ντάιτο, Τάτσι Χούτζι Τογιογιούκι «Εκτιμούμε την παρουσίας σας στο Ντάιτο και τη φιλία σας. Το Ντάιτο είναι γνωστό για την πολιτιστική κουλτούρα του και την παράδοσή του στο τζούντο. Εχουμε, σχετικά, 18 υποστηρικτικά clubs. Ελπίζω, σήμερα, να περάσετε καλά και να κάνετε καλή προπόνηση.».
Ο προπονητής του ΗΡΑΚΛΗ, Αυγερινός Μαϊστρέλλης, έδωσε δώρα στο δήμαρχο του Ντάιτο. Η ιαπωνική φιλοξενία στο Ντάιτο ολοκληρώθηκε με ένα μεγάλο τραπέζι προς τιμήν της ελληνικής αποστολής του ΗΡΑΚΛΗ με φόντο την ελληνική και την ιαπωνική σημαία ενώ ένα μικρό αυτοσχέδιο συγκρότημα ιαπώνων τραγούδησε τον ελληνικό εθνικό ύμνο. Το γεύμα ήταν προσφορά του Κεν Νακακίτα, μέλους της Nakakita Seisakusho Co.LTD. O Κεν Νακακίτα είναι προσωπικός φίλος του έλληνα προξένου στην Οσάκα της Ιαπωνίας, Ισίδωρου Μαρτάκη.

Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Πρωινή περιήγηση σε αξιοθέατα τμήματος της αρχαίας πόλης του Κιότο και βόλτα στο κέντρο της σύγχρονης πόλης πραγματοποιήθηκε τη δεύτερη ημέρα.
Τα δύο πρόσωπα του Κιότο εντυπωσίασαν την αποστολή του ΗΡΑΚΛΗ. Από τη μια η αρχαία πόλη με τις παγόδες και τους ανθισμένους κήπους, κι από την άλλη η σύγχρονη πόλη με τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, τα πανύψηλα τετραγωνισμένα κτίρια δίπλα, τα μικρά παραδοσιακά ιαπωνικά σπίτια και τις ήσυχες γειτονιές.

Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Πρωινό περίπατο στο λόφο της Νάρα με τον εντυπωσιακό βουδιστικό ναό, τα χιλιάδες ελεύθερα ήμερα ελάφια, τους όμορφους κήπους και το μεγάλο δάσος πραγματοποίησε η αποστολή ενώ το απόγευμα οι αθλητές του ΗΡΑΚΛΗ έκαναν προπόνηση στο Nτότζο του Ακιχίρο Ματσούρα στη Τσουροχάση.
Ο περίπατος στη Νάρα ήταν μία από τις πιο όμορφες εμπειρίες για τους μικρούς αθλητές του ΗΡΑΚΛΗ, καθώς είχαν την ευκαιρία να χαρούν τη φύση και να παίξουν με ήμερα ελάφια του ναού. Τα ελάφια αυτά θεωρούν οι βουδιστές οτι είναι ιερά κι ανήκουν στο θεό τους τον Βούδα.

Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Το απόγευμα έγινε προπόνηση στο Ινστιτούτο Μελέτης του Τζούντο Κόντοκαν. Την αποστολή υποδέχτηκε ο γενικός γραμματέας του Κοντοκαν Τακέο Καβασάκι. Ο προπονητής του ΗΡΑΚΛΗ πρόσφερε δώρα και έλαβε από τους δασκάλους του Κόντοκαν μία αναμνηστική φωτογραφία για τα 130 χρόνια από την ίδρυση του Τζούντο. Η αποστολή του ΗΡΑΚΛΗ είχε την τύχη να βρίσκεται εκεί ενώ γιορτάζονται τα 130 χρόνια του αθλήματος και να συναντήσει το σημαντικότερο δάσκαλο του Τζούντο, επικεφαλής των δασκάλων του Κόντοκαν, τον δάσκαλο Νισιόκα, ο οποίος έχει 9 νταν.


Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Τη συνδρομή του κύριου Ισίδωρος Μαρτάκη, έλληνα πρόξενου στην Οσάκα της Ιαπωνίας, για την ανταλλαγή αθλητών στα πλαίσια των σχέσεων φιλίας, που αναπτύσσονται μέσω του αθλήματος τζούντο, ζήτησε ο προπονητής του ΗΡΑΚΛΗ, Αυγερινός Μαϊστρέλλης.
Στη συνάντηση συμμετείχε, επίσης, η Δέσποινα Μαυρομάτη, ιδιοκτήτρια του εστιατορίου ΖΥΘΟΣ στη Θεσσαλονίκη, η ειδική παιδαγωγός και διδάκτορας των Επιστημών της Αγωγής, εξωτερική συνεργάτης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου της Ελλάδας, Αντα Νάνου, κι ο Αυγουστίνος Λουφάκης, ιδιοκτήτης της Λουφάκης Χημικά ΑΒΕΕ στη ΒΙΠΕ νομού Θεσσαλονίκης. Η κυρία Μαυρομάτη ως εκπρόσωπος ελλήνων παραγωγών συζήτησε με τον πρόξενο για την καλή ποιότητα συγκεκριμένων ελληνικών προϊόντων της βόρειας Ελλάδας, τα οποία θα ενδιέφεραν την ιαπωνική αγορά. Η διδάκτορας Αντα Νάνου εξέφρασε το ενδιαφέρον της για την εκπαιδευτική και κοινωνική πολιτική του ιαπωνικού συστήματος στον τομέα των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες.
Ο πρόξενος Ισίδωρος Μαρτάκης, δεσμεύτηκε στον προπονητή του ΗΡΑΚΛΗ ότι θα συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων της ομάδας. Ο Αυγερινός Μαϊστρέλλης ευχαρίστησε τον κύριο Μαρτάκη και τον προσκάλεσε στη Θεσσαλονίκη.
Το απόγευμα, οι αθλητές του ΗΡΑΚΛΗ έκαναν την απογευματινή τους προπόνηση στο «Ντότζο Κάμη» της πόλης Κάμη. Τον ΗΡΑΚΛΗ συνόδευσε η Σάεκο Ματσούρα, η οποία διδάσκει τζούντο στη Σαμόα ως απεσταλμένη της ιαπωνικής κυβέρνησης. Το «Ντότζο Κάμη» υποδέχτηκε την ελληνική ομάδα με την επιγραφή «Καλώς ήλθατε» στα ελληνικά.
Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Η απογευματινή προπόνηση τζούντο του ΗΡΑΚΛΗ πραγματοποιήθηκε στο Ντότζο του Σούντοκαν, δίπλα στο Κάστρο της ΟΣΑΚΑ, παράλληλα με την προπόνηση του αθλήματος Κέντο, που διεξαγόταν στον ίδιο χώρο. Σημειώνεται ότι τα δύο αθλήματα, Τζού-ντο ( = ο ευγενικός δρόμος) και Κέ-ντο ( = ο δρόμος του σπαθιού) είναι ενταγμένα στο αθλητικό πρόγραμμα της ιαπωνικής εκπαίδευσης. Οι μαθητές επιλέγουν ένα από τα δύο αθλήματα στα πλαίσια της υποχρεωτικής τους εκπαίδευσης στα σχολεία.
Στο τέλος της προπόνησης η ομάδα του ΗΡΑΚΛΗ ο προπονητής, Αυγερινός Μαϊστρέλλης πρόσφερε δώρα στους δασκάλους του τζούντο. Η ομάδα είχε, επίσης, την τύχη να παρακολουθήσει τις θεαματικές ασκήσεις εκσπάθισης των Σαμουράι.

Παρασκευή 2 Απριλίου και Σάββατο 3 Απριλίου

Η προπόνηση του ΗΡΑΚΛΗ έγινε την Παρασκευή στο Ντότζο του Πολυδύναμου Αθλητικού Κέντρου της πόλης του Γιάο. Το «Ντότζο Γιάο» υποδέχτηκε την ελληνική ομάδα με την επιγραφή «Καλώς ήλθατε» στα ελληνικά. Το Σάββατο η προπόνηση του ΗΡΑΚΛΗ έγινε για δεύτερη φορά στο Ντότζο της πόλης του Ντάιτο. Την εκπαίδευση των ελλήνων αθλητών, Γιώργου Σημαδόπουλου και Στέφανου Καλοτεράκη, έκανε ο δάσκαλος Ακιγιάμα, πατέρας του γνωστού αθλητή της Ιαπωνίας, μέλους της εθνικής ομάδας της Ιαπωνίας, Κένζι Ακιγιάμα.

Κυριακή 4 Απριλίου

Τη 16η θέση μεταξύ 46 συμμετεχόντων ομάδων πήρε η ομάδα τζούντο του ΗΡΑΚΛΗ στο Φιλικό Τουρνουά, που διοργάνωσε το Κίβι Κλάμπ (Kiwi Club – οργάνωση προώθησης του αθλήματος τζούντο), στο Ντότζο του Σούντοκαν, με αφορμή την παρουσία του ΗΡΑΚΛΗ στην Οσάκα.
Ο Αυγερινός Μαϊστρέλλης σχολιάζοντας τις επιδόσεις των αθλητών του ΗΡΑΚΛΗ είπε: «Η παιδική ομάδα τζούντο του ΗΡΑΚΛΗ κατέκτησε τη 16η θέση ανάμεσα σε 46 ομάδες που συμμετείχαν στο Τουρνουά. Όλα τα παιδιά σημείωσαν από μία τουλάχιστον νίκη. Ο Παύλος και ο Ιάσονας Λουκάκης κατέκτησαν 4 νίκες. Ο Μιχάλης Λουφάκης 3 νίκες, η Αμαλία Λουφάκη 2 νίκες, και από μία νίκη κατάκτησαν ο Νίκος Δήμου, ο Ιωσήφ Τερζόπουλος, η Ευφημία Τερζοπούλου, η Αρτεμης Μαϊστρέλλη. Ο Χάρης Ηλιάδης κατέκτησε την πρώτη του νίκη σε ιαπωνικό τατάμι ενώ στο Πανελλήνιο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Βόρειας Ελλάδας Παίδων Κορασίδων Β’ είχε δύο ήττες. Και ο μικρότερος αθλητής του ΗΡΑΚΛΗ, Αλέξανδρος Μαϊστρέλλης, 4 ετών, έκανε την πρώτη του αγωνιστική εμφάνιση στο ιαπωνικό τατάμι.».
Τη σημαντική αυτή θέση κατέκτησε ο ΗΡΑΚΛΗΣ μετά από καθημερινές πολύωρες προπονήσεις, οι οποίες συνέβαλαν αποφασιστικά στη βελτίωση των επιδόσεων της ομάδας.
Πριν την έναρξη του τουρνουά ο πρόεδρος του Κίβι Κλάμπ, Χασιμότο Χίτοσι, είπε: «Το 2009 το Κίβι Κλάμπ συμμετείχε στο Διεθνές Τουρνουά – ΙΘΑΚΗ 2009 Ενάντια στο Ντόπινγκ και τα Ναρκωτικά. Ευχαριστούμε τους ανθρώπους της ελληνικής ομάδας, που ήρθαν για το σημερινό Τουρνουά. Στόχος μας είναι η ελληνική και η ιαπωνική ομάδα να αποκτήσουν από πολύ μικρή ηλικία την ικανότητα να παίζουν τζούντο, ώστε μεγαλώνοντας να φτάσουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες και σε άλλες μεγάλες διοργανώσεις. Σας ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας.». Το λόγο πήρε το μέλος του Κίβι, Γιάσου Χίντε Νακαγιάμα, πρώην υφυπουργός διεθνών σχέσεων: «Θέλουμε, μέσα από το Κίβι Κλάμπ, η ελληνική και η ιαπωνική ομάδα να φτάσουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες.». Ο προπονητής του ΗΡΑΚΛΗ, Αυγερινός Μαϊστρέλλης, τέλος, σημείωσε: «Αδέρφια μας, σας ευχαριστούμε για τη φιλοξενία. Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ιδρύθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1908, όταν ήταν, ακόμα, υποδουλωμένη στην οθωμανική κυριαρχία. Σας ευχαριστούμε, για τον καπετάνιο σας που το 1922 έσωσε έλληνες από την Καταστροφή της Σμύρνης. Οι λαοί μας μπορεί να είναι διαφορετικοί αλλά είναι και τόσο κοντινοί. Είμαστε εδώ για να διδαχτούμε το πνεύμα και το ήθος του τζούντο. Αυτό, που μας ενώνει είναι το όνειρο του ιδρυτή του τζούντο Τζιγκόρο Κάνο. Αυτό, που σήμερα ενώνει τους λαούς, είναι οι μικρές και μεγάλες Ολυμπιάδες. Σήμερα, εδώ, κάτω από το Κάστρο της Οσάκα εμείς, που έχουμε σύμβολο της πόλης μας το Λευκό Πύργο, θα δώσουμε μαζί σας αυτούς τους αγώνες.». Ο κύριος Μαϊστρέλλης πρόσφερε δώρα στα μέλη του Κίβι Κλάμπ
Μετά την ολοκλήρωση του Τουρνουά η αποστολή επισκέφθηκε το Κάστρο της Οσάκα.

Γεύμα του ΗΡΑΚΛΗ με το Κίβι Κλάμπ

Ένα πλουσιοπάροχο γεύμα με κινέζικη κουζίνα πρόσφερε το Κίβι Κλάμπ στην αποστολή του ΗΡΑΚΛΗ, το απόγευμα της Κυριακής, μετά το Τουρνουά. Σε μεγάλο κινέζικο εστιατόριο, έχοντας θέα ένα από τα όμορφα κανάλια της Οσάκα με τις ανθισμένες κερασιές στις όχθες του, οι αθλητές του ΗΡΑΚΛΗ βραβεύτηκαν από το Κίβι Κλάμπ με μετάλλια και ο προπονητής τους, Αυγερινός Μαϊστρέλλης, βραβεύτηκε με τιμητικό δίπλωμα από τον πρόεδρο του Κίβι Κλάμπ Χασιμότο Χίτοσι. «Σήμερα δε μιλήσαμε ούτε ιαπωνικά ούτε ελληνικά, αλλά μίλησαν οι καρδιές μας μέσα από το τζούντο.» δήλωσε ο Αυγερινός Μαϊστρέλλης. Ο προπονητής του ΗΡΑΚΛΗ έγινε επίτιμο μέλος του Κίβι Κλάμπ τον Ιούνιο του 2009. Με σύντομους χαιρετισμούς, ανάμεσα σε εκλεκτούς καλεσμένους, τίμησαν την ελληνική αποστολή ο πρόεδρος του Κίβι Κλάμπ, Χασιμότο Χίτοσι, το μέλος Γιάσου Χίντε Νακαγιάμα, πρώην υφυπουργός διεθνών σχέσεων, ο Τακασι Οτσούκα και ο δάσκαλος του Ντότζο του Ντάιτο, Μιγιαζάκι Κατσούο.

Δευτέρα 5 Απριλίου

Απογευματινή προπόνηση στο Ντότζο του Ακιχίρο Ματσούρα, στην Τσουρουχάση έκανε ο ΗΡΑΚΛΗΣ. Οι αθλητές της παιδικής ομάδας μετά την προπόνηση κατέκτησαν τη «μωβ» ζώνη (δηλαδή την καφέ παιδική) με γραμμένα τα ονόματά τους στα ιαπωνικά ενώ ο Σημαδόπουλος Γιώργος και ο Στέφανος Καλοτεράκης κατέκτησαν την καφέ ζώνη κι ο Δημήτρης Παραπαβέσης κατέκτησε την πράσινη ζώνη
Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Η ελληνική αποστολή του ΗΡΑΚΛΗ επέστρεψε στην Ελλάδα με χαμόγελα και νίκες.

Βασικός πυρήνας της αποστολής των 42 μελών:

Αυγερινός Μαϊστρέλλης, προπονητής του ΗΡΑΚΛΗ

Αθλητές: Νίκος Δήμου 11 ετών, Χάρης Ηλιάδης 13 ετών, Στέφανος Καλοτεράκης 26 ετών, Αμαλία Λουφάκη 10 ετών, Ιάσωνας Λουφάκης 13 ετών, Μιχάλης Λουφάκης 14 ετών, Παύλος Λουφάκης 11 ετών, Αρτεμη Μαϊστρέλλη 8 ετών, Αλέξανδρος Μαϊστρέλλης 4 ετών, Δημήτρης Πραπαβέσης 17 ετών, Γιώργος Σημαδόπουλος 21 ετών, Ευφημία Τερζοπούλου 10 ετών
Γονείς αθλητών: Κώστας Δήμου και Τάνια Βουζαρανίδου – Δήμου, Αναστασία (Τάτη) Παπαλάμπρου – Ηλιάδη, Λουφάκης Αυγουστίνος και Λουφάκη Δωροθέα, Τερζόπουλος Βασίλης και Δέσποινα Μαυρομάτη, Αυγερινός Μαϊστρέλλης και Αντα Νάνου.



κυριακή, 11 απριλίου 2010


ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΣΑΚΑ

ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΣΑΚΑ
Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΤΗΝ 16η ΘΕΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ 46 ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ ΟΣΑΚΑ
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΕΧΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΙΚΗ ΕΝΩ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΛΟΥΦΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΙΑΣΩΝ ΛΟΥΦΑΚΗΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑΝ ΜΟΝΟ ΝΙΚΕΣ.
Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΟΥΦΑΚΗΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΤΡΕΙΣ ΝΙΚΕΣ Η ΑΜΑΛΙΑ ΛΟΥΦΑΚΗ ΔΥΟ ΝΙΚΕΣ
Ο ΙΩΣΗΦ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΣ, Ο ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ, Η ΕΥΦΗΜΙΑ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΑΡΤΕΜΙΣ ΜΑΪΣΤΡΕΛΛΗ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΝΙΚΗ
Ο ΧΑΡΗΣ ΙΛΙΑΔΗΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗ ΣΕ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΤΑΤΑΜΙ ΕΝΩ ΣΤΟ ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Π-Κ Β ΕΙΧΕ ΔΥΟ ΗΤΤΕΣ
Ο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΜΑΣ Ο ΑΛΕΞΑΔΡΟΣ ΜΑΪΣΤΡΕΛΛΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΕ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΤΑΤΑΜΙ
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΗΜΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΛΟΤΕΡΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΡΑΠΑΒΕΣΗΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ ΣΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΣΑΚΑ
Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ ΜΑΪΣΤΡΕΛΛΗΣ ΤΙΜΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΖΟΥΝΤΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΩΣΤΕ ΤΟ ΤΖΟΥΝΤΟ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΚΕΘΕΑ-ΙΘΑΚΗ.

Υπεύθυνη επικοινωνίας: Μαρία Περγαντή (6976869927,mariaperg.11@gmail.com).

Πηγή:iraklis-judo

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Τo judo και η ιστορία του.


Μπορεί μια πολεμική τέχνη να είναι ταυτόχρονα και ευγενική; Για τον κόσμο του Τζούντο δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία. Τα ιδεογράμματα άλλωστε που γράφουν την ονομασία του αθλήματος δείχνουν απλά της ευγένειας (JU) το δρόμο (DO) (ή «δρόμος της ηπιότητας). Ναι μεν η νίκη στο Τζούντο κατακτάτε όταν ο ένας αθλητής ρίξει τον άλλο στο έδαφος, ωστόσο όλη η διαδικασία βασίζεται στην πρακτική και τη μέθοδο της ευγένειας. Ο κάθε τζουντόκα υποχωρεί στη δύναμη του αντιπάλου του, προσαρμοζόμενος σε αυτήν και χρησιμοποιώντας την προς όφελός του.

Ο Τζίγκορο Κάνο, «πατέρας» του Τζούντο είχε πει το 1947: «Αν αντισταθώ όταν ένας δυνατότερος άντρας με σπρώχνει με όλη του τη δύναμη απλά θα νικηθώ. Αν, αντί να αντισταθώ, οπισθοχωρήσω, τότε αυτός θα χάσει την ισορροπία του και φυσιολογικά θα σκύψει μπροστά, στην κατεύθυνση προς την οποία σπρώχνει. Αν εγώ χρησιμοποιώντας τη δύναμη της ώθησής του και καθώς χάνει την ισορροπία του εφαρμόσω μια τεχνική είναι αρκετά πιθανό να τον ανατρέψω. Να ένα παράδειγμα, πολύ απλό, για το πώς ένας αγωνιζόμενος μπορεί να νικήσει υποχωρώντας στη δύναμη του αντιπάλου του. Σε αυτό έγκειται και η αρχή της ευγένειας».

Αυτό είναι το Τζούντο. Μια πολεμική τέχνη που γεννήθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα στην Ιαπωνία, είχε άμεση επιρροή από το Ζίου Ζίτσου, αλλά παρουσίασε και καινούργια στοιχεία, που το έκαναν δημοφιλές σε ολόκληρο τον κόσμο. Ήταν, άλλωστε, το πρώτο εξ Ασίας άθλημα που συμπεριλήφθηκε στο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων (το 1964 στο Τόκιο) και παρουσίασε στη διαδρομή του χρόνου πολύ μεγάλους αθλητές και αθλήτριες.



Η Ιστορία του Τζούντο

Το τζούντο γεννήθηκε στην Ιαπωνία.. «Πατέρας» του αθλήματος θεωρείται ο Τζίγκορο Κάνο (28 Οκτωβρίου 1860, Μικάγκε-Χιόγκο) πτυχιούχος πολιτικών και οικονομικών επιστημών αλλά και άριστος γνώστης της παιδαγωγικής της φυσικής αγωγής και των πολεμικών τεχνών, οι οποίες στο τέλος του 19ου αιώνα ήταν μια συλλογή διαφόρων τεχνικών χωρίς αληθινό νόημα. Το Tζούντο, λοιπόν, ήλθε να καλύψει αυτό το κενό.

Λέγεται ότι ο Κάνο κατέληξε στο Τζούντο αναζητώντας τρόπους και νέες τεχνικές με τις οποίες θα αντιμετώπιζε τους μεγαλύτερους μαθητές του Ζίου Ζίτσου (σ.σ. Τζουτζούτσου όπως είναι η ακριβής ονομασία του). Η αλήθεια είναι ότι υιοθέτησε πολλές από τις τεχνικές του Ζίου Ζίτσου και ταυτόχρονα εφάρμοσε καινούργιες. Οριοθετώντας, όμως, ως βασικό στόχο του αθλήματος, εκτός από τη διάπλαση του ανθρώπινου σώματος και τη διαμόρφωση του ανθρώπινου χαρακτήρα μέσω της πνευματικής και ηθικής πειθαρχίας, μετέτρεπε το Τζούντο από μια νέα πολεμική τέχνη, σε πραγματικό τρόπο ζωής. Το 1882 ο Τζίγκορο Κάνο ίδρυσε το Kadokan Judo που σιγά-σιγά άρχισε να εξαπλώνεται σε ολόκληρη την Ιαπωνία. Το 1907 υπολογίζεται ότι είχε ήδη 10.000 αθλητές - μέλη.

Όταν, μάλιστα, εμφανίστηκαν οι τέσσερις «ουράνιοι φύλακες», ο Γίιρπο Σάικο, ο Τσουνέιρο Τομία, ο Γιοσιάκι Γιαμασίτα και ο Σακουΐρο Γιοκοχάμα, η σχολή του Τζιγκόρο Κάνο επικράτησε όλων των αθλητών του Ζιου Ζίτσου και ανέλαβε την εκπαίδευση της Αστυνομίας του Τόκιο. Το 1903 ο Γιαμασίτα κατ’ εντολή του Κάνο πήγε στις ΗΠΑ όπου διέδωσε το Τζούντο εκπαιδεύοντας ακόμη και τον Αμερικανό Πρόεδρο Τεοντόρ Ρούσβελτ.

Στις ΗΠΑ βρέθηκε κι ένας ακόμη φημισμένος αθλητής ο Μιτσούγκο Μαέντα που έδωσε 2.000 αγώνες χωρίς να γνωρίσει την ήττα (!), ενώ το 1915 το άθλημα διαδόθηκε και στη Βραζιλία.

Παρά τις φυσιολογικές αλλαγές, οι βασικοί κανόνες του Τζούντο παραμένουν ίδιοι όπως και η βασική φιλοσοφία του πατέρα του Τζούντο ο οποίος ήθελε μια νέα πολεμική τέχνη, ένα άθλημα, με τους λιγότερους δυνατούς τραυματισμούς.

Για τριάντα χρόνια ο Τζιγκόρο Κάνο αφιέρωσε τη ζωή του στη διάδοση και εξάπλωση του αθλήματος. Βασικός συνεργάτης του Βαρόνου Πιερ Ντε Κουπερτέν, είχε ενεργό ρόλο στο Ολυμπιακό Κίνημα, όντας και μέλος της ΔΟΕ.

Ο Τζιγκόρο Κάνο δεν πρόλαβε να δει εν ζωή (πέθανε το 1938), την είσοδο του Τζούντο στους Ολυμπιακούς Αγώνες (το 1964 στο Τόκιο) ούτε την ίδρυση της Διεθνούς Ομοσπονδίας (το 1951), την οποία είχε προτείνει ο ίδιος από τη δεκαετία του ‘30. Για την ακρίβεια ήταν 12 Μαΐου του 1951 όταν σε ένα δωμάτιο του κινέζικου εστιατορίου Choy’ s στο Λονδίνο, εννέα χώρες υπέγραψαν την ιδρυτική διακήρυξη της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας. Αυτή τη στιγμή η Διεθνής Ομοσπονδία Τζούντο (IJF) έχει στα μητρώα της περισσότερες από 180 χώρες-μέλη. Νωρίτερα, το 1948, είχε ιδρυθεί η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Τζούντο ενώ το 1951 διεξήχθη και το πρώτο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.

Η εισαγωγή των κατηγοριών επηρέασε άμεσα την ανάπτυξη του Τζούντο, ενώ οκτώ χρόνια πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, το 1964, στην ίδια πόλη, διεξήχθη το πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με συμμετοχή 31 αθλητών από 21 χώρες.

Το 1980 διεξήχθη, για πρώτη φορά, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και για τις γυναίκες. Δώδεκα χρόνια, αργότερα, το 1992 στη Βαρκελώνη το Τζούντο γυναικών συμπεριλαμβάνεται και στο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων.

Αν και οι μεγάλες δυνάμεις του αθλήματος θεωρούνται η Γαλλία, η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα, η Κούβα και η Ρωσία, η διασπορά των μεταλλίων στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι αρκετά μεγάλη. Είναι χαρακτηριστικό ότι στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σίδνεϊ τα 56 μετάλλια του αθλήματος μοιράστηκαν 25 χώρες, μια περισσότερη σε σχέση με τους αγώνες της Αθήνας το 2004.

Στην Ελλάδα το Τζούντο εμφανίστηκε λίγο μετά τον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο. Το 1977 αναγνωρίστηκε επίσημα, ως άθλημα και εντάχθηκε στον ΣΕΓΑΣ ενώ το 1985 ιδρύθηκε η Ελληνική Ομοσπονδία Τζούντο που σήμερα αριθμεί 150 και πλέον σωματεία με μια δύναμη 6.000 αθλητών και αθλητριών.




Χρονολόγιο του Τζίγκορο Κάνο

1860: Γεννήθηκε στις 28 Οκτωβρίου στο Μικάγκε, της επαρχίας Χιόγκο και πήρε το όνομα Σινοσούκε. Ήταν ο τρίτος γιος του Τζιροσάκου Μαρεσίμπα Κάνο.
1871: Εκπαιδεύτηκε υπό τον Κέιντο Ουμπουκάτα σε ιδιωτικό σχολείο του Τόκιο (Σεϊτάτσου Σοτζούκου).
1873: Προκειμένου να λάβει ειδική μόρφωση στην αγγλική και γερμανική γλώσσα, εγγράφηκε σε ιδιωτικό σχολείο του Τόκιο (Ικουέι Γκιτζούκου).
1874: Εγγράφηκε σε σχολή ξένων γλωσσών του Τόκιο.
1875: Εγγράφηκε στη Σχολή Καϊσέι.
1877: Η πρώτη του επαφή με το Ζίου Ζίτσου (σ.σ. τζουτζούτσου) στη σχολή Τένσιν Σιν`γιο με εκπαιδευτή τον Χατσινοσούκε Φουκούντα.
1881: Αποφοίτησε από το Αυτοκρατορικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο, έχοντας στην κατοχή του πτυχίο στις πολιτικές επιστήμες, στην πολιτική οικονομία και τη φιλολογία.
1882: Έγινε λέκτορας και μετέπειτα καθηγητής στο Γκακουσουίν, ενώ την ίδια χρονική περίοδο ίδρυσε το Κόντοκαν (σ.σ. Σχολή για τη Μελέτη της Οδού).
1883: Ίδρυσε και διηύθυνε το Κόμπουνκαν, που ήταν ένα σχολείο για κινέζους μαθητές.
1886: Διορίστηκε αντιπρόεδρος του Γκακουσουίν
1889: Αποδέχθηκε θέση στο Αυτοκρατορικό Τμήμα Νοικοκυριών, υποβάλλοντας παράλληλα την παραίτησή του από την αντιπροεδρία του Γκακουσουίν. Είχε την ευκαιρία για περιοδεία γνωριμίας και μελέτης με τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Ευρώπης.
1891: Έγινε διευθυντής του 5ου Ανώτερου Σχολείου της Επαρχίας Κουμαμότο.
1893: Έγινε διευθυντής του 1ου Ανώτερου Σχολείου του Τόκιο και στη συνέχεια διευθυντής του Ανώτερου Απλού Σχολείου του Τόκιο.
1897: Υπέβαλλε την παραίτησή του από διευθυντής του Ανώτερου Απλού Σχολείου του Τόκιο αλλά επανήλθε αργότερα στη θέση του.
1901: Για τρίτη φορά έγινε διευθυντής του Ανώτερου Απλού Σχολείου του Τόκιο, την ίδια χρονική περίοδο που το τζούντο (και το κέντο) είχαν γίνει πολύ δημοφιλή.
1908: Νόμος απαιτούσε απ` όλα τα γυμνάσια να παρέχουν εκπαίδευση στη ξιφασκία γκέκικεν και στο Ζίου Ζίτσου (σ.σ. τζουτζούτσου).
1909: Έγινε ο πρώτος Ιάπωνας μέλος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ).
1922: Εξελέγη στη Βουλή των Λόρδων.
1928: Παραβρέθηκε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Άμστερνταμ, ως μέλος της ΔΟΕ.
1938: Παραβρέθηκε στη συνάντηση της ΔΟΕ στην Αίγυπτο, όπου πρότεινε μάλιστα οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 1940 να φιλοξενηθούν στην Ιαπωνία με την ενσωμάτωση και του τζούντο στο πρόγραμμα. Στις 4 Μαΐου άφησε την τελευταία του πνοή στο πλοίο που τον μετέφερε στην Ιαπωνία από το Κάιρο.




Ινστιτούτο Κόντοκαν

Το Ινστιτούτο Κόντοκαν, της Σχολής για τη Μελέτη της Οδού, εξακολουθεί να βρίσκεται στην καρδιά του παγκοσμίου Τζούντο. Αποτελεί την εξέλιξη της σχολής του Τζίγκορο Κάνο (σ.σ. ιδρύθηκε το 1882) και αναμιγνύει το λεγόμενο κλασσικό τζούντο με τον πρωταθλητισμό. Η Ιαπωνική ομοσπονδία τζούντο στεγάζεται στα κτίρια του Κόντοκαν, στο Τόκιο και όλοι οι τζουντόκα της Ιαπωνίας είναι μέλη του αφού έχουν κερδίσει τους βαθμούς τους στα εσωτερικά πρωταθλήματα του Ινστιτούτου.

Οι σημερινές εγκαταστάσεις του, στο κέντρο του Τόκιο, χτίστηκαν το 1958, ενώ το 1982 ανακαινίστηκαν και επεκτάθηκαν. Αποτελεί ένα πραγματικό «πανεπιστήμιο» του τζούντο και αποτελεί πόλο έλξης για κάθε τζουντόκα. Τα μέλη του πλησιάζουν τα δύο εκατομμύρια και οι αίθουσές του είναι ανοιχτές σχεδόν όλη την ημέρα, για Ιάπωνες και ξένους τζουντόκα που επιθυμούν να ασκηθούν. Εντός του Ινστιτούτου φιλοξενούνται βιβιλιοθήκες, ξενώνες και ένα μουσείο του τζούντο, ενώ λειτουργούν μαθήματα τζούντο κάθε επιπέδου.


Πηγή:hellas judo federation


Related Posts with Thumbnails