Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πολιτικη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πολιτικη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Πώς η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου ξεπουλά την Ελλάδα στο Ισραήλ

«Μπαράζ» σκοτεινών υποθέσεων, με κοινό παρονομαστή τη –με συνοπτικές διαδικασίες- παραχώρηση «φιλέτων» της ελληνικής οικονομίας σε συγκεκριμένα ισραηλινά ιδιωτικά συμφέροντα αποκαλύπτει σήμερα το newsbomb. Υποθέσεις, με τουλάχιστον «περίεργες» και στα όρια της νομιμότητας μεθόδους, που θα προκαλέσουν σάλο. Και ρωτάμε ευθέως: αληθεύει ότι επιχειρείται να περάσουν σε συγκεκριμένα ιδιωτικά συμφέροντα που εδρεύουν στο Ισραήλ:
  1. το μονοπώλιο ουσιαστικά των φαρμακείων στην Ελλάδα;
  2. ο έλεγχος ουσιαστικά του ΟΠΑΠ, της πλέον «χρυσοφόρας» εταιρείας του ελληνικού Δημοσίου;
  3. το μονοπώλιο ουσιαστικά της προμήθειας φαρμάκων στα ελληνικά νοσοκομεία;
  4. έκταση φιλέτο, ιδιοκτησίας του ΕΟΤ σε ένα από τα πιο τουριστικά νησιά, όπου η γη αξίζει περισσότερο από χρυσάφι;
Αν επρόκειτο για μία ή δύο περιπτώσεις μπορεί και να δεχόμασταν, καλόπιστα, ότι πρόκειται περί σύμπτωσης. Οι τέσσερις, όμως, δεν αφήνουν αμφιβολία ότι εντάσσονται σε κάποιο «σκοτεινό» και συνολικό σχέδιο για την άλωση της ελληνικής οικονομίας από συγκεκριμένα ισραηλινά ιδιωτικά συμφέροντα. Και ένα τέτοιο project δε μπορεί παρά να έχει καθοδηγητή σε υψηλότατο επίπεδο της κυβέρνησης Παπανδρέου. Κι ας μη μας πει κανείς ότι όλα αυτά εντάσσονται στην περίφημη στρατηγική προσέγγιση με το Ισραήλ. Για εξυπηρέτηση συγκεκριμένων ιδιωτικών συμφερόντων που εδρεύουν στο Ισραήλ πρόκειται, με διευθετήσεις που κινούνται εκτός των περιθωρίων του υγιούς ανταγωνισμού, ενώ προκαλούν εύλογα ερωτήματα κατά πόσον κινούνται ακόμη και εντός του νομικού πλαισίου. Σε κάθε περίπτωση, απαιτούν άμεσες και σαφείς εξηγήσεις από την κυβέρνηση Παπανδρέου.

Αποκάλυψη νο 1: Πίσω από τις διακηρύξεις και τα μεγάλα λόγια για την απελευθέρωση του επαγγέλματος του φαρμακοποιού, που προκάλεσε σημαντικές αντιδράσεις από τον κλάδο και πολυήμερες απεργίες στα φαρμακεία και φυσικά πολλές συζητήσεις, δεν κρύβεται μια συγκεκριμένη προτεραιότητα της τρόικας, ούτε φυσικά πλεονέκτημα για την ανάπτυξη και τα δημόσια οικονομικά. Πολύ περισσότερο, το περίφημο «άνοιγμα» αυτό δεν λειτουργεί προς όφελος του ασθενή ή του συνταξιούχου, όπως επικοινωνιακά προβλήθηκε. Το αντίθετο. Υπάρχει μια συμφωνία, που δεν συσχετίζεται με την αναβάθμιση των σχέσεων Ελλάδας-Ισραήλ, αλλά -σύμφωνα με απολύτως αξιόπιστες πηγές- αποτελεί προϊόν ιδιωτικών διαβουλεύσεων από την περίοδο του 2009, ανάμεσα στον κύκλο Παπανδρέου και συγκεκριμένης εταιρείας, ισραηλινής προέλευσης, η οποία διεθνώς ειδικεύεται στις αλυσίδες φαρμακείων, που έχει στην ιδιοκτησία της. Ποιο ήταν το σχέδιο που υλοποιείται, μέσα από την τάχα απελευθέρωση του επαγγέλματος του φαρμακοποιού; Το απόλυτο μονοπώλιο στην ιδιοκτησία των φαρμακείων, με την εξαγορά θέσεων και φαρμακείων σε ολόκληρη την επικράτεια, που θα περάσουν στη διάθεση της συγκεκριμένης εταιρείας, όπως σήμερα υπάρχουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ για παράδειγμα. Οι πληροφορίες μιλούν για 290-300 φαρμακεία σε ολόκληρη την Ελλάδα. To Newsbomb γνωρίζει το όνομα της συγκεκριμένης εταιρείας και θα το αποκαλύψει σύντομα.
Τι σημαίνει το μονοπώλιο αυτό στα φαρμακεία; Πρώτον, οι περισσότεροι φαρμακοποιοί στη χώρα μας θα μετατραπούν σε υπαλλήλους της συγκεκριμένης εταιρείας ή θα μείνουν στην ανεργία. Δεύτερον, οι τιμές των φαρμάκων, οι οποίες σημειωτέον στην Ελλάδα είναι σαφώς πιο χαμηλές από τις περισσότερες χώρες της ευρωζώνης, θα καθορίζονται από τη συγκεκριμένη εταιρεία, μονοπωλιακής θέσης. Τρίτον, τόσο οι πολίτες όσο και οι επερχόμενες κυβερνήσεις , αλλά και οι φαρμακευτικές εταιρείες, θα τεθούν υπό την ομηρία των επιλογών και των οικονομικών συμφερόντων μιας και μόνον πολυεθνικής. Ούτε καν καρτέλ δεν θα υπάρχει. Τέταρτον, όπως πολλές φορές είχε καταγγελθεί και από τους συλλόγους των φαρμακοποιών, δεν θα υπάρχουν εγγυήσεις για τις καλές υπηρεσίες ή για την εξυπηρέτηση των ασθενών, ακόμη και σε προσωπικό επίπεδο εμπιστοσύνης, όπως μέχρι σήμερα. Τέλος, η αγορά ολόκληρη θα «κλείσει» σε απόλυτο βαθμό και ο ανταγωνισμός θα καταστεί απολύτως ανύπαρκτος.

Αποκάλυψη νο 2: Αφορά στην πώληση του 34% του ΟΠΑΠ, στο πλαίσιο του μεσοπρόθεσμου Προγράμματος Στρατηγικής και των αποκρατικοποιήσεων που έχουν προαναγγελθεί. Έχει ήδη αναγγελθεί από το υπουργείο Οικονομικών η πρόθεση για την εκποίηση πακέτου μετοχών της «χρυσοφόρας» εισηγμένης του δημοσίου, του ΟΠΑΠ. Αυτό που δεν έχει εξηγηθεί είναι τι έκανε στο τελευταίο του ταξίδι του στο Ισραήλ, ο αρμόδιος υπουργός Πολιτισμού κ. Παύλος Γερουλάνος και ποιο το παρασκήνιο της απόφασης απευθείας πώλησης της στρατηγικής μειοψηφίας του ΟΠΑΠ, στη λογική μάλιστα της διακηρυγμένης επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο διαδίκτυο, γεγονός που απεδέχθη και με τον πλέον επίσημο τρόπο ο κ. Γερουλάνος στο Κοινοβούλιο. Συγκεκριμένα, ο υπουργός Πολιτισμού απαντώντας σε ερώτηση δήλωσε: «Συναντηθήκαμε με απόλυτη διαφάνεια με δύο εταιρείες στο Ισραήλ, που έχουν τη δυνατότητα να δώσουν ώθηση στον ΟΠΑΠ σε δραστηριότητες που σήμερα δεν διαθέτει». Οι δύο εταιρείες στις οποίες αναφέρεται ο κ. Γερουλάνος είναι απολύτως συγκεκριμένες: οι «888 Holdings PLC» και «Playtech», υψηλόβαθμα στελέχη των οποίων βρίσκονται σε συνεχή διαβούλευση με την διοίκηση του ΟΠΑΠ, αφού το deal ουσιαστικά «κλείδωσε» με την επίσκεψη του διευθύνοντός συμβούλου του ΟΠΑΠ κ. Γ. Σπανουδάκη στο Ισραήλ και τις συνεννοήσεις που είχε εκεί με τις εταιρείες. Πάντως, και σε κάθε περίπτωση, προκύπτουν ζητήματα αθέμιτου ανταγωνισμού, απευθείας πώλησης της στρατηγικής μειοψηφίας του ΟΠΑΠ και εν πάση περιπτώσει βάσιμη υποψία για μυστικά deals μεταξύ κυβερνητικών – μεσαζόντων και πολυεθνικών εταιρειών. Αλήθεια, ο κ. Παπανδρέου γνωρίζει τι κάνει η «αυλή των εμπίστων» του και, αν ναι, μπορεί να πει και στους Έλληνες ποιοί είναι οι κανόνες του παιχνιδιού ;

Αποκάλυψη νο 3: Συμπληρώνει το πρώτο και καταλήγουμε σε έναν ολοκληρωτικό έλεγχο της αγοράς φαρμάκου. Αφορά στις προμήθειες των νοσοκομείων και τους τελευταίους μειοδοτικούς διαγωνισμούς σε αυτά. Παρατηρείται ως φαινόμενο επαναλαμβανόμενο, ότι η ισραηλινών συμφερόντων και από τις μεγαλύτερες φαρμακευτικές στον κόσμο , με την επωνυμία TEVA, η οποία ειδικεύεται σε αντιγραφές φαρμάκων, κερδίζει αρκετούς –έως περιέργως πολλούς- από τους διαγωνισμούς στα νοσοκομεία της χώρας.
Κάθε φορά -και αυτό πλέον αποτελεί εξαιρετικά περίεργη διαδικασία- εμφανίζεται με τιμή κατά τι χαμηλότερη από την πλέον χαμηλή τιμή προσφοράς που προτείνει ελληνική εταιρεία. Αποτέλεσμα; Παίρνει αυτή τους διαγωνισμούς. Ευλόγως, λοιπόν, τίθεται το ερώτημα κατά πόσον η εταιρεία TEVA έχει εσωτερική πληροφόρηση. Μήπως, δηλαδή, κάποιοι της διοχετεύουν τη χαμηλότερη τιμή των ανταγωνιστών, για να «χτυπήσει» τον διαγωνισμό με τη χαμηλότερη προσφορά. Με δεδομένη την διασπορά των νοσοκομείων και των διαφορετικών διοικήσεων που προκηρύσσουν τους διαγωνισμός, μοιάζει παράλογο να έχει πρόσωπα με εσωτερική πληροφόρηση σε κάθε νοσοκομείο. Αντίθετα είναι εμφανές ότι η τυχόν εσωτερική της πληροφόρηση πρέπει να προέρχεται είτε από κυβερνητικό στέλεχος του αρμόδιου υπουργείου, είτε από κρατικούς λειτουργούς στα ανώτατα στάδια της γραφειοκρατίας. Αν αποκαλυφθεί ότι έτσι έχουν τα πράγματα, μιλάμε για τεράστιο σκάνδαλο πολιτικοοικονομικής διαφθοράς και για εμφανή και προϋπολογισμένη προσπάθεια απαξίωσης των ελληνικών φαρμακευτικών βιομηχανιών, προς όφελος μιας και μόνον πολυεθνικής, που αν συνεχίσει με τον τρόπο αυτό να αναλαμβάνει τις προμήθειες των νοσοκομείων στα φάρμακά, θα μείνει μόνη της στην αγορά, Προσοχή και εδώ, όπως και στο προηγούμενο ζήτημα. Ένας κλάδος, μία εταιρεία, ολόκληρη η ελληνική επικράτεια. Ποιος ή ποιοί θα είχαν τη δυνατότητα να «στήσουν» ένα τέτοιο έργο, κ. Παπανδρέου; Μήπως κάποιοι πολύ υψηλά ιστάμενοι έχουν μπει σε ένα νέο κύκλο από μίζες και «μαύρα ταμεία», την ίδια στιγμή που η Ελλάδα βρίσκεται στο όριο της χρεοκοπίας και ζητούνται συνεχώς θυσίες από τους εργαζόμενους; Αναλάβετε τις ευθύνες σας ως Πρωθυπουργός και απαντήστε μας.

Αποκάλυψη νο 4: Πηγές που γνωρίζουν πολύ καλά την τουριστική αγορά, αποκαλύπτουν στο newsbomb ότι προωθείται η πώληση τεράστιας έκτασης που σήμερα ανήκει στον ΕΟΤ και βρίσκεται σε ένα από τα ελληνικά νησιά που φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις των τουριστικών προορισμών παγκοσμίως. Η συναλλαγή έχει στο μέρος του αγοραστή συγκεκριμένη ιδιωτική ισραηλινή εταιρεία, παγκόσμιας εμβέλειας στον ξενοδοχειακό κλάδο. Προωθείται, δε, με απευθείας πώληση, χωρίς την προκήρυξη διεθνούς πλειοδοτικού διαγωνισμού, ο οποίος είναι βέβαιον ότι θα προσέλκυε τεράστιο ενδιαφέρον και –νομοτελειακά- θα αύξανε το τίμημα και άρα το όφελος για το καταταλαιπωρημένο ελληνικό δημόσιο. Αν, μάλιστα, επιβεβαιωθεί η –πολύ αξιόπιστη- πληροφορία ότι η συγκεκριμένη έκταση (εκατοντάδες στρέμματα, σε ένα τοπίο απίστευτου φυσικού κάλους) θα πωληθεί αντί πινακίου φακής, τότε μιλάμε για σκάνδαλο πρώτου μεγέθους.
Πηγή

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Μαξ Κάιζερ


"Ο ελληνικός λαός θα χάσει τον έλεγχο της χώρας του από το ΔΝΤ"!
Με αυτήν την "προφητική" φράση, είχε προειδοποιήσει ο οικονομολόγος Μαξ Κάιζερ, τον ελληνικό λαό για τις προθέσεις του ΔΝΤ, πριν από περίπου έναν χρόνο! Σε συνέντευξη του στην"Ελευθεροτυπία", ο κατά πολλούς αμφιλεγόμενος Κάιζερ, είχε αποκαλύψει τα σχέδια της τρόικας, έναν χρόνο πριν την περίφημη συνέντευξη τύπου για τα 50 δις!

"Ο ελληνικός λαός θα χάσει τον έλεγχο της υποδομής της χώρας του, των λιμανιών του και της βιομηχανίας που συνδέεται μ' αυτά. Θα χαθούν όλα. Θα ενοικιάζει τα περιουσιακά στοιχεία που ο ίδιος δημιούργησε. Αυτό ονομάζεται δουλεία. Οπότε, εκτός και αν οι Έλληνες αντισταθούν, θα χάσουν την οικονομική τους κυριαρχία. Και η ελληνική κυβέρνηση δεν κάνει αρκετά να σταματήσει τα γεράκια", είχε αποκαλύψει στον δημοσιογράφο Νίκο Κατζηλάκη, στις 2/4/2010.

Η συμβουλή που έδινε τότε στους Έλληνες ήταν να "πολεμήσουν για την ελευθερία τους":

"Αν θέλεις να ζήσεις ελεύθερος, θα πρέπει να πολεμήσεις για την ελευθερία σου και θα υπάρξουν συνέπειες. Ή μπορείς να παραδώσεις τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου στο ΔΝΤ ως δούλους. Αυτές είναι οι επιλογές. Παίρνεις ένα σκληρό φάρμακο τώρα ή εκπορνεύεις τα παιδιά σου στο ΔΝΤ", δήλωνε χαρακτηριστικά στην "Ε".

Τα λόγια του ήταν χαρακτηριστεί τότε "συνωμοσιολογικά και υπερβολικά" αλλά σήμερα μοιάζουν πιο"προφητικά" από ποτέ! Διαβάστε προσεχτικά την παρακάτω παράγραφο:

" Όποιος πιστεύει ότι το ΔΝΤ θα έχει περιορισμένο ρόλο, όποιο ΜΜΕ μεταδίδει τέτοια προπαγάνδα, θα πρέπει να ντρέπεται γιατί δεν αναφέρουν το ιστορικό του ΔΝΤ. Ο ρόλος του θα είναι περιορισμένος εφόσον η Ελλάδα τηρεί τα μέτρα λιτότητας. Τα μέτρα τους, όμως, θα είναι αδύνατον να τηρηθούν από τον ελληνικό λαό, και από εκείνο το σημείο και έπειτα θα έχουν κυρίαρχο ρόλο. Πιστεύετε ότι το ΔΝΤ θα σας πει "συμμορφωθείτε με τα μέτρα και θα εξέλθετε της κρίσης"; Θα είστε τρελοί εάν πιστεύετε ότι θα γίνει έτσι. Το ΔΝΤ θέλει να εξασφαλίσει τον έλεγχο των πολύτιμων ελληνικών λιμανιών και να τα πουλήσει" κατέληγε! Τυχαίο;

Πηγή: Pyles.tv

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Επιστολή Ιεράς Συνόδου σε Μπαρόζο για ημερολόγιο της Ε.Ε.

Επιστολή προς τον Πρόεδρο Μπαρόζο απέστειλε η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, όσον αφορά την έκδοση ημερολογίου το απευθύνεται στα παιδιά, και παραθέτει σε όλες τις εορτές εκτός από τις Χριστιανικές.
Να σημειωθεί, ότι το εν λόγω ημερολόγιο εξεδόθη με χρηματική δαπάνη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες της «Romfea.gr» το εν λόγω θέμα έφερε στη Σύνοδο ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καισαριανής κ. Δανιήλ.
Η επιστολή έχει ως εξής:

Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος με δυσάρεστη έκπληξη πληροφορήθηκε ότι με χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ενώσεως εξεδόθη και κυκλοφορεί ένα νέο Ημερολόγιο απευθυνόμενο σε παιδιά, το οποίο παραθέτει όλες τις εορτές του Ισλάμ, του Ινδουισμού και άλλων θρησκειών, αλλά δεν αναφέρει τις Χριστιανικές εορτές. 

Τούτο προκαλεί πολλά ερωτηματικά δεδομένου ότι η πλειοψηφία των πολιτών της Ευρωπαϊκής Ενώσεως ανήκει στις μεγάλες Χριστιανικές ομολογίες. Πως είναι δυνατόν σε εκδόσεις της Ευρωπαϊκής Ενώσεως να υποτιμάται και να παραθεωρείται η πίστη και η παράδοση εκατοντάδων εκατομμυρίων Ευρωπαίων;

Ο ρόλος του Χριστιανισμού στην διαμόρφωση της Ευρώπης είναι ένα αναμφισβήτητο γεγονός. Στο Ημερολόγιο αναφέρεται, ότι είναι «μία αστείρευτη πηγή πληροφοριών για την Ευρωπαϊκή Ένωση» και παρά την δήλωση αυτή παραλείπεται κάθε αναφορά στον Χριστιανισμό.
Πως μπορούμε να διεκδικήσουμε την εκπαίδευση της νεολαίας για την Ευρωπαϊκή Ένωση αρνούμενοι μια θρησκεία που έχει συμβάλει στην οικοδόμηση της Ευρωπαϊκής Ενώσεως και την ενότητά της ;

Η Χριστιανική θρησκεία κατέχει την πρώτη θέση ανάμεσα στις θρησκείες της Ευρώπης. Είναι αδιανόητο να αμφισβητείται η τόση μεγάλη σημασία που έχει στις ζωές των Ευρωπαίων πολιτών και η κοινή πίστη στις ευαγγελικές αξίες και αρχές.

Η Χριστιανική θρησκεία, περισσότερο από ένα θρησκευτικό γεγονός είναι επίσης ο συντελεστής και διαμορφωτής μιας πολιτιστικής ιστορίας και πνευματικής ταυτότητας της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών των Κρατών Μελών της Ευρωπαϊκής Ενώσεως. 

Επιπλέον οφείλουμε να υπενθυμίσουμε τις Χριστιανικές ρίζες της Ευρώπης, όπως καταγράφονται στην Ιστορία και όπως τις παραδέχονται κορυφαίοι Ευρωπαίοι διανοητές, όπως ο Τόμας Έλλιοτ, ο Πωλ Βαλερύ κ.α.

Άλλωστε και οι πρώτοι ιδρυτές της τότε Ε.Ο.Κ. (Ευρωπαϊκής Οικονομικής Κοινότητος) και συγκεκριμένα ο Αντενάουερ, ο Μονέ, ο Σπάακ, ο Ντε Γκάσπερι κ.α. είχαν θέσει ως σαφή στόχο τους τη δημιουργία μιας ειρηνικής και δημοκρατικής ενώσεως Κρατών με βάση τις αρχές του Ευαγγελίου.
Ο Χριστιανισμός μαζί με τον κλασσικό ελληνικό πολιτισμό και το ρωμαϊκό (ορθότερα βυζαντινορωμαϊκό) Δίκαιο υπήρξαν οι δεξαμενές από τις οποίες η Ευρώπη άντλησε τις αξίες της δημοκρατίας, του κράτους δικαίου, του σεβασμού του ανθρωπίνου προσώπου, της αλληλεγγύης, της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ανεκτικότητος. 

Οι Χριστιανικές εορτές όπως τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, που τις παραλείπει το Ημερολόγιο, εορτάζονται σ’ όλη την Ευρώπη από πολλούς ανθρώπους ακόμη και μη χριστιανούς.

Είμεθα βέβαιοι ότι θα προβείτε στις δέουσες ενέργειες να επανορθωθεί αυτό το σοβαρό σφάλμα και ότι θα δώσετε τις κατάλληλες οδηγίες ώστε να μην διανεμηθεί το Ημερολόγιο αυτό, αλλά να εκτυπωθεί άλλο στο οποίο θα αναφέρονται ρητά και οι Χριστιανικές εορτές.

Τούτο θα είναι συμβατό και με το άρθρο 17 της Συνθήκης της Λισσαβώνος, με το οποίο η Ευρωπαϊκή Ένωση αναγνωρίζει τον ρόλο των Εκκλησιών στην κοινωνία και τον πολιτισμό και καλεί τις μεγάλες θρησκευτικές κοινότητες σε συνεχή και ανοικτό διάλογο.

Με την ευκαιρία αυτή σας ευχόμεθα υγεία και ευόδωση από το Θεό των έργων σας κατά το Νέον Έτος 2011 και διατελούμε με ιδιαίτερη εκτίμηση.


Ο Αρχιγραμματεύς


† Αρχιμ. Μάρκος Βασιλάκης
Πηγή

Ορφανός μένει ο αρχάνθρωπος των Πετραλώνων

Τέλος σε μια δικαστική διαμάχη τριών δεκαετιών που ξεκίνησε επί εποχής Μελίνας Μερκούρη, ή μήπως η απαρχή ενός νέου «πολέμου» σε διεθνές επίπεδο για το Σπήλαιο των Πετραλώνων Χαλκιδικής;
Το Συμβούλιο της Επικρατείας, επτά χρόνια μετά την τελευταία διαταγή που υπέγραψε ο Ευάγγελος Βενιζέλος ως υπουργός Πολιτισμού, έκρινε συνταγματικό και νόμιμο το πρωτόκολλο αποβολής της Ανθρωπολογικής Εταιρείας Ελλάδος από το Σπήλαιο και τις γύρω εγκαταστάσεις (μουσείο, αναψυκτήριο κλπ) έκτασης 180.000 τετραγωνικών μέτρων. Η διαχείριση του Σπηλαίου είχε παραχωρηθεί στην Ανθρωπολογική Εταιρεία από τον ΕΟΤ το 1981 αλλά δυο χρόνια αργότερα, επί Μελίνας Μερκούρη, ο χώρος χαρακτηρίστηκε αρχαιολογικός και ο ΕΟΤ κατήγγειλε τη σύμβαση. Τότε ξεκίνησε ο δικαστικός μαραθώνιος των δυο πλευρών που κρατά μέχρι σήμερα. Δεκάδες δικαστήρια, που όμως στην πλειοψηφία τους δικαίωναν τον πρόεδρο της Ανθρωπολογικής Εταιρείας, τον 87χρονο σήμερα καθηγητή, Άρη Πουλιανό.
Ο ίδιος, μιλώντας αποκλειστικά στο newsbomb.gr τόνισε: «Είμαι εδώ 47 χρόνια. Δεν ιδιοποιήθηκα ποτέ το Σπήλαιο. Ο κ. Βενιζέλος μού είχε διατάξει πέντε αποβολές. Το ίδιο το ΣτΕ σε προηγούμενη απόφαση ήταν εναντίον του. Πώς έχει σήμερα το ΠΑΣΟΚ το κουράγιο και τη δύναμη να επανέλθει σε ένα θέμα που δεν είχε δικαιωθεί; Εγώ είχα μια περιουσία που την διέθεσα όλη σε αυτή την ιστορία».
Γιατί πιστεύετε ότι υπήρξε αυτή η πολυετής επιμονή να αποβληθείτε από το Σπήλαιο;
Αν ήμουν κι εγώ σε κάποια υψηλά κλιμάκια ξένων πρακτόρων θα σας έλεγα γιατί με πολεμούν. Τους είμαι εμπόδιο με αυτά που λέω κι ας είναι υπέρ της πατρίδας μας. Είναι τέτοιο το μίσος τους που το Σπήλαιο μπορεί και να το ανατινάξουν. Οι εχθροί της Ελλάδος πήραν το πάνω χέρι και βαράνε. Θέλουν να πνίξουν κάθε τι, να μας αφελληνίσουν, να μην μείνει τίποτα σε αυτή τη χώρα. Έχουν βρει τους κατάλληλους γραικύλους που τα ξεπουλάνε.

Πώς προτίθεστε να αντιδράσετε;
Θα αμυνθώ με όλες μου τις δυνάμεις. Όσο έχει το μάτι μου νερό, διότι ξέρω ότι είναι εχθρικός δάκτυλος παλιανθρώπων και χοίρων και όχι απόφαση του ΣτΕ. Θα αμυνθώ με όλες μου τις δυνάμεις. Όσο έχει το μάτι μου νερό, διότι ξέρω ότι είναι εχθρικός δάκτυλος παλιανθρώπων και χοίρων και όχι απόφαση του ΣτΕ. Θα πάω όπου μπορώ να βρω το δίκιο μου, Ευρώπη, Αμερική, ακόμη και στην Τουρκία αν χρειαστεί. Ό,τι έκανα, το έκανα για την Ελλάδα. Αν με εξαναγκάσουν να φύγω, θα καταφύγω στο Διεθνές δικαστήριο της Χάγης, στον διεθνή τύπο και στις οργανώσεις, παντού, όπου μπορώ να βρω το δίκιο μου.
Ράνια Καρατζαφέρη
Πηγή

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Ισραηλινοί επιχειρηματίες στην Ελλάδα


Όλες οι Ισραηλινές εταιρείες, οι οποίες ζητούν συνεργασίες στην Ελλάδα
20/01/2011 16:38


Την προηγούμενη εβδομάδα ο υπουργός Εξωτερικών του Ισραήλ Άβιγκντορ Λίμπερμαν βρέθηκε στην Αθήνα, και συζήτησε με την ελληνική πολιτική ηγεσία για ολόκληρο το φάσμα της ελληνο-ισραηλινής προσέγγισης σε μια σειρά από επίπεδα.
Ήδη μετά την επίσκεψη του δεύτερου τη τάξει πολιτικού άνδρα του Ισραήλ στην ελληνική πρωτεύουσα διαπιστώνεται μεγάλη κινητικότητα σε ότι έχει να κάνει με τις σχέσεις Ελλάδας – Ισραήλ, οι οποίες βελτιώνονται στη βάση στρατηγικών προσανατολισμών.
Εξάλλου ο Έλληνας υπουργός Επικρατείας, ο οποίος έχει επιφορτιστεί με το θέμα των επενδύσεων στην Ελλάδα, κ. Χάρης Παμπούκης βρίσκεται σήμερα στο Ισραήλ όπου θα πραγματοποιήσει επαφές για την συγκρότηση κοινού υπουργικού συμβουλίου Ελλάδας – Ισραήλ και θα συζητήσει για την εμβάθυνση των Ελληνο – ισραηλινών σχέσεων, ενώ στις αρχές Φεβρουαρίου αναμένεται στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, πολυμελής αντιπροσωπεία του πανίσχυρου εβραϊκού λόμπι στις ΗΠΑ, στην οποία μεταξύ άλλων θα συμμετέχουν οι Αλαν Σόλοου πρόεδρος και Μάλκολμ Χόενλαϊν, διευθύνων σύμβουλος των Μειζόνων Αμερικανο-εβραϊκών Οργανώσεων, ο Πρόεδρος της American Jewish Committee Ρόμπερτ Ελμαν και ο Τζέισον Αϊζακσον, διευθυντής του Washington Office of Government and International Affairs.
Ενώ, όμως, βρίσκονται σε εξέλιξη αυτές οι διεργασίες, πολλές είναι οι ισραηλινές εταιρείες, οι οποίες έχουν υποβάλλει αιτήματα συνεργασιών στην Ελλάδα μέσω του ελληνο – ισραηλίνού επιμελητηρίου. Το newscode.gr, παρουσιάζει, ανά τομέα δραστηριότητα, τις ισραηλινές εταιρείες που ενδιαφέρονται για συνεργασίες στην Ελλάδα σε τομείς όπως οι δημόσιες σχέσεις, η αγροτεχνολογία, οιχημικές βιομηχανίες, η Άμυνα, η περιβαλλοντική τεχνολογία, η κλωστοϋφαντουργία, η μόδα, η σίτιση, η υγεία κα.

Public relations
Sharon Gefen Marketing communications - worldclass public relations services

Shipping Agents
J.Sassower Ltd-Logistics chain management
Branding and design
Titan Brandwise- Branding & Design services

Agrotechnology
Tapazol Chemicals- for top quality herbicides, fungicides and insecticides
IBG - Agricultural startups and turnkey projects
Meteor- innovative insect and shade nets

Chemical industries
Boron compounds- hexagonal boron nitrate

Defence Industries
MK International Security consultants- the Homeland and corporate security experts
Protrack- camera motion protection software
Ispra- leaders in non lethal riot and crowd control equipment
Packet light networks- optical networking products
Identa- onsite drug and explosive testing sets

Environmental technology
Vortex Ecological Systems for pollution control
Tyrec- recycling of tyres for urban applications
Palgei Mayim- for fully integrated water projects
Solar Power Israel- where ecology meets technology
Gadot Solar Solutions- financed panel and inverter projects worlwide
BoobySmart water tank solutions
Solarian- Solar and wind lighting solutions
Solar memorial candle- the eternal light

Food and beverage
Cham- egg powders and speciality egg liquid products
Lin's Farm- honey based and natural gourmet products
Conceptic-Digital menus for restaurants and coffee shops
Tivitt- Natures healthy snacks
Carmit- confectionary, chocolate coins, marshmallow and gluten free products
Teamey ha'galil- pomegranate wines of distinction
Shanel green- frozen vegetables
Prince Tahina- for healthy cuisine
Gettango - Kosher cookies for passover
Papouchado cookies- the taste that makes the difference
Florasynth- Food flavors for industry
Mavua group- consolidated food shipments from leading suppliers

Home & Garden
Smart storage solutions- for Home & Garden applications
Hollandia - exclusive bedding systems for the discerning client
Tal baby furniture- exquisite designs for the next generation
Tamnun Hop- unique laundry drying applications

Industrial Goods
Tendler-Tissue converting machinery, toilet paper and napkins
KR brushes- toothbrushes, household and industrial brushes
Lehavot- fire fighting systems for industrial, military and commercial
CG Wheels- for quality coated & abrasive products

Jewelry and gifts
Bottle tree- unique citrus fragrances and flowers in glass containers
Lalo treasures- exciting jewelry and home decor
Top touch- biblically inspired stationary, gifts and home decor
Israel poster center- for a huge collection of Israeli posters
Jo-Jo Gallery- metal artwork with clean contours
Bier Enterprises- exciting Silver Judaica from a family business
Michal David designs- for Victorian and vintage designs
Dovgraph- for unique talions with traditional text
Women embroidering dreams- ethnic textile designs
Kakadu- functional art for home and office

Health and Beauty
Christina- it just works-Exceptional cosmetics for the professional market
Mersea- Deadsea cosmetics of exceptional quality
Minipac- individaual sachets for the cosmetics and hospitality industries
S.Shwartz- natural healthy cosmetics
Wetnaps- wipes for home, industry and cosmetic use
Danya cosmetics- a full range of color cosmetics, makeup, lipsticks and much more
Spa Cosmetics- natural vitality from the shores of the Dead sea
ST Health Line- cosmeceuticals for common health disorders
Minus 417- for natural ingredients and unique compositions
Hlavin Industries- cosmecuticals, cosmetics and aluminum free deodorants
Butai- nano technology and natural cosmetcis at its best
Moraz- galilee herbal cosmetics and toiletries
Kamedis- chinese traditions for modern cosmetic ailments
Leorex cosmetics- a breakthrough in anti wrinkle technology
Dr Fischer- anti aging and skincare products
IT and business technologies
GPS Global- for 2 direction tracking and surveillance
Puresight- Internet protection software

Medical Industries
AB dental- superior denatl implanys and prothetics
Trima- generic pharmaceuticals and OTC products
Shekel electronic scales- especially for the medical industry
Elcam medical - for OEM fluid and vital sign monitoring equipment
Syrolight-phototherapeutic medical devices
Nanovobronix- for low intensity acoustic technology
Plastic products and components
Tamuz vacuum forming- design and development of packaging molds
Plastokit- customised high quality plastic components
Orplasthen- unique infant plastic products with exquisite designs
RPM- specialised injection molding for industrial applications

Textile and fashion
Funshine- for textiles that change color in sunlight
La Robe - European style fashion and maternity wear
Imahot- exciting maternity designs
Michal Textile-quality infant and baby products
Ktantanim Baofek- textile products for infants
Ofertex- cleaning products from recycled cloth

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Βαρυσήμαντη ομιλία του Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως στο Πολεμικό Μουσείο

Μια συγκλονιστική και βαρυσήμαντη ομιλία εκφώνησε σήμερα στο Αμφιθέατρο του Πολεμικού Μουσείου με θέμα: «Εθνική φυσιογνωμία και Ορθόδοξη Οικουμενικότητα στη σημερινή Ελλάδα», ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος.

Η ομιλία του Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ. Ανθίμου έχει ως εξής:

Ο τίτλος του θέματος που ανέλαβα να σας παρουσιάσω, έχει την πρωτοτυπία να σημαίνει κάτι, μόνο στη γλώσσα μας, στα ελληνικά! Αν μεταφραστεί σε άλλη γλώσα θα είναι τελείως ακατανόητος. Ας μην βιαστεί κάποιος να πει, «τι μας ενδιαφέρει κάτι τέτοιο!». Είναι ανάγκη πλέον, να μεταφράζουμε τις έννοιές μας και σε άλλες γλώσσες για να βλέπουμε δύο πράγματα:

1. πόσο μπορούν να μας κατανοήσουν οι άλλοι και

2. πόσο αντέχουν οι αλήθειες μας στο ευρύτερο σήμερα, διαφορετικά θα μας παραμείνουν για εσωτερική κατανάλωση. Όμως, οι έννοιες «φυσιογνωμία» και «οικουμενικότητα», είναι εξωστρεφείς∙ τη «φυσιογνωμία» μας, άλλοι τήδιαπιστώνουν και η «οικουμενικότητα» είναι «άνοιγμα» σε άλλους.

Όταν συζητάμε τις δύο έννοιες του τίτλου «εθνική ταυτότητα»-«Ορθόδοξη Οικουμενικότητα» και τη σχέση που έχουν η που δεν έχουν, φανερώνουμε ότι όλοι μας, ανεξαιρέτως, είμαστε ακατάστατα ριγμένοι μέσα σ’ένα δίχτυ, από το οποίο, νομίζω πως πρέπει γρήγορα να βγούμε.

Τι εννοώ∙ για την πρώτη έννοια∙ κολακευόμαστε από το λόγο του Αϊνστάιν ότι «το σύμπαν είναι ελληνικό», πιστεύουμε ότι όλος ο κόσμος μας οφείλει το «αρχαίο πνεύμα αθάνατο» και από την άλλη, «ελληνικό» θεωρούμε μόνο ο,τι φαίνεται από την πλατεία Συντάγματος (Γ. Σεφέρης).

Την Ορθοδοξία, πάλι, τη βλέπουμε με τα γυαλιά της βοσπορίδος ανατολής, αυτά τα γυαλιά είναι πολύχρωμα∙ όμως, εκείνο που μας δυσκολεύει περισσότερο είναι το γεγονός ότι την Ορθοδοξία ενώ τη βιώνουμε γονιδιακά, την εξωτερικεύουμε προτεσταντικά.

Επιμένω, λοιπόν, ότι χρειάζεται να ξέρουμε πως μας βλέπουν οι άλλοι, για να βγούμε μέσα από το δίχτυ στο οποίο βρισκόμαστε, επειδή σε μια επίσκεψη των ονομάτων του τίτλου μας, το πιο ανώδυνο θα ήταν να συζητήσουμε: τι είναι «εθνικό», ποιά στοιχεία συγκροτούν την εθνική φυσιογνωμία μιας χώρας, ποιά τακτική κατέστησε το Βυζάντιο «οικουμενικό» και τι είναι η Ορθοδοξία!

Όμως, αφού στον τίτλο του Συνεδρίου μας βάλατε την δύσκολη λέξη «σήμερα», η ομιλία θα μας οδηγήσει σε κακοτοπιά, όπου το λιγότερο, θα είναι να παρεξηγηθούμε, όμως το χειρότερο θα είναι να χαθούμε σε αντιθέσεις και να πνιγούμε σε διαπιστώσεις, χωρίς να φτάσουμε πουθενά.

Λοιπόν, τι είναι «εθνικό», σήμερα;
Ποιά είναι, σήμερα, η εθνική φυσιογνωμία της Χώρας μας;
Αυτό που στο Βυζάντιο εννοούσαν «οικουμενικό» αποδίδεται, σήμερα, με τη λέξη «παγκόσμιο»;
Τι σημαίνει «Ορθοδοξία», σήμερα; όχι στη Θεολογία, εκεί το καταλαβαίνουμε∙ αλλά στην καθημερινότητα της κατά Χριστόν ζωής, όπου αποδεικνύεται η δεν αποδεικνύεται το ορθόδοξο του δόγματος σε κάθε εποχή.

Τι λέτε; θα το αντέξουμε το «σήμερα»; αν «ναι», τότε, σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε να μου αναθέσετε αυτήν την ομιλία και συνεχίζω.

Αγαπητοί μου∙

Α’

Υποπτεύομαι ότι στις μέρες μας, η διχασμένη εθνική μας προσωπικότητα έφτασε σε αδιέξοδο και χρειάζεται εξάπαντος να επανεξετασθεί. Άρχισε με την ελληνική επανάσταση, οπόταν, προκειμένου να μη θιγούν οι βλέψεις του τσάρου προς την Άσπρη θάλασσα και αξιοποιώντας το ρομαντικό φιλελληνισμό της Ευρώπης (απότοκο της ληστείας των αρχαιοελληνικών μας χώρων), οι επαναστάτες έκαναν μια προσυμφωνημένη και εξομολογημένη αμαρτία. Είπαν, θα ονομασθούμε «έλληνες, για να ρίξουμε στάχτη στα μάτια του κόσμου, πραγματικά ρωμηοί» (Μακρυγιάννης). Από τότε άρχισε ο ελληνισμός να βιώνει την διχασμένη εθνική του προσωπικότητα και συνεχίζεται με διάφορες μορφές μέχρι και σήμερα.

Να θυμίσω παραδείγματα;

Όλες οι διαφημιστικές αφίσσες και τα σποτάκια του υπουργείου Τουρισμού, παρουσιάζουν αρχαιοελληνικά αγάλματα και κίονες∙

Στις σελίδες των διαβατηρίων μας από τις 14 φωτογραφίες οι 12 έχουν αρχαιοελληνικές παραστάσεις, υπάρχουν δύο μόνο καθολικά μοναστηριών κι αυτά έτυχε να τα πάρουν από γραβούρες του 18ου αιώνα που συνέπεσε να μην έχουν σταυρό∙

Στις αναφορές του υπουργείου Πολιτισμού, στις μελέτες του, στους εκπαιδευτικούς προγραμματισμούς του, δε βλέπω να υφίστανται τα πρόσφατα 2000 χρόνια∙
οπότε και ο λαός μας έμαθε, ενώ επικαλείται τον Χριστό και την Παναγία, συγχρόνως να λανσάρεται με την Αφροδίτη της Μήλου η τον Ερμή του Πραξιτέλη.

Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι αυτό, που λέω διχασμό της εθνικής μας προσωπικότητος, συντηρείται για λόγους προβολής μας στο Εξωτερικό. Παρ’όλο, που, έξω κανείς πια δεν μας παίρνει στα σοβαρά ως απογόνους του Μ. Αλεξάνδρου, να το δεχθώ∙ είναι όμως και η συνολική εικόνα της Χώρας μας που δε δείχνει να ενδιαφέρεται για την διατήρηση μιας ζωντανής εθνικής ταυτότητος.

Επιμένω στο «ζωντανής εθνικής ταυτότητος». Και, αρέσει-δεν αρέσει, η ζωντανή ταυτότητα του λαού μας  είναι η ορθοδοξη χριστιανική, οπότε ορθόδοξη χριστιανική είναι και η φυσιογνωμία της Πατρίδος μας, ακόμα. Και δεν είναι που το λέω εγώ, τώρα πλέον το λένε παντού, ότι πρώτιστο και δυναμικότερο στοιχείο της εθνικής φυσιογνωμίας μιας χώρας, είναι η θρησκευτική πίστη του λαού της.

Σ’εμας, φανερά η Πολιτεία μας, δεν τολμά να αποστασιοποιηθεί από τις ορθόδοξες χριστιανικές καταβολές μας, αλλά, δεν βιώνει όμως, με αυτοσυνειδησία και τόλμη αυτό το βίωμα του λαού μας.

Κρυφά, λοιπόν, βλέπουμε να υφαίνονται μεθοδολογίες, να καταστρώνονται νομοσχέδια, να τυπώνονται βιβλία, να εφαρμόζονται τακτικές, να διορίζονται Δραγώνες, να μοντάρονται σποτάκια για τις τηλεοράσεις, που αμβλύνουν κάθε παραδοσιακή φυσιογνωμία και ταυτότητα της Πατρίδος μας.

Επίσημα η Πολιτεία δε μας λέει∙ «θέλω να γίνω λαϊκό Κράτος», όμως, διαπιστώνουμε ότι η νέα πολιτική σκέψη που διαχέεται σε όλα τα κόμματα, επιστρατεύει ανθρώπους τελείως άγευστους της πνευματικής λαϊκής εμπειρίας, για να ευτελίσουν, να γελοιοποιήσουν και τελικά να ροκανίσουν το φρόνημα και το ήθος του λαού∙ (συμπτωματικά; κατευθυνόμενα; κανείς δεν μπορεί να το βεβαιώσει).

Υπήρξε Πρωθυπουργός μας που σημειώθηκε ότι καθ’όλη τη διάρκεια της θητείας του δεν παρευρέθηκε ποτέ σε Δοξολογία και σε Παρέλαση!

Τα προηγούμενα χρόνια, αν μιλούσες για πατρίδα ήσουν εθνικιστής, αν συγκρινόσουν με κάποιον άλλο λαό ήσουν σωβινιστής, αν μιλούσες για το στρατό ήσουν μιλιταριστής, μέχρι πριν από 1 χρόνο αν έλεγες τη γνώμη σου για την ιθαγένεια ήσουν ρατσιστής, φονταμενταλιστής! Πατριώτης ποτέ δεν ήσουν. Η λέξη ήταν σχεδόν επικηρυγμένη, όπως και ο εκφραστής της.

Θυμάστε και τα παρεπόμενα∙ ο όρκος στα δικαστήρια και στη Βουλή, οι εικόνες στα σχολεία, οι παρελάσεις, η έπαρση και η υποστολή, ο σταυρός από το κοντάρι και το πανί της σημαίας.

Αλλά και στον υπόλοιπο κοινωνικό μας βίο, μια πλούσια σειρά νομοσχεδίων επιδιώκουν να αποχρωματίσουν την εθνική φυσιογνωμία της Χώρας μας από κάθε χριστιανικό χρώμα∙ πολιτικός γάμος, αυτόματο διαζύγιο, σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης, το θρήσκευμα στις ταυτότητες, η πολιτική βάπτιση, η πολιτική κηδεία, όχι η σύμφωνη, αλλά η απλή γνώμη του επισκόπου, προκειμένου να ανεγερθεί τέμενος αλλοθρήσκων στην επαρχία του και άλλα.

Και το νυστέρι πήγε πιο βαθειά∙ στα σχολικά εγχειρίδια. Δεν ήταν μόνο «ο συνωστισμός στην παραλία της Σμύρνης», είναι ακόμα ουσιαστικότερη η επέμβαση. Στα σχολικά βιβλία κατορθώθηκε η απάλειψη της αλυσιδωτής συνέχειας των ιστορικών γεγονότων (αν διδάξεις σε σχολική τάξη σήμερα ότι στην άλωση της Πόλης ήταν κι ο Μέγας Ναπολέων, τα παιδιά θα το αποδεχτούν, επειδή συνήθισαν σε ιστορικά άλματα και όχι στην ιστορική συνέχεια) καθώς και η απομυθοποίηση κάθε ιστορικής αλήθειας. (η παλιότερη φράση «μετριούνται οι τούρκοι 3 φορές και λείπουν 3.000, μετριούνται τα ελληνόπουλα και λείπουν 3 λεβέντες» μπορεί να έδινε με την υπερβολή της μια αίσθηση υπερηφάνειας, αλλά δεν έβλαφτε κανέναν, δεν αναβίωνε εχθρότητες, δεν πυροδοτούσε μίση)
Παράλληλα με τα ιστορικά γεγονότα, από τα αναγνωστικά του Δημοτικού απαλείφθηκε τελείως κάθε παραπομπή και σε εκκλησιαστικά στιγμιότυπα.

Όλα αυτά γίνονταν, έγιναν (είτε επειδή τα ζητούσε η Ε. Ε. είτε με εγχώριο ζήλο) μέχρι πριν από 14 μήνες που κοινολογήθηκε η οικονομική κρίση. Οπότε ακούσαμε τον Πρωθυπουργό μας να μας θυμίζει μια λησμονημένη λέξη∙ «η Πατρίδα μας» είπε∙ «χρειάζεται θυσίες». Ξαφνιαστήκαμε! Κοιταχτήκαμε περίεργα, ποιά πατρίδα, τι είναι αυτό; Τρομάζαμε να θυμηθούμε την έννοια! Μέχρι τότε ακούγαμε για Ευρωπαϊκή Οικονομική Ένωση, για ΟΝΕ, για Οικονομική Σύγκλιση και παρόμοια, οπότε δικαιολογημένα είχε επικρατήσει σε όλους μας η νοοτροπία που είχαμε. Αυτή η τακτική είχε ρημάξει κάποτε την πανίσχυρη Οθωμανική Αυτοκρατορία, όταν δεν δίστασε να γράψει έξω από το ανάκτορο του Yildiz στην ΚΠολη, επάνω σε μαρμάρινη πινακίδα: «Το ταμείο του Πατισάχ είναι θάλασσα κι όποιος δεν πίνει απ’αυτό είναι χοίρος».

Αλλά, γιατί όχι; Χωρίς εθνική υπερηφάνεια (Ίμια), χωρίς εθνικές κόκκινες γραμμές (η κ. Μπενάκη στον Πρόεδρο Παπούλια), χωρίς ιστορικό μπούσουλα, χωρίς εθνική Παιδεία, σε τι άλλο θα μας εξυπηρετούσε μια Πατρίδα, αν όχι για να την αρμέξουμε; Ανάχωμα σε ένα τέτοιο εθνικό σπορ, οπωσδήποτε θα μπορούσε να σταθεί, μια «ηθική αγωγή του πολίτη», η η αξιοποίηση της ηθικής του Ευαγγελίου, που είναι μέσα στην Παράδοση του λαού μας. Αλλά αυτή η ηθική είχε προ πολλού εξοστρακιστεί από την Χώρα, μαζύ μ’αυτούς που την διδάσκουν. Θυμηθείτε, κάθε χρόνο πριν την Μεγ. Βδομάδα∙ τη μια χρονιά, ο «Κώδικας ντα-Βίντσι», την άλλη, ένα «Απόκρυφο Ευαγγέλιο», την τρίτη, η λειψανοθήκη με τα οστά κάποιου «Ιησού γιου του Ιωσήφ» και έπειτα η πλημμυρίδα των σκανδάλων στην Αθήνα, στα Ιεροσόλυμα, στο Βατοπαίδι∙ ε! πολύ θέλει να διαλυθεί ο ηθικός εθνικός ιστός ενός κρατιδίου;

Κάναμε και οι κληρικοί λάθη, να σας πω τι εννοώ. Όταν παρασυρθήκαμε σε άγνωστα για μας τερέν και μιλήσαμε οι ίδιοι για «κάθαρση της Εκκλησίας». Βλάσφημη φράση! Και οι ακάθαρτοι που θα πάνε, όταν η Εκκλησία γίνει κολλέγιο αγίων; Χάσαμε τότε μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να μιλήσουμε στο λαό μας ορθόδοξα∙ για την πορεία προς την μετάνοια και την ανακαίνιση του όλου ανθρώπου, που είναι η κύρια «δουλειά της Εκκλησίας».

Ο λαός μας, λοιπόν, κρύωσε, χαλάρωσε, έχασε τα πρότυπά του, έχασε την ελπίδα του, ισοπέδωσε μέσα του τα πάντα, δεν είχε πλέον φραγμούς και μας ταύτισε με το διεφθαρμένο Κράτος του οποίου μας βλέπει αναπόσπαστο τμήμα. Είπα κάποτε σε πολιτικό, αν μάθετε στο λαό μας να πετάει πέτρες στους ιερείς, σε σας θα πετάξει χειροβομβίδες. Στο τέλος, ο λαός μας, παρασύρθηκε σ’ένα παιχνίδι που απαιτούσε να πληρώσει η Εκκλησία φόρους από την θρυλούμενη «αμύθητη περιουσία» της. Αλήθεια! διερωτήθηκε κανείς, από που κόβουμε τα χρήματα που πληρώνουμε φορολογία;

Μέσα στο 2010 ψηφίστηκαν και μια σειρά νόμοι και εγκαθιδρύθηκε σε βάρος μας νοοτροπία, που μας έκαναν να αισθανόμαστε οι πιο ανέντιμοι και αντιπαραγωγικοί φορείς του Δημοσίου.

Σήμερα, αντιλαμβανόμαστε ότι συλλήβδην ο εκκλησιαστικός λόγος μόλις γίνεται ανεκτός, εκτός αν είναι «κατά παραγγελίαν». Για πολλούς είναι ύποπτος, οπισθοδρομικός και αντιδραστικός. Δικαιούται ύπαρξης, χάρη στη μεγαθυμία του «δημοκρατικού πλουραλισμού». Αρκεί να μην ενοχλεί την κοινωνία με πολλά λόγια και ο χρόνος και η «πρόοδος» θα εξαλείψουν και αυτό το φαινόμενο, όπως και τόσα άλλα κατάλοιπα της λαϊκής δεισιδαιμονίας» (π. Βασιλ. Καλλιακμάνης). Είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι σε μια επόμενη αναθεωρητική Βουλή, τίποτε στις σχέσεις μας με το Κράτος δε θα παραμείνει ως έχει σήμερα. Το κακό είναι ότι δεν προετοιμαζόμαστε για κάτι τέτοιο, ούτε «επί χάρτου».

Όλα αυτά και όσα παρόμοια, ενδεχομένως, έχετε εσείς στο νου σας, δείχνουν με το δάκτυλο μια Χώρα, που δεν ξέρω τι φυσιογνωμία έχει, αλλά πάντως Ορθόδοξη Χριστιανική φυσιογνωμία δε θέλει να έχει, ενώ ο λαός της επιμένει να θρησκεύεται.

Αυτήν τη διχασμένη εθνική προσωπικότητα της Χώρας μας, τη ζουν έντονα οι πολιτικοί μας, οι οποίοι εκλέγονται μεν από ένα λαό που διαγκωνίζονται να τον συναντήσουν σε κάθε γιορτή (Χριστούγεννα, Πάσχα, 15αυγουστο, δοξολογίες, εθνικά μνημόσυνα), σε εσπερινούς και λιτανείες (προ εκλογικών περιόδων κυρίως), αλλά δε λαμβάνουν καθόλου υπόψη τους την πίστη του λαού, όταν νομοθετούν γι’αυτόν.

Θυμηθείτε τις δηλώσεις των πολιτικών μας στο πλατύσκαλο του Μητροπολιτικού Ναού των Αθηνών την Κυριακή της Ορθοδοξίας∙ κάποιος είπε πριν 2-3 χρόνια: «η Εκκλησία πρέπει να εκσυγχρονισθεί, να καθαρθεί και να επανεξετάσει το ρόλο της». Μιλούσε ασφαλώς για το Νομικό Πρόσωπο της Εκκλησίας, που ξέρει. Άλλο πρόσωπο της Εκκλησίας, πνευματικό, δεν ξέρει ο άνθρωπος∙ ίσως να γνωρίζει και το κοινωνικό πρόσωπο της Εκκλησίας μας, ιδρύματα, συσσίτια κ.λ.π.

Αυτόν τον τομέα, του κοινωνικού έργου της Εκκλησίας μας, πάλι δεν τον αξιοποιήσαμε σωστά, προκειμένου να διδάξουμε στο λαό μας, ότι η φιλανθρωπία για μας αποτελεί τον τρίτο πυλώνα της δράσεως της Εκκλησίας μετά την λατρεία και το κήρυγμα. Η φιλανθρωπία είναι για μας απόρροια της ευαγγελικής εντολής της αγάπης, έτσι όπως οικοδομείται στα επισκοπικά γραφεία που δέχονται ανθρώπους καθημερινά, έτσι όπως καλλιεργείται από ιερείς που ξημεροβραδυάζονται στους Ναούς με το πετραχείλι στο λαιμό. Αυτήν την προσφορά δεν την αποτιμά κανείς. Ο συμβολισμός των κωδωνοκρουσιών, οι θείες Λειτουργίες, οι πολλές Αγρυπνίες στις πόλεις και στα μοναστήρια, στο Άγιον Όρος, οι Κατηχητικές συνάξεις, οι εποικοδομητικές ομιλίες, οι χριστιανικές Κατασκηνώσεις, δεν είναι στοιχεία που σηματοδοτούν το φρόνημα του λαού μας, οπότε και τη φυσιογνωμία της Χώρας;

Η σημερινή, λοιπόν, εθνική φυσιογνωμία της Πατρίδος μας, καταγράφεται ως ασύνδετη με την ιστορική μας συνέχεια. Προσπαθεί να αποποιηθεί κάθε χριστιανικό της γονίδιο και κάθε ανάλογη συμπεριφορά, οπότε εμφανίζεται χωρίς εθνικό προσανατολισμό. Δεν μετέχει στην καθημερινή μεταφυσική πάλη του λαού μας, γι’αυτό, κατά τη γνώμη μου, δεν αφήνει ίχνη της διαβάσεώς της στο σύνολο πολιτισμό. Στο δε θρησκευτικό γεγονός, που απαιτητικά επανέρχεται στην παγκόσμια πολιτισμική ιστορία σε Ευρώπη και Αμερική, νομίζω ότι η δική μας εθνική ταυτότητα, πλέον, δεν έχει να παίξει κανένα απολύτως ρόλο. Οπότε η Χώρα μας καθίσταται πλέον ξέφραγη σε οποιοδήποτε θρησκευτικό υποκατάστατο μεταναστεύσει και δράσει στην εδαφική επικράτειά μας.

Β’

Η έννοια της οικουμενικότητος δεν μπορεί να έχει σήμερα καμμιά ιστορική ομοιότητα με αυτήν που είχε στη βυζαντινή Οικουμένη. Εκείνο το σχήμα παρήλθε και ανάλογες σημερινές προσπάθειες (Η.Π.Α., Ε.Ε., Ρωσία) έχουν εγγενείς αδυναμίες για να το αντιγράψουν. Οι αυτοκρατορίες πέρασαν∙ η πτώση των Αετών, όταν συντελέσθηκε, άφησε μακάβριο γδούπο που μας τρομάζει μέχρι σήμερα∙ η πρόσφατη παλλινόρθωση μερικών δικεφάλων δέ φαίνεται να επιδιώκει τη συγκρότηση «Οικουμένης»∙ κι όσοι το προσπαθούν, μάλλον θέλουν να μονοπωλήσουν με τα παραμυθένια σύμβολα του παρελθόντος σύχρονες εθνικές διεκδικήσεις τους.

Άρα, λοιπόν, ταυτόχρονη συμπόρευση «βασιλείας και ιερωσύνης» με σκοπό τη δημιουργία «Οικουμένης» κατά το βυζαντινό μοτίβο, δεν υπάρχει τρόπος να επιτευχθεί, τουλάχιστον στη γηραιά Ήπειρο.

Η Εκκλησία πρέπει πρώτη να το καταλάβει αυτό, να αποτινάξει από πάνω της τη σκουριά του αυτοκρατορικού παρελθόντος μας και να αναλάβουμε, χωρίς ψευδαισθήσεις, έναν καίριο ρόλο δράσεως στη σύγχρονη κοινωνία, όπου γης.

Μπορεί να γίνει αυτό; Μπορεί. Επειδή η έννοια της οικουμενικότητος του κηρύγματος της Εκκλησίας δεν έχει χάσει την δραστικότητά της, ούτε θα τη χάσει ποτέ. Αρχίζει με την προσευχή του Κυρίου στη Γεθσημανή για «μια ποίμνη με έναν ποιμένα» και καταλήγει με την εντολή Του «πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τα έθνη».

Αυτός είναι ο λόγος που η Εκκλησία δεν είναι θρησκεία. Δεν έχει μέλη. Δεν έχει οπαδούς. Έχει πιστούς και ο πιστός εγγράφεται στην Εκκλησία με το βάπτισμά του∙ όμως, παραμένει σ’αυτήν με όρους πνευματικότητος, όχι με ταυτότητα μέλους. Η Εκκλησία θεωρεί όλο τον κόσμο δικό της. Θεωρεί ότι έχει ευθύνη ακόμα και για όσους δεν της ανήκουν. Θεωρεί ότι είναι υπεύθυνη ακόμα και για τη λάσπη με την οποία γράφεται η ιστορία του πλανήτη. Αυτή η ευθύνη της δεν είναι διεκδικητική, για να κατακτήσει τον κόσμο. Είναι ευθύνη ανανεωτική, για να αναπλάσει τον κόσμο. Να τον αναπλάσει όχι με βία, με επιβουλή, αλλά με αγιότητα.

Υπάρχουν ακόμα σήμερα, άθεοι άνθρωποι και λαοί που ενώ εκτιμούν την υπεροχή του Ευαγγελίου, δε γίνονται χριστιανοί, ξέρετε γιατί; επειδή εμείς οι Χριστιανοί δε ζούμε σύμφωνα με το Ευαγγέλιο, ώστε να μας δουν, να διαπιστώσουν τα καλά μας έργα και τότε να δοξάσουν τον Πατέρα μας «τον εν τοις ουρανοίς».

Αυτή η έλλειψη της αγιότητος είναι που μας κάνει να φοβούμεθα να ανοιχτούμε στον κόσμο για να μην «αποκαλυφθεί» η ανεπάρκειά μας. Κλεινόμαστε, λοιπόν, στον εαυτό μας, ζυμωθήκαμε με τις εθνικές διεκδικήσεις των λαών μας, τρώμε τις σάρκες μας και δεν αφήνουμε το κοινό Ποτήριο να μας ενώσει, ούτε τους Ορθοδόξους εννοώ. Έχουμε έλειμμα της οικουμενικής αποστολής μας και προσπαθούμε να την αναπληρώσουμε με προσκόλληση στο γράμμα. Έχουμε μειωμένη αυτοσυνειδησία και γι’αυτό δεν αποφασίζουμε να παρουσιάσουμε κρυστάλλινο το λόγο του Ευαγγελίου στο παγκόσμιο χρηματιστήριο των αξιών. Δεν έχουμε ταπείνωση για να παραδεχτούμε την αλήθεια, ότι δε ζούμε «κατά Χριστόν» και για να καθησυχάζουμε τη συνείδησή μας, ανυψώσαμε τους τύπους σε δόγματα. Τελικά, φαίνεται ότι έχουμε ελλειματική πίστη στο Χριστό, γι’αυτό διστάζουμε να πατήσουμε επάνω σε φίδια και σε σκορπιούς, με βεβαιότητα ότι τίποτε δε θα μας βλάψει.

Αυτή η έλλειψη πίστεως και αυτοπεποιθήσεως δημιουργεί την ιεραποστολική νωχελικότητα των ορθοδόξων, μειώνει τη δραστικότητα του Ευαγγελίου στην εποχή μας, δεν ανανεώνει την Εκκλησία μας εσωτερικά και της κόβει και την οικουμενική προοπτική.

Χρειάζεται, λοιπόν, να ξαναγυρίσουμε στην αρχή μας, στη βάση μας. Χρειάζεται να δοκιμάσουμε ξανά, πόσο στέρεος είναι ο λίθος επάνω στον οποίο στέκεται η Εκκλησία σήμερα. Όταν λέω «στέκεται» εννοώ όχι σαν κατεστημένη εξουσία, αλλά σαν πνευματικό γεγονός. (Πιστέψτε με, όταν στις καταθέσεις στεφάνων περνώ με τους επισήμους μπροστά από την μπάντα που παιανίζει, διερωτώμαι τι να σκέπτονται άραγε για μένα οι στρατιώτες που παρουσιάζουν όπλα.)

Χρειάζεται, από την αρχή, να εξετάσουμε πόσο χρήσιμοι είμαστε στην κοινωνία πνευματικά, όχι στο Κράτος θεσμικά. Αλλιώς είχε αρχίσει αυτή η σχέση: το αναμφισβήτητο πνευματικό ειδικό βάρος μας στην κοινωνία, το πήρε η Πολιτεία και το τίμησε θεσμικά. Σήμερα, τι ισχύει; (δεν αντέχω την απάντηση)

Επανέρχομαι στο ότι χρειάζεται να προβληματιζόμαστε σε κάθε εποχή∙ και στη δική μας, να επανεξετάσουμε τη δραστικότητα του Ευαγγελίου, όχι επειδή αμφιβάλλουμε αλλά επειδή είναι ανάγκη να  εμπιστευθούμε το Χριστό περισσότερο. Χρειάζεται να μας προστεθεί πίστη.

Η Πίστη μας έχει οικουμενική δυναμική. «Οικουμενική» δεν εννοώ γεωγραφικά, αλλά μεθοδολογικά και ιεραποστολικά. Όμως, ούτε οι ίδιοι θα πεισθούμε γι’αυτό, ούτε κανέναν θα μπορέσουμε να πείσουμε, ούτε  το παραμικρό οικουμενικό αποτέλεσμα θα φέρουμε, αν δεν είμαστε θωρακισμένοι εσωτερικά. Αλλιώς, που να πάμε ξυπόλητοι στ’αγκάθια;

Θα γίνουμε σαν κι εκείνους που τους είπε ο Χριστός, ότι περιάγουν «την θάλασσαν και την ξηράν ποιήσαι ένα προσήλυτον...»

Η οικουμενική δράση μας χρειάζεται να αρχίσει από μέσα μας, από το εσωτερικό της Πίστεώς μας και να επικεντρωθεί σε όσους συμπατριώτες μας έχουν να βρεθούν σε Εκκλησία από την ημέρα που τους βάπτισαν.

Ποιός δεν το αντιλαμβάνεται, ότι στην ελλαδική κοινωνία μας, ολοένα και λιγοστεύουμε, όσοι ξέρουμε την αξία της λατρευτικής και της μυστηριακής ζωής! Εξάπαντος χρειάζεται να αποκρυπτογραφήσουμε την «κατά Χριστόν ζωή» και να προτείνουμε σε όσους δεν τη γεύθηκαν ποτέ, τόσο την ωφελιμότητά της, όσο και την ομορφιά της (δίπλα μας υπάρχουν 40ρηδες, 50ρηδες, τεχνοκράτες, οικογενειάρχες, καλής πάστας, με ευγένεια χαρακτήρος και με καχυποψία, όμως, που τους κρατά μακρυά μας).

Να τους προτείνουμε να τη ζήσουν αφού τη διαπιστώσουν οι ίδιοι («γεύσασθε και ίδετε») κι όχι επειδή τους το λέμε εμείς η κάποιες Οικουμενικές Σύνοδοι.

Τα δόγματά μας, αν θέλουμε να είναι και σήμερα δείκτες ζωής, δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται ως μαθηματικά αξιώματα. Κι αν είναι δείκτες ζωής θα είναι της δικής μας ζωής, όχι της ζωής άλλων, άλλοτε («ουκέτι δια την σην λαλιάν πιστεύομεν∙ αυτοί γαρ ακηκόαμεν και οίδαμεν ότι ούτος εστιν αληθώς ο σωτήρ του κόσμου ο Χριστός» (Ιω. 4, 42).

Σήμερα, είναι αλήθεια, ότι στον τόπο μας, στην Πατρίδα μας, δεν εμπνεόμαστε από την οικουμενική διάσταση του Ευαγγελίου, που την περιγράφω σαν έξοδο από τον εαυτό μας για μια συνάντηση με τον έλληνα ακατήχητο, κατ’αρχήν κι έπειτα με όλους τους παρόμοιους. Καί  ξέρετε γιατί δεν υπάρχει αυτή η εκρηκτική προοπτική; κατά την γνώμη μου. Επειδή, αισθανόμαστε εμείς και δίνουμε την εντύπωση και στους άλλους ότι είμαστε ένα μουσείο ιερών λειψάνων του παρελθόντος, της γλώσσης, του τυπικού, του τελετουργικού, της ενδυματολογίας, κ. α. Εμείς ξέρουμε τι αξία έχουν όλα αυτά, ως εργαλεία όμως, όχι ως στόχοι. Το «άνοιγμα» όλων αυτών, δεν γίνεται να δαιμονοποιείται ασυζητητί.
Ο Φλωρόφσκυ δεν είπε «πίσω στους Πατέρες» για να οπισθοδρομήσουμε  εκεί, είπε να πάμε μπροστά «μαζί με τους Πατέρες».

Λέμε ότι ο κόσμος σήμερα δεν έχει πυξίδα. Δεν έχει, επειδή η Εκκλησία δε γεννάει δόγματα∙ τα δόγματα είναι δείκτες ζωής. Μα, για να γεννηθούν δόγματα, χρειάζεται να προηγηθεί πνευματικός τοκετός, δυναμικός προβληματισμός, παλαίστρα, κονταροκτυπήματα.

Πέρασε η εποχή που οι άνθρωποι δεν αμφισβητούσαν εύκολα τα λόγια μας κι ἂν τα αμφισβητούσαν δεν το εξέφραζαν. Σήμερα χρειάζεται να πείσουμε για τα πάντα. «Κανενός δε θα πείσεις την καρδιά, αν ο λόγος δεν βγαίνει απ’τήν καρδιά σου, κανενός δε θα πείσεις τη ζωή, αν η ζωή σου δεν είναι ματωμένη».

Να ανοίξουμε, λοιπόν, την Αγία Γραφή, Παλαιά και Καινή Διαθήκη και να αφήσουμε τη φράση: «οι Πατέρες της Εκκλησίας λένε ετούτο η το άλλο» χωρίς να παραπέμπουμε σε κανέναν Πατέρα. Να κατανοήσουμε ότι οι Πατέρες μας δεν ήταν πιόνια στη σκακιέρα του Θεού, αλλά ελεύθερες υπάρξεις που φαγώθηκαν με τα ρούχα τους προκειμένου να δουν τη δόξα του πραγματικού (Χρυσ. Σταμούλη, Έρως και θάνατος).

Να ξαναμιλήσουμε για το Χριστό,  (αναφέρομαι σχετικά στην έκδοση του Μp 3 με το κείμενο της Καινής Διαθήκης σε μετάφραση) χωρίς μεγάλες κουβέντες, πομπώδεις φράσεις και θεολογικά συμπλέγματα.

Βρίσκω ο ίδιος άρθρα σε περιοδικά, που τα διαβάζω και δεν τα καταλαβαίνω∙ μαθαίνω ότι και μερικά σχολικά εγχειρίδια θρησκευτικών, είναι ανυπόφορα.

Να πάψουμε τις μεγάλες κουβέντες για θέωση, για νήψη και για θαύματα.

Να ομολογήσουμε την ανεπάρκειά μας, για να μην ξαφνιάζεται ο κόσμος όταν «βγαίνουν στον αέρα» σκάνδαλα. Να καταθέσει ο καθ’ένας μας, την όση ταπεινή προσπάθεια κάνει για να λυτρωθεί από την αμαρτία.

-Γέροντα, είδες αγγέλους στο Άγιον Όρος; -Όχι, παιδί μου, εγώ μέχρι τώρα μόνο δαίμονες βλέπω, που τους πολεμώ!

Να ξανακάνουμε σκοπό μας την αγιότητα, αφού πρώτα συμφωνήσουμε στον ορισμό της αγιότητος. (άγιος είναι ο μετανοημένος αμαρτωλός κι όχι ο θαυματοποιός η ο καζαμίας)

Να παραδεχτούμε ότι και οι άγιοι Πατέρες μας έκαναν λάθη και να διαλαλήσουμε ότι αγιότητα δεν είναι η αναμαρτησία, αλλά η βαθειά συναίσθηση της αμαρτωλότητος.

Να πάψουμε να κακολογούμε τους Επισκόπους στην Πατρίδα μας, παγκόσμια ορθόδοξη πρωτοτυπία γκρεμίζοντας έτσι ολόκληρο το εκκλησιολογικό μας οικοδόμημα, γιατί  θα πάθουμε το «ει αλλήλους δάκνετε και κατεσθίετε...(Γαλ. 5,15).

Να γίνουμε φιλάνθρωποι με τον αμαρτωλό, με τον αιρετικό και τον άθεο και τέλος, να υψώσουμε τη φωνή μας ενάντια σε κάθε αδικία.

Να μάθουμε πρώτα εμείς και έπειτα να διδάξουμε στα νέα παιδιά, πως να μη φοβούνται τη ζωή κι έπειτα πως να νικούν το θάνατο. (Θα έχετε δει το σύνθημα στους δρόμους «υπάρχει ζωή πριν το θάνατο;»)

Κοντολογίς, να γίνουμε αλάτι, ειδ’άλλως ας πεταχτούμε στο δρόμο.

Και αφού τα κάνουμε αυτά, αφού δηλαδή, κάνουμε την Εκκλησία στην Πατρίδα μας Ορθόδοξη κοινότητα με οικουμενική διάσταση, τότε∙ με αυτήν την εμπειρία του Χριστού, ως εξάρτυση∙
να βγούμε να παλέψουμε στα μαρμαρένια αλώνια των ιδεών, να βγάλουμε την πνευματική πραμάτεια μας στον πάγκο, όπως οι παραγωγοί στη λαϊκή αγορά, να πούμε, «ορίστε, κόσμε, εμείς οι ορθόδοξοι από την αγιότητα των χαρισματικών φορέων μας, από την Παράδοσή μας, από την αμαρτωλή εμπειρία μας, από την 2χιλιοχρονη πάλη μας με το Θεό, αυτήν την πρόταση ζωής έχουμε να προτείνουμε στον πλανήτη.

Έτσι, προσωπικά, εννοώ την οικουμενική αποστολή της Εκκλησίας, που δε σταμάτησε ποτέ, δεν ολοκλήρωσε το έργο της, αφού ο Χριστός δεν κοιμήθηκε εκείνο το βράδυ στον κήπο της Γεθσημανή.
Αλλιώτικα οι Ορθόδοξοι δεν μπορούμε να μιλάμε (και γι’αυτό δε μιλάμε) για Οικουμενικότητα της Εκκλησίας μας.

Όμως, όσο χρειάζεται το οικουμενικό μήνυμα του Ευαγγελίου ο δικός μας Ορθόδοξος Ελληνικός κόσμος, άλλο τόσο το χρειάζεται και ο έξω από την Ορθοδοξία κόσμος.

Χρειάζεται επανευαγγελισμό η δύσμοιρη Ευρώπη που ακόμα την εκδικούμαστε για τον Καρλομάγνο, χρειάζεται την τρυφερότητά μας το Ισλάμ της πνευματικής Τουρκίας, χρειάζεται την αποδοχή της λησμονιάς η Ορθοδοξία της Βουλγαρίας, χρειάζεται κατανόηση η Εκκλησία των Σκοπίων, χρειάζεται την αντισιωνιστική ειλικρίνειά μας ο εβραϊκός κόσμος, χρειάζεται προσγείωση το τσαρικό ανεμόπτερο της Ρωσίας, για να μη συντριβεί.

Χρειάζεται να βγάλουμε την Αμερική από την πρόσφατη αλλοφροσύνη που την οδήγησε το δίπολο «εξέλιξη η δημιουργία»;

Χρειάζεται μια Ορθόδοξη συμπόρευση με το πείραμα του Cern για να λυτρωθεί από την ψευδαίσθηση ότι θα ανακαλύψει το γονίδιο του Θεού.

Χρειάζεται, όμως, και να πάρουμε στα σοβαρά τα νεώτερα πορίσματα πολλών επιστημών προκειμένου να τα «παντρέψουμε» με την Αγία Γραφή και την εκκλησιαστική μας εμπειρία, μήπως αναχθούμε έτσι σε μια ανώτερη αλήθεια, την οποία ενδεχομένως θέλει να μας αποκαλύψει ο Θεός. («Πολλά απεσιώπησεν η γραφή∙ παρέλειπεν δε η ιστορία τον ημέτερον νουν γυμνάζουσα, εξ ολίγων αφορμήν παρεχομένη επιλογίζεσθε τα υπόλοιπα», έγραφε το 370 ο Μέγας Βασίλειος).

Να το καταλάβουμε κάποτε∙ η Αγία Γραφή δεν είναι επιστημονικό βιβλίο, αν ήταν, έπρεπε να κλείσουν όλα τα Πανεπιστήμια του κόσμου.

Χρειάζεται να εγκαταλείψουμε την ενορχηστρωμένη καχυποψία απέναντι στον Πολιτισμό, όσο καλό κι αν είναι το άλλοθι μας.

Χρειάζεται ερμηνεία το φαινόμενο της οικονομικής κρίσεως που διερχόμεθα∙ ερμηνεία όχι τραπεζική, ούτε φιλανθρωπική, ούτε «πνευματική». Αλλά ερμηνεία των λόγων του Χριστού για το δίπολο Θεός-μαμωνάς.

Τότε να βγούμε να συναντήσουμε τον Ρωμαιοκαθολικό και να του εξηγήσουμε, πως τον λοξοδρομεί το δόγμα της εξουσίας του.

Τότε να βγούμε να εξηγήσουμε στον Προτεστάντη, πως τον χιλιοκομμάτιασε η απόρριψη της ενιαίας εκκλησιαστικής Παραδόσεως.

Τότε να προκαλέσουμε σε δημόσιο διάλογο το Χιλιαστή, προκειμένου να ανατρέψουμε τις χριστολογικές δοξασίες του. (όχι δεν πας φαντάρος, δε δίνεις στο παιδί σου αίμα)

Έτσι μας χρειάζεται ο κόσμος! διαφορετικά, ερμηνεύστε, αν μπορείτε, τη δουλειά που έκανε ο Προηγούμενος της Μονής Φιλοθέου π. Εφραίμ στην Αμερική και στον Καναδά. Σήμερα αντιγράφει, αύριο θα κλονιστεί, θα πέσει, όμως μεθαύριο θα πατήσει στα πόδια της.

Έτσι, μ’αυτόν τον τρόπο, η Ορθοδοξία «ανοίγεται» και νικά!

Κάθε φορά που θα ανοίγεται θα νικά, κάθε φορά που θα την «κλείνουμε», θα την καταδικάζουμε στο να γίνει ιδεολογία.

Αν η πίστη μας έχει αλήθεια, δεν έχει ανάγκη τα ψιμμύθια του παρελθόντος, ούτε τις φοβίες του μέλλοντος.

Η Εκκλησία μεταποίησε κι έπειτα στήριξε την αυτοκρατορία, γιατί να φοβηθεί την παγκοσμιοποίηση;

Το Ευαγγέλιο με τα «σπαστά ελληνικά» του, πάλεψε και νίκησε την ελληνική φιλοσοφική διανόηση. Γιατί να μη νικήσουμε τους αφελείς σχεδιασμούς της Νέας Εποχής;

Η λαϊκή ρωσική ευσέβεια νίκησε την κομμουνιστική απάτη, γιατί να μη νικήσει την καπιταλιστική σχιζοφρένεια;

Πρώτα, λοιπόν, η εσωτερική καλλιέργειά μας σε μια οικουμενική διάνοιξη της υπάρξεώς μας και έπειτα η προς τα έξω οικουμενική ομολογία, με αυτοπεποίθηση και πίστη στο Χριστό.

Εμείς, σήμερα, τι κάνουμε στην Ελλάδα;

Καταντήσαμε περπατούσες εγκυκλοπαίδειες δογματικής, οσφραινόμαστε έναν αιρετικό από μίλια μακρυά, κι αν δε βρούμε, βαφτίζουμε εύκολα κάποιους∙ επιδεικνύουμε μια εικόνα προτεσταντικής ερμηνευτικής, Πηδάλιο, παραγωγή γεροντικών προτύπων, σωρηδόν αγιοποιήσεις μοναχών και ιερομονάχων, υστερικού φανατισμού, Ορθοδοξία η θάνατος, τον πάπα να καταράσθε, φοβικής συνωμοσιολογίας, Πρωτόκολλα των σοφών της Σιών, 666, κάρτα του πολίτη, μεσσαιωνικής σημειολογίας, συντέλεια του κόσμου, οικουμενισμός, προφητικής μελλοντολογίας, π. Παίσιος∙ Πόλη, Β’Παρουσια, «Ιεροποιούμε» η «δαιμονοποιούμε» τα ιερά κείμενα και δεν κατεβαίνουμε από το άρμα της κατά γράμμα θεοπνευστίας.

Καταφεύγουμε στο παρελθόν και στο μέλλον, λες και δεν έχουμε να πούμε τίποτε για το παρόν.
Έτσι που κάνουμε∙ πρώτοι οι πιστοί αισθάνονται άβολα, μέσα σε μια τέτοια Εκκλησία που τους στιγματίζει και τους κάνει δακτυλοδεικτούμενους κι έπειτα οι χλιαροί∙ δεν τολμούν μεν να αποποιηθούν το βάπτισμα, αλλά δε θέλουν να έχουν καμμία σχέση με τη μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας, παρά μόνο με την κοινωνική.

Φοβάμαι ότι χάνουμε το τραίνο

Όταν η Ελλάδα μπήκε στην Ε.Ε. η Le Monte έγραψε πρωτοσέλιδο: «καλωσορίζουμε τη Χώρα της Φιλοκαλίας». Στις δύο τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα όλη η Ευρώπη ψυχανεμίζονταν ότι η Ορθοδοξία θα αρθρώσει λόγο πρωτότυπο και δυναμικό. Δεν τον ακούσαμε.
Ο Ράνσιμαν είχε πει ότι ο 21ος αιώνας θα είναι ο αιώνας της Ορθοδοξίας.

Δεν τον βλέπω, ακόμα!

Αν αργήσουμε, η Ιστορία θα μας προσπεράσει. Ο ποιητής ρωτάει: «αγάπη πού’ναι η εκκλησιά σου, βαρέθηκα πια τα μετόχια» (Γ. Σεφέρης).

Τα συμπτώματα του σημερινού κόσμου οφείλονται στα υποκατάστατα της χριστιανικής ζωής και στις αυθαίρετες ερμηνείες του Ευαγγελίου. Αυτά είναι τα μετόχια!

Αλλά αν αργήσουμε, θα συμβεί και κάτι χειρότερο: θα απογοητεύσουμε.

Τότε δε θα μας μείνει παρά να κλείσουμε το στόμα μας για πάντα, να βάλουμε το Ευαγγέλιο σ’ένα σκονισμένο ράφι βιβλιοθήκης και να βολέψουμε, όπως όπως, τη συμβιβασμένη και υποκριτική ζωή μας καθώς θα τρώγεται με τις ζωές και τις υπολήψεις των άλλων.

«Καιρός του ποιήσαι», λοιπόν. «Καθαρθήναι είτα καθάραι», αυτό θα πει Ορθόδοξη Οικουμενικότητα.
Να ανοίξουμε την Εκκλησία στον κόσμο και να μετασχηματίσουμε τον κόσμο σε Εκκλησία.

Να φωτίσουμε τα πάντα μὲ το Χριστό, τίποτε άμοιρο, τίποτε ξένο, τίποτε εχθρικό να μην υπάρχει γύρω μας. «Τα πάντα δείται σταυρού» και «υπέρ πάντων Χριστός απέθανε».

Να μην κλειστούμε άλλο στον εαυτό μας,

Να ξεγίνουμε από θρησκεία και να γίνουμε Εκκλησία του «σύμπαντος κόσμου».

Κάποτε, το να μην «ανοίγεσαι», φτιάχνει προφίλ, δεν προδίδει και την ένδειά σου, όμως, τώρα, ήρθε η ώρα μας∙ το θέλουμε; το μπορούμε; «Τα αδύνατα παρ’ανθρώποις, δυνατά παρά τω Θεώ εστιν».

Σαν συμπέρασμα∙

Στον τόπο μας μόνο η Εκκλησία μπορεί να αναλάβει οικουμενικό ρόλο, η Πατρίδα μας πια, όχι! Και προσέξτε∙ Ο,τι είναι Ορθόδοξο χριστιανικό, είναι και οικουμενικό αλλιώς προτεσταντίζει. Ο,τι είναι Ορθόδοξο χριστιανικό οικουμενικό, είναι και ελληνικό. Ο,τι είναι ελληνικό, πάντα ήταν ανοιχτό.

Γι’αυτό οι έλληνες ανοίγονταν σε όλα και ελληνοποιούσαν τα πάντα.

Πήγαιναν μετανάστες και έκαμναν τους εκεί γηγενείς έλληνες. Έρχονταν λαοί ως μετανάστες, τους κοινωνούσαν την Παιδεία τους και έτσι τους έκαμναν φίλους. Τώρα δεν έχουμε Παιδεία να τους δώσουμε γι’ αυτό τους κάναμε ξένους, εχθρούς.

Ο επανευαγγελισμός των πιστών μας, ημών των ιδίων, θα είναι πράξη οικουμενικών διαστάσεων, αφού είτε το θέλουμε είτε όχι, το κατασάρκιο της Ορθοδοξίας είναι ελληνικής κατασκευής και ολόκληρη η Εκκλησία κυλάει πάνω σε ρόδες ελληνικών προδιαγραφών.

Η ελληνική Ορθοδοξία, σήμερα, δεν έχει φωνή στο ευρύτερο πνευματικό γίγνεσθαι. Έχει μόνο μια εμπειρία, που τη σέρνει σαν λείψανο από το παρελθόν και που κάποτε, καταντάει ειδωλολατρία.
Διερωτώμαι∙ στέρεψε άραγε από μας η έμπνευση; Από την Εκκλησία μας, εννοώ.

Ο ελληνισμός ξεκομμένος από την Εκκλησία δεν έχει έμπνευση πια.

Ο,τι ελληνικό άξιζε, μας το πήραν μαζί με τα Ελγίνεια και στις Χώρες εκείνες, δημιουργήθηκαν Πανεπιστημιακές Έδρες ελληνικών γραμμάτων, ελληνικής γλώσσας, ανθρωπιστικές επιστήμες κ.λ.π.

Όμως εκείνη η παραγωγή χρειάζονταν να εμπλουτίζεται από την Ελλάδα. Δεν έγινε κάτι τέτοιο. Όχι μόνο δεν τροφοδοτήθηκε από εμάς, αλλά εγκαταλείφθηκε κιόλας. Απαξιώθηκε τραγικά.

Άρα, τελειώσαμε.

Λέμε∙ «βαρειά μας βιομηχανία είναι ο πολιτισμός μας».

Προ μηνών κάποιος μου είπε ότι πήγε στη Δήλο και παραμέριζε τα χόρτα για να διαβάσει τις επιγραφές κάτω από τα αγάλματα.

Οι απεργίες στην Ακρόπολη και τα πανώ στα Προπύλαια δήλωσαν όχι κοινωνία του αρχαίου πνεύματος, αλλά μόνο διαχείρηση και μάλιστα κακή διαχείρηση. Η γλώσσα μας φτώχυνε τραγικά και όταν η Εκκλησία αδήρητα κάποια στιγμή θα την βγάλει από την λατρεία, στην ουσία θα την κηδεύσει. Η κλασσική παιδεία είναι ανύπαρκτη. Η Ιστορία μας γελοιοποιήθηκε από το Χόλλυγουντ (Μ. Αλέξανδρος, Τροία, Θερμοπύλες).

Γι’αυτό επιμένω ότι, μόνο η Εκκλησία μπορεί να δώσει χρώμα και ταυτότητα στην εθνική φυσιογνωμία της Χώρας, αν φυσικά το θέλει η Χώρα μας και όσο το θέλει. Χωρίς την εκκλησιαστική καθημερινή ζωή, η Πατρίδα μας δεν έχει ιδιοπροσωπία, δεν μπορεί να διεκδικήσει πρότυπη φυσιογνωμία. Στη σύγχρονη Παιδαγωγική διαπιστώνουμε προσπάθεια αναδείξεως των ελαχίστων ιδιαιτεροτήτων ενός παιδιού, της όποιας διαφορετικότητος που χαρακτηρίζει και αναδεικνύει το «κάτι άλλο». Φανταστείτε, λοιπόν, μια Χώρα σαν τη δική μας, χωρίς την ανάδειξη της εκκλησιαστικής παραδόσεώς της, έτσι όπως αυτή καλλιεργείται μέσα στους Ναούς και διαχέεται στην καθημερινότητα των ελλήνων. Τί  θα περισσεύσει στην περιρρέουσα ελλαδική ατμόσφαιρα, αν αφαιρεθεί το εκκλησιαστικό τελετουργικό, το λατρευτικό τυπικό, η εορτολογική αλυσίδα, η η βιβλική ορολογία;
Θέλετε να σας πω παράδειγμα προς αποφυγήν;

Η Ε.Ε. που οραματίστηκε τον εαυτό της να υπάρχει και να δραστηριοποιείται όχι μόνο χωρίς τη χριστιανική προμετωπίδα στο Σύνταγμά της αλλά, το κυριώτερο, χωρίς πνευματική θωράκιση, δεν υποψιάστηκε ότι έπρεπε να προηγηθεί πνευματική σύγκληση, για να επιτευχθεί η οικονομική. Τα οικονομικά μεγέθη δε φέρνουν κοντά τις καρδιές, δεν εξομαλύνουν τις διαφορές. Τώρα που η οικονομική Ένωση παραπατάει και πολλοί προβλέπουν ότι θα σωριστεί, παρασέρνει μαζί της κι έναν ολόκληρο κόσμο ιδεών και πραγμάτων που συστάθηκαν σε πολιτισμό κάτω από τη σκια του Σταυρού. Τώρα που έκοψε τον ομφάλιο λώρο της με τη ζωή, υπάρχει το ενδεχόμενο «την επισκοπήν» αυτής να λάβει «έτερος» (Ψαλμ. 108,8).

Αγαπητοί μου∙

Ίσως να έχει φτάσει ο καιρός για την «ήττα» της Ορθοδοξίας. Μια ήττα που θα δώσει τη δυνατότητα για να βάλουμε αρχή, νέα αρχή, που δε θα στηρίζεται στη δύναμη και την εξουσία που υπόσχονται νίκες και κυριαρχίες, αλλά στην αξιοποίηση της αποτυχίας, στο κέρδος που ανθίζει από την αποδοχή της αστοχίας. Ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος, δεν μπορεί παρά να έχει δίκαιο, όταν σημειώνει∙ «ύστερ’από τόσες μεγάλες νίκες στην ιστορία, χρειάζονται τώρα και μερικές μεγάλες ήττες». (Χρυσ. Σταμούλη, Έρως και θάνατος).

Ας νικηθούν όλα όσα στην Πατρίδα μας πήραν τη θέση της Εκκλησίας∙ το σπίτι της εσωστρέφειας, το μαγαζί της εξουσιαστικότητας, η συντεχνία της θεσμικής επάρκειας, η ομάδα της αλαζονείας και της υποκρισίας, το σωματείο της αυταρέσκειας. Ας επανέλθει το θρησκευτικό σχήμα σε Οίκο από τον οποίο δε θα λείπει ὁ Χριστός, αὐτὸς ποὺ κάνει τὴν Ἐκκλησία Ἐκκλησία, αὐτὸς ποὺ σαρκώνει τὴν ἐλπίδα τῶν μελῶν τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ σώματος καὶ ἀποδεικνύεται ἡ μόνη ὑπόστασή τους.
Πιστεύω ἀκράδαντα ὅτι τότε, ὁ νικημένος Ἰησοῦς, θὰ ξανανικήσει γιὰ χάρη μας τὸν κόσμο του.

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Η ΕΒΡΑΪΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ

Του Αρχιμ. Δαβίδ Τσελίκα
Με αφορμή το απόσπασμα που αναρτήθηκε σε ηλεκτρονικό περιοδικό [δημοσιεύθηκε στο “Γράμμα”] από το βιβλίο του Pierre – Andre Taguieff και άλλα παρόμοια κείμενα που προσπαθούν επί πολλές δεκαετίες να θολώσουν το τοπίο σχετικά με το γνωστό βιβλίο “Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών”, θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής:
Ο Taguieff και πολλοί –εβραϊκής καταγωγής- συγγραφείς και αρθρογράφοι, είτε υποκρινόμενοι ηθελημένα, είτε όντες βαθιά “νυχτωμένοι” (κάτι που μάλλον είναι απίθανο) προβάλλουν μια θέση που είναι σαφώς παραπλανητική και αποπροσανατολίζει ως προς την ουσία του θέματος. Ισχυρίζονται δηλαδή, ότι τα “Πρωτόκολλα” είναι ένα βιβλίο πλαστό, κατασκεύασμα των μυστικών υπηρεσιών του τσάρου της Ρωσίας και συνήθως επικαλούνται πηγές που παρουσιάζουν παρόμοια κείμενα τα οποία είχαν εκδοθεί νωρίτερα από την εποχή που έλαβε χώρα το πρώτο διεθνές Σιωνιστικό Συνέδριο στην Ελβετία (1897), του οποίου τις μυστικές συζητήσεις υποτίθεται ότι τα “Πρωτόκολλα” καταγράφουν.
Πράγματι, τα “Πρωτόκολλα” είναι ένα κείμενο που είδε το φως της δημοσιότητας για πρώτη φορά το 1902, με την έκδοση του Sergei Nilus. Εκεί καταγράφεται η συνωμοσία των Σιωνιστών για την μεθόδευση της δημιουργίας του κράτους του Ισραήλ και κυρίως για την παγκόσμια κυριαρχία τους και την ανάδειξη του αναμενόμενου “Μεσσία” τους. Η διάδοσή τους υπήρξε ευρύτατη τα επόμενα χρόνια και μέχρι σήμερα διχάζει τις απόψεις, καθώς από άλλους θεωρούνται ως αντισημιτική προπαγάνδα και από άλλους ως γνήσια καταγραφή των σιωνιστικών σχεδίων για το μέλλον του πλανήτη.
Αρκετές έρευνες κατ’ επανάληψη προσπάθησαν να δείξουν ότι τα “Πρωτόκολλα” είναι ένα προϊόν πλαστογραφίας. Τα περί “αποδεδειγμένης πλαστότητας” έγιναν τελικά άλλη μια αναμασημένη καραμέλα όσων προσπαθούν με πείσμα να μειώσουν την αξία και τη σημασία τους. Και εδώ ακριβώς βρίσκεται ο αποπροσανατολισμός! «Γιατί παρά την αποδεδειγμένη πλαστότητά τους η επιρροή τους παραμένει ισχυρή;», ρωτά ο κύριος Taguieff. Μα, ακριβώς λόγω του απίστευτα επαληθευόμενου “προφητικού” τους περιεχομένου!! Ακριβώς λόγω των εξελίξεων του 20ού αιώνα, αλλά και της σημερινής μας ζωής που περιγράφονται με εκπληκτική ακρίβεια εκ των προτέρων! Η καταπληκτική ταύτιση της εξέλιξης των γεγονότων στην οικονομία, την πολιτική και την κοινωνική πραγματικότητα με όσα καταγράφονται πριν από έναν αιώνα και πλέον στα “Πρωτόκολλα”, έχει κάνει ολοφάνερο ότι αυτά σχεδιάστηκαν για να εφαρμοσθούν και εφαρμόζονται.
Επιπλέον, σήμερα είναι γνωστή η παντοδυναμία των εβραϊκών συμφερόντων, ή ακριβέστερα των μεγαλοτραπεζιτών και μεγαλοεπιχειρηματιών που ελέγχουν την παγκόσμια οικονομία, ενημέρωση και πολιτική ζωή, έχοντας ως κοινό χαρακτηριστικό μεταξύ τους την εβραϊκή τους καταγωγή. Αυτή είναι μια αλήθεια που κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει, αν και ελάχιστοι τολμούν να ομολογήσουν, μια αλήθεια που άλλωστε δεν είναι τόσο ευδιάκριτη, αφού συνήθως πρόκειται για Εβραίους της διασποράς, πολίτες πολλών χωρών της υφηλίου.
Απαντώ λοιπόν, στον κ. Taguieff που επικαλείται τον ορθό λόγο και την κριτική σκέψη, αλλά και σε όσους έντεχνα “βαπτίζουν” τις αποκαλύψεις “θεωρίες συνωμοσίας”, επιχειρώντας να χειραγωγήσουν όχι μόνο τους αδαείς, αλλά ακόμα και τους σκεπτόμενους: Έχουμε δύο δεδομένα, πρώτον, κάποιοι με εξαιρετικά διεισδυτικό βλέμμα γνωρίζουν το πολιτικό μέλλον της υφηλίου επί 100 χρόνια και πλέον και δεύτερον, κάποιοι καταγράφουν αυτές τις προβλέψεις, αποδίδοντάς τες στους Σιωνιστές Εβραίους. Ας ασχοληθούμε πρώτα με το δεύτερο: Αυτοί που καταγράφουν και κατηγορούν τον Σιωνισμό μπορεί να είναι Ρώσοι κατάσκοποι και το κείμενό τους μπορεί να μην είναι γνήσια καταγραφή του Σιωνισμού Συνεδρίου, όμως αυτό τελικά έχει ελάχιστη σημασία! Γιατί το μείζον και σημαντικό είναι ότι το κείμενο βγαίνει αληθινό, περιγράφει το μέλλον με ακρίβεια!
Ας δούμε και το πρώτο: Αυτοί που γνωρίζουν το μέλλον είναι (εκτός από αυτούς που το αποκαλύπτουν) σίγουρα αυτοί που το προγραμμάτισαν! Και φυσικά δεν έχει αξία να μάθουμε ποιοι το αποκαλύπτουν, αλλά ποιοι το προγραμματίζουν.
Και οι ιστορικές εξελίξεις των γεγονότων δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας για όσους τα ερευνούν και κάνουν απλούς συσχετισμούς.Κανείς εκτός από τους Σιωνιστές Εβραίους δεν θα μπορούσε να ευθύνεται για ένα τέτοιο προγραμματισμό. Τα σημερινά δεδομένα έχουν κάνει αυτή την υπόθεση βεβαιότητα.
Δεν είναι εύκολο μέσα σε λίγες γραμμές να αποδείξουμε αυτές τις αλήθειες. Όμως, όσοι έχουν διαβάσει τα “Πρωτόκολλα” αν δεν βεβαιωθούν, σίγουρα θα προβληματιστούν βαθιά. Για να βεβαιωθεί κανείς, απαραίτητη είναι μια επισταμένη έρευνα, για την οποία θα καταθέσω κάποια σημαντικά στοιχεία ως αφορμή:
Είναι γνωστό ότι η ζωή του Ισραηλιτικού Γένους δια μέσου των αιώνων στρέφεται γύρω από δύο θεϊκές επαγγελίες, που είναι α) η κατάκτηση ή επανάκτηση της γης Χαναάν για τη λατρεία του ενός αληθινού Θεού και β) η ενευλόγηση όλων των φυλών της γης δια σπέρματος Αβραάμ και Ιακώβ. Για τους Χριστιανούς η δεύτερη επαγγελία, της ευλογίας σε όλους τους ανθρώπους, έγινε με την έλευση του Σωτήρα και θεανθρώπου Ιησού Χριστού ή Μεσσία. Αντίθετα, οι Εβραίοι πιστεύουν ότι η δεύτερη επαγγελία δεν εκπληρώθηκε ακόμα, αλλά θα γίνει με την έλευση του Μεσσία τους, παν ακόμη τον περιμένουν. Για την εκπλήρωση των επαγγελιών αυτών από τα βάθη της ιστορίας έστησαν ένα θρησκευτικοπολιτικό σύστημα προσδοκιών και επιδιώξεων που ενεργεί μέχρι σήμερα και το οποίο έχει ήδη σχεδόν κατορθώσει την πρώτη επαγγελία και αγωνίζεται πυρετωδώς για να δικαιωθεί και ως προς τη δεύτερη, που δεν είναι άλλη από την πνευματική, οικονομική και πολιτική κυριαρχία τους σε όλη την υφήλιο.
Απέδειξαν περίτρανα και αποδεικνύουν οι Εβραίοι πως η πίστη σε αυτά τα οράματα τους δίνει τεράστια δύναμη, αφού τους έκανε να επιβιώσουν σε τόσους αιώνες διασποράς τους, να επανακτήσουν την αρχαία πατρίδα τους, να επιτύχουν το ζωντάνεμα του σύγχρονου ισχυρού κράτους τους, να μπολιάσουν άλλους λαούς με τις ιδέες τους, να αποκτήσουν αδιαμφισβήτητη ισχύ και έλεγχο στην οικονομία και την ενημέρωση, δηλαδή στους βασικούς τομείς που σήμερα καθορίζουν το παιχνίδι της παγκόσμιας εξουσίας!
Κάτω από το πρίσμα της πιστευόμενης σύμπραξής τους με το Θεό, βρίσκουμε την εξήγηση της δραστηριότητάς τους, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ίδρυση της Μασονίας, του Μαρξισμού και του Χιλιασμού, βασικών δυνάμεων που αντιτάσσονται στον Χριστιανισμό, τον οποίο αγωνίζονται να περιορίσουν, αφού πιστεύουν ότι σφετερίζεται τη δεύτερη επαγγελία τους. Η δικτύωση της εβραϊκής επιρροής, πράγματι περισσότερο υποχθόνια και σπανιότερα εμφανής, κυρίως δια των αποτελεσμάτων της, οφείλεται κατά μεγάλο μέρος στη διασπορά τους, που εμφανίζει το εξής εκπληκτικό φαινόμενο: Ενώ ανεβαίνουν σε διάφορες χώρες σε ύπατα αξιώματα κι ενώ ζουν σ’ αυτές επί αιώνες αποτελώντας πολίτες τους, ταυτόχρονα νιώθουν και παραμένουν αναντίρρητα περισσότερο πολίτες της Εβραϊκής Παγκόσμιας Σιωνιστικής Πολιτείας, παρά του κράτους στο οποίο εγκαταβιώνουν.
Όσο κι αν δεν παραδέχονται την απόφαση των Ηνωμένων Εθνών που διακήρυξε τον Σιωνισμό ισοδύναμο με τον ρατσισμό, οι Σιωνιστικές ιδέες τους είναι εχθρικές προς τον Ελληνισμό ως δύναμη διάδοσης του Χριστιανισμού και γενικά σε κάθε φιλελεύθερη πνευματική και αποκαλυπτική φωνή, όπως υπήρξαν και οι Προφήτες τους, που οι ίδιοι τους εξόντωσαν.
Πέρασαν λοιπόν περισσότερα από 100 χρόνια από τότε που πρωτοεκδόθηκαν τα “Πρωτόκολλα”, όπου προβλέπεται οι Σιωνιστές ν’ ακολουθήσουν τα εξής βήματα προς την παγκοσμιοποίηση του καταναγκασμού και του ελέγχου:
- Να αποπλανήσουν τη νεολαία προβάλλοντας την ανηθικότητα με τα κατάλληλα πρότυπα.
- Να καταστρέψουν την οικογενειακή ζωή για να μείνει ο άνθρωπος μόνος χωρίς στήριξη.
- Να δημιουργήσουν αισχρή τέχνη και λογοτεχνία.
- Να εξαλείψουν το σεβασμό προς τη θρησκεία και τον κλήρο με ψεύτικα και αληθινά σκάνδαλα.
- Να εθίσουν τους λαούς στον καταναλωτισμό, την ψεύτικη διασκέδαση χωρίς πραγματική χαρά και να τους απασχολούν με δημόσια θεάματα και αθλήματα, ώστε να μην μείνει χρόνος για σκέψη.
- Να αγριέψουν τον ανθρώπινο νου με ψεύτικες θεωρίες και το νευρικό σύστημα με αλκοόλ, νικοτίνη, ναρκωτικά κλπ.
- Να ρίξουν τη μοναρχία και την παλιά αριστοκρατία σε όλο τον κόσμο και να επιβάλλουν ταξικούς πολέμους.
- Να χρησιμοποιήσουν τη βιομηχανία για να καταστρέψουν τη γεωργία και στη συνέχεια να καταστρέψουν και τη βιομηχανία.
- Να εγκαταστήσουν παντού κοινοβουλευτικές δημοκρατίες και να προωθήσουν ελεγχόμενα, ανίκανα πρόσωπα σε θέσεις εξουσίας.
- Να αποδυναμώσουν σταδιακά όλα τα συντάγματα, για να φέρουν την παγκόσμια δικτατορία.
- Να δημιουργήσουν παγκόσμια μονοπώλια για να αποκτήσουν τον έλεγχο του χρήματος και της γης.
- Να δημιουργήσουν παγκόσμια οικονομική αστάθεια, προωθώντας χαρτιά (νομίσματα και μετοχές) στους “απίστους”, ενώ οι Σιωνιστές θα συγκεντρώνουν χρυσό και κτήματα.
- Να ετοιμάσουν τον θάνατο των εθνών, νοθεύοντας τα κράτη με τη λαθρομετανάστευση και παραποιώντας την ιστορία.
- Να καταχρεώσουν τους λαούς με δάνεια, να αυξήσουν την ανεργία και τη φτώχεια και να δημιουργήσουν παγκόσμιο κράτος με τη βοήθεια ελεγχόμενων πολιτικών.
- Να φέρουν οικονομικές κρίσεις και να ρίξουν το φταίξιμο στους πολιτικούς.
- Να γίνει παγκόσμια λαϊκή εξέγερση και να προωθήσουν σαν σωτήρα τον παγκόσμιο κυβερνήτη-Μεσσία τους, απόλυτο μονάρχη όλου του πλανήτη.
           
Αυτά προβλέπονται εν ολίγοις στα “Πρωτόκολλα” και πολλές πραγματικά ανατριχιαστικές λεπτομέρειες της πρόσφατης και σημερινής ζωής μας, όπως π.χ. ο ρόλος των παγκόσμιων οργανισμών, η εκμετάλλευση της ευαισθησίας των απλών πολιτών σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και φιλελευθερίας, ακόμη και ο ρόλος των ιών και των εμβολίων, της τρομοκρατίας, της ενημέρωσης κλπ (!)
Και βέβαια δεν μπορούμε να δεχθούμε ότι όλα αυτά προβλέπονται και σχεδιάζονται και εφαρμόζονται παρά μόνον από τους Εβραίους και τον Σιωνισμό, γιατί το γενικό πλαίσιο και η ιδέα που περιγράψαμε, συναντάται κατ’ επανάληψη σε πλήθος δηλώσεων και γραπτών κειμένων των ίδιων των Εβραίων. Ενδεικτικά μόνο αναφέρω την επιστολή του νεομεσσιανιστή Βαρούχ Λεβύ προς τον Καρλ Μαρξ, που μιλά για την Βασιλεία του Ισραήλ που θα επιτευχθεί «δια της ενοποιήσεως, συγχωνεύσεως και υποταγής των άλλων φυλών, της καταργήσεως των συνοριακών φραγμών, της καταλύσεως των μοναρχιών και της εγκαθιδρύσεως μιας παγκοσμίου Δημοκρατίας, στην οποία οι Εβραίοι θα έχουν την πρωτοκαθεδρία» (βλ. “Έγκλημα της Επιστήμης”, Ι. Πασσά, σελ. 195). Επίσης τη δήλωση του στρατηγού και μετέπειτα υπουργού Αμύνης και Εξωτερικών του Ισραήλ, Μοσέ Νταγιάν στις 12 Φεβρουαρίου 1952 προς τις ένοπλες δυνάμεις του Ισραήλ: «Από τους ανθρώπους εξαρτάται να προετοιμαστούν για τον πόλεμο, αλλά από τον ισραηλινό στρατό, η διεξαγωγή της μάχης με αντικειμενικό σκοπό την ίδρυση της Παγκόσμιας Ισραηλινής Αυτοκρατορίας».
Ακόμη πιο αποκαλυπτική είναι η συνέντευξη του πρώτου πρωθυπουργού, μεγάλου ηγέτη του Ισραήλ., Δαβίδ Μπεν Γκουριόν, στις 16 Ιανουαρίου 1962 στο “Life Magazine”, όπου οραματίζεται την εικόνα του κόσμου μετά το 1987 και “προφητεύει” με εκπληκτική ευστοχία το τέλος του Ψυχρού Πολέμου και τη διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης, την ομοσπονδιοποίηση ολόκληρης της Ευρώπης και ακόμη την παγκόσμια συμμαχία που θα έχει στη διάθεσή της μια διεθνή δύναμη αστυνόμευσης, την κατάργηση των στρατών όλου του κόσμου, την οικοδόμηση του Ναού των Εβραίων στην Ιερουσαλήμ που θα γίνει η έδρα της Ανώτατης Αρχής της Ανθρωπότητας (!) και άλλα ενδιαφέροντα.
Τέλος, θα αναφέρω και τη γνωστή δήλωση του μεγαλοτραπεζίτη Ντέιβιντ Ροκφέλλερ κατά την έναρξη της συνόδου της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ, στις 5 Ιουνίου 1991, στο Μπάντεν-Μπάντεν της Γερμανίας, δήλωση που ηχογραφήθηκε από μέλος της Λέσχης και διέρρευσε αποκαλυπτικότατη για το ρόλο των ΜΜΕ στη δημιουργία παγκόσμιας κυριαρχίας: «Είμαστε ευγνώμονες στην Washington Post, στους New York Times, το Time και άλλους μεγάλους εκδοτικούς οίκους, των οποίων οι διευθυντές έχουν παρακολουθήσει τις συναντήσεις μας κι έχουν σεβαστεί τις υποσχέσεις τους για εχεμύθεια εδώ και σχεδόν 40 χρόνια (…) Η δουλειά τώρα είναι πολύ πιο εκλεπτυσμένη και προετοιμασμένη να οδηγήσει προς μια Παγκόσμια Διακυβέρνηση. Η υπερεθνική κυριαρχία μιας ευφυούς ελίτ και των παγκόσμιων τραπεζιτών είναι σίγουρα προτιμότερη από τον εθνικό αυτοπεριορισμό που τηρήθηκε τους περασμένους αιώνες»(!)
Οι ιδέες αυτές, που ο Ροκφέλλερ έχει καταγράψει και στα “Απομνημονεύματά” του (2002) δεν είναι καθόλου μεμονωμένες, αλλά εκφράζονται ξανά και ξανά από τους ίδιους τους Εβραίους, έστω και προσεκτικά, για να μην γίνονται αντιληπτές και προκαλούν το ευρύ κοινό. Από την άλλη οι ίδιοι οι Εβραίοι, όταν οι αποκαλύψεις λαμβάνουν έκταση,σπεύδουν να χαρακτηρίσουν τα αποκαλυπτικά κείμενα ως αντισημιτικά ή συνωμοτικά, προκειμένου να θολώσουν το τοπίο. Κι όμως από πλήθος μεγάλο γεγονότων και δηλώσεων γίνεται ολοφάνερο ότι “η παγκόσμια διακυβέρνηση” της δικής τους κυριαρχίας δρομολογήθηκε από τους ίδιους πολύ πρωτού εμφανιστούν οι σύγχρονοι κράχτες που την προπαγανδίζουν πια παντού ως “ανάγκη” αντιμετώπισης της τρομοκρατίας, ή της δήθεν ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής, ή της αναμφισβήτητα τεχνητής οικονομικής κρίσης…
Δεν είναι βέβαια τυχαίο το ότι η οικονομία του Ισραήλ ανθεί και οι επιχειρηματίες του επενδύουν σε όλο τον κόσμο την ίδια στιγμή που η κρίση απειλεί τους πάντες. Δεν είναι βέβαια τυχαίο το ότι οι «κερδοσκόποι» και οι «αγορές» που επωφελούνται σε βάρος της εθνικής μας κατάρρευσης έχουν εβραϊκά ονόματα, που όμως σχεδόν ποτέ δεν ακούγονται… Και δεν είναι κατά τη γνώμη μου τυχαίο, το ότι ο λαός του Ισραήλ έλαβε από τον Θεό και την ευλογία να δανείζει σε πολλά έθνη, ενώ οι ίδιοι οι Εβραίοι δεν θα δανείζονται!!! (Δευτερονόμιο ΚΗ΄, 12-13)
Ο Εβραίος λοιπόν δεν είναι “πάντοτε ο βολικός εχθρός”, όπως αναφέρει ο κ. Taguieff, αλλά ο πραγματικός υπεύθυνος, και δεν εννοούμε βέβαια τον εβραϊκό λαό, αλλά την “ελίτ” των Σιωνιστών που αποκτούν όλο και μεγαλύτερη εξουσία, ενορχηστρώνοντας στο διεθνές σκηνικό σε βάρος των λαών, ακόμη και των ίδιων των Εβραίων! Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα εκατοντάδες χιλιάδες Εβραίοι ανά τον κόσμο εναντιώνονται στη σιωνιστική ιδεολογία και πιστεύουν ότι ο Σιωνισμός δεν είναι εβραϊσμός, αλλά ένας σκοτεινός πολιτικός αυτοσκοπός που ξεπερνά τα εθνικά τους οράματα.
Όλα αυτά βέβαια, γράφονται προς αποκατάσταση της αλήθειας και επουδενί για να υποδαυλίσουν το μίσος ή την εχθρότητα προς τον εβραϊκό λαό, που είναι για πολλούς λόγους αξιοθαύμαστος και αξιομίμητος για μας τους Έλληνες, κυρίως για την αλληλοϋποστήριξη και τη βαθειά τους πίστη, που κάνει το όραμά τους πραγματικότητα.
Άλλωστε οι Εβραίοι, αρνούμενοι τον Χριστό και προσπαθώντας ν’ αναδείξουν τον Μεσσία τους, έχουν ένα υψηλό γι’ αυτούς στόχο, που με λαχτάρα, μεθοδικότητα και επιτυχία υπηρετούν. Από την άλλη εμείς οι Χριστιανοί, από εκείνους λάβαμε και κρατάμε τον ασύγκριτο θησαυρό της Αλήθειας, που δυστυχώς συχνά διαχειριζόμαστε με το χειρότερο τρόπο. Φταίνε εκείνοι που είμαστε τόσο ανάξιοι της αποστολής μας; Φταίνε εκείνοι που επαναπαυόμαστε στα μαξιλάρια της ανοησίας μας;

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

ΜΑΤΗΣ: Ο ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΕΣΙΤΗΣ...ΑΚΙΝΗΤΩΝ!

Επειδή κάποια δελτία τύπου υποψηφίων δημάρχων Θεσσαλονίκης έχουν ιδιαίτερο ειδικό βάρος και απαιτούν περαιτέρω διερεύνηση και πολλές φορές δεύτερη και τρίτη ανάγνωση, ας προσπαθήσουμε να εμβαθύνουμε σε αυτό:

«Οι πολίτες πρέπει να ξέρουν»


Σχολιάζοντας όσα είπε σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου, ο κ.Γιάννης Μπουτάρης, ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Χρήστος Μάτης, είπε:

«Νόμιζα ότι στις δημοτικές εκλογές οι υποψήφιοι προσπαθούν να πείσουν τους ψηφοφόρους ότι είναι οι καλύτεροι για δήμαρχοι. 

Ο κ. Μπουτάρης προσπαθεί να μας πείσει, ότι είναι ο καλύτερος μεσίτης ακινήτων, προσπαθώντας να πουλήσει το Αλλατίνη.
Επειδή το πρότεινε δημοσίως και σε μένα, εγώ δεν έχω την οικονομική επιφάνεια να το αγοράσω, όσο και αν μετά τις αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας οι ιδιοκτήτες του δε δικαιούνται πλέον να χτίσουν ούτε ένα τετραγωνικό μέτρο και η εμπορική αξία του έχει πέσει κατακόρυφα.
Η αξία του Αλλατίνη πρέπει να αποτιμηθεί από ανεξάρτητο εκτιμητή και να προχωρήσει η απαλλοτρίωση του συγκροτήματος, για να αξιοποιηθεί ως χώρος πρασίνου και αναψυχής με την ταυτόχρονη ανακατασκευή των διατηρητέων κτιρίων και απόδοσή τους σε κοινόχρηστες πολιτιστικές χρήσεις.
Λεφτά υπάρχουν!
Η κυβέρνηση βρήκε 67 εκ. ευρώ για να καλύψουν την αποζημίωση στον εργολάβο που είχε αναλάβει την υποθαλάσσια που δεν έγινε.
Κάθε άλλη τοποθέτηση σημαίνει είτε άγνοια, είτε, δυστυχώς, ταύτιση με συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα.
Ο κ.Μπουτάρης πρέπει να καταλάβει, ότι δεν υπάρχει καμία εμμονή εναντίον του. Απλώς έχει τελειώσει η ασυλία για όλους. Οι πολίτες πρέπει να ξέρουν!»

Πηγή

Related Posts with Thumbnails