Η θεματολογία μας
Διεθνη
(238)
Επικαιροτητα
(179)
Ελλαδα
(131)
Προσωπα
(95)
Επιστημονικα
(84)
Θεολογια
(82)
Πολιτικη
(72)
Ιστορια
(61)
Αιρεσεις
(60)
Τεχνολογια
(54)
Οικονομια
(49)
Εκκλησιαστικα
(43)
Οικολογια
(42)
Ιατρικη
(41)
Αρχαιολογια
(40)
Διαφορα
(28)
Πολιτισμος
(26)
Βιολογια
(21)
Διαστημα
(20)
Ιντερνετ
(19)
Συνομωσια
(18)
Προϊστορια
(17)
Διατροφη
(15)
Ψυχολογια
(15)
Ανθρωποτητα
(13)
Μουσικη
(8)
Χιουμορ
(8)
Θρησκειες
(7)
Αθλητισμος
(3)
Μυθολογια
(3)
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ψυχολογια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ψυχολογια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011
Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010
Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010
Ανθεκτικότερη η σχέση όταν αργήσει το σεξ!
Τα ζευγάρια που αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στο να γνωριστούν προτού συνάψουν σεξουαλική σχέση, έχουν περισσότερες πιθανότητες να "επιβιώσουν" αργότερα, προκύπτει από νέα έρευνα.
Ποσοστό άνω του 56% από τους 642 ενήλικες ερωτηθέντες απάντησαν ότι περίμεναν αρκετό καιρό πριν από τη σεξουαλική επαφή και ότι από τότε που έγιναν ζευγάρι, η σχέση τους είναι πιο ποιοτική.
"Υπάρχει κάτι στα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που περιμένουν προτού κάνουν σεξ που συνδέεται με την ποιοτική σχέση", εξηγεί ο καθηγητής της Κοινωνιολογίας Άντονι Πάικ του πανεπιστημίου της Αϊόβα.
Πηγή
ΜΩΡΕ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΠΡΙΝ ΤΑ ΠΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΜΗΠΩΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ;
Ποσοστό άνω του 56% από τους 642 ενήλικες ερωτηθέντες απάντησαν ότι περίμεναν αρκετό καιρό πριν από τη σεξουαλική επαφή και ότι από τότε που έγιναν ζευγάρι, η σχέση τους είναι πιο ποιοτική.
"Υπάρχει κάτι στα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που περιμένουν προτού κάνουν σεξ που συνδέεται με την ποιοτική σχέση", εξηγεί ο καθηγητής της Κοινωνιολογίας Άντονι Πάικ του πανεπιστημίου της Αϊόβα.
Πηγή
ΜΩΡΕ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΠΡΙΝ ΤΑ ΠΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΜΗΠΩΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ;
Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010
Είδα όνειρο ότι πήρα συνέντευξη από τον ...Θεό

Θ: ''Θέλεις λοιπόν να σου δώσω συνέντευξη; ρώτησε ο Θεός.
δ: ''Αν σας περισσεύει χρόνος'' απάντησα.
Θ: Ο Θεός χαμογέλασε: ''Έχω μια μέρα και μια αιωνιότητα. Τι ερωτήσεις σκέφτεσαι να μου κάνεις;''
δ: ''Τί είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;''
ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ:
- Ότι με το να αγχώνονται για το μέλλον τους, λησμονούν το παρόν τους και έτσι δεν ζουν ούτε στο μέλλον ούτε στο παρόν.
- Ότι ζουν σαν να μην πρόκειται να πεθάνουν ποτέ, και πεθαίνουν σαν να μην έχουν ζήσει καθόλου...
- Ότι βιάζονται να αποβάλουν την παιδικότητα τους: Θέλουν να μεγαλώσουν γρήγορα και ύστερα παρακαλούν να ξαναγίνουν παιδιά.
- Ότι χάνουν την υγεία τους προσπαθώντας να βγάλουν όλο και περισσότερα λεφτά, και ύστερα χάνουν τα λεφτά που απέκτησαν για να ξαναβρούν την υγεία τους...
Ο Θεός πήρε το χέρι μου στο δικό του, μείναμε για λίγο σιωπηλοί και μετά ρώτησα...
Σαν πατέρας, ποια είναι τα μαθήματα ζωής που θα θέλατε να μάθουν τα παιδιά σας;
- Να μάθουν ότι δεν μπορούν να αναγκάσουν τους άλλους να τους αγαπήσουν. Αυτό που μπορούν να κάνουν είναι να γίνουν άξιοι να αγαπηθούν.
- Να μάθουν ότι δεν μετράνε τα πράγματα που έχουμε στη ζωή μας, αλλά οι άνθρωποι που έχουμε στην ζωή μας...
- Να μάθουν ότι δεν ωφελεί να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τους άλλους.
- Να μάθουν ότι πλούσιος δεν είναι αυτός που έχει τα περισσότερα, αλλά αυτός που χρειάζεται τα λιγότερα.
- Να μάθουν ότι μέσα σε ελάχιστες στιγμές μπορείς να ανοίξεις στον άλλο πληγές που μετά παίρνει χρόνια πολλά να τις γιατρέψεις.
- Να μάθουν πως υπάρχουν άνθρωποι που τους αγαπούν πραγματικά, που όμως δεν ξέρουν πως να δείξουν ή να εκφράσουν τα αισθήματα τους.
- Να μάθουν ότι τα χρήματα μπορούν να αγοράσουν τα πάντα... ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!
- Να μάθουν ότι δύο άνθρωποι μπορεί να κοιτούν το ίδιο πράγμα και να βλέπουν διαφορετικά πράγματα.
- Να μάθουν ότι δεν φτάνει πάντα να σε συγχωρούν οι άλλοι - πρέπει να μπορείς και εσύ ο ίδιος να συγχωρέσεις τον εαυτό σου.
- Και να μάθουν ότι για τα παιδιά μου Εγώ θα είμαι πάντα εδώ.
Πηγή: ClopYPastE
Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010
Γέροντας Πορφύριος και κατάθλιψη τέλος, πως νικάμε την κατάθλιψη!

Όλες σχεδόν οι αρρώστιες προέρχονται από έλλειψη εμπιστοσύνης στον Θεό και αυτό δημιουργεί άγχος. Το άγχος το δημιουργεί η κατάργηση του θρησκευτικού αισθήματος.... Αν δεν έχετε έρωτα για τον Χριστό, αν δεν ασχολείσθε με άγια πράγματα, σίγουρα θα γεμίσετε με μελαγχολία και κακό.
Ένα πράγμα που μπορεί να βοηθήσει τον καταθλιπτικό είναι και η εργασία, το ενδιαφέρον για τη ζωή. Ο κήπος, τα φυτά, τα λουλούδια, τα δέντρα, η εξοχή, ο περίπατος στην ύπαιθρο, η πορεία, όλ' αυτά βγάζουν τον άνθρωπο απ' την αδράνεια και του δημιουργούν άλλα ενδιαφέροντα. Επιδρούν σαν φάρμακα.
Η ασχολία με την τέχνη, τη μουσική κ.λπ. κάνει πολύ καλό. Σ' εκείνο, όμως, που δίδω τη μεγαλύτερη σημασία είναι το ενδιαφέρον για την Εκκλησία, για τη μελέτη της Αγίας Γραφής, για τις ακολουθίες. Μελετώντας τα λόγια του Θεού, θεραπεύεται κανείς χωρίς να το καταλάβει.
Να μην αποθαρρυνόμαστε, ούτε να βιαζόμαστε, ούτε να κρίνομε από πράγματα επιφανειακά και εξωτερικά. Αν, για παράδειγμα, βλέπετε μια γυναίκα γυμνή ή άσεμνα ντυμένη, να μη μένετε στο εξωτερικό, αλλά να μπαίνετε, στο βάθος, στην ψυχή της. Ίσως να είναι πολύ καλή ψυχή κι έχει υπαρξιακές αναζητήσεις, που τις εκδηλώνει με την έξαλλη εμφάνιση. Έχει μέσα της δυναμισμό, έχει τη δύναμη της προβολής, θέλει να εκλύσει τα βλέμματα των άλλων. Από άγνοια, όμως, έχει διαστρέψει τα πράγματα. Σκεφθείτε να γνωρίσει αυτή τον Χριστό. Θα πιστέψει, κι όλη αυτή την ορμή θα τη στρέψει στον Χριστό. Θα κάνει το παν, για να ελκύσει τη χάρη του Θεού. Θα γίνει αγία.
Πολλές φορές με την αγωνία μας και τους φόβους μας και την άσχημη ψυχική μας κατάσταση, χωρίς να το θέλομε και χωρίς να το καταλαβαίνομε, κάνομε κακό στον άλλον, έστω κι αν τον αγαπάμε πάρα πολύ, όπως, για παραδείγματος χάριν, η μάνα το παιδί της. Η μάνα μεταδίδει στο παιδί όλο το άγχος της για τη ζωή του, για την υγεία του, για την πρόοδό του, έστω κι αν δεν του μιλάει, έστω κι αν δεν εκδηλώνει αυτό που έχει μέσα της. Αυτή η αγάπη, η φυσική αγάπη, μπορεί κάποτε να βλάψει. Δεν συμβαίνει, όμως, το ίδιο με την αγάπη του Χριστού, που συνδυάζεται με την προσευχή και με την αγιότητα του βίου. Η αγάπη αυτή κάνει άγιο τον άνθρωπο, τον ειρηνεύει, διότι αγάπη είναι ο Θεός.
Aπό το βιβλίο «ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ Ανθολόγιο Συμβουλών»
Παρασκευή 16 Απριλίου 2010
Το διοξείδιο του άνθρακα υπεύθυνο για ... επιθανάτιες εμπειρίες

Οι άνθρωποι που έχουν επιθανάτιες εμπειρίες (near-death), όπως φώτα που αναβοσβήνουν στο βάθος ενός τούνελ, μυστικιστικά αισθήματα γαλήνης, συναντήσεις με αγγελικές οντότητες ή απλώς βλέπουν τον εαυτό τους από ψηλά στη διάρκεια ενός εμφράγματος και μέχρι να αποκτήσουν ξανά τη συνείδησή τους, ίσως απλώς να έχουν αυξημένα επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα στο αίμα τους, σύμφωνα με μια νέα σλοβενική επιστημονική έρευνα, που έρχεται μάλλον να απομυθοποιήσει τις εν λόγω καταστάσεις.
Η έρευνα έγινε από ερευνητές του πανεπιστημίου του Μάριμπορ, υπό την Ζαλίκα Κλέμεντς- Κέτις, και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Critical Care", σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο και το BBC.
Οι επιθανάτιες εμπειρίες αναφέρονται από πολλούς ανθρώπους (σε ποσοστό 11 έως 23%) που επέζησαν μετά από ένα έμφραγμα, σύμφωνα με προηγούμενη έρευνα. Η αιτία για αυτές τις εμπειρίες αποτελεί πεδίο έντονης διαμάχης. Μερικοί τις αποδίδουν σε καθαρά φυσιολογικούς μηχανισμούς, ενώ άλλοι βλέπουν...υπερβατικό δάχτυλο! Ό,τι και να συμβαίνει πάντως, πολλοί που βίωσαν τέτοιες εμπειρίες, δήλωσαν εκ των υστέρων ότι άλλαξε η ζωή τους.
Οι σλοβένοι ερευνητές μελέτησαν 52 περιστατικά εμφραγμάτων σε τρία μεγάλα νοσοκομεία, εκ των οποίων 42 ήσαν άνδρες. Η μέση ηλικία των ασθενών ήταν 53 ετών και 11 από αυτούς είχαν επιθανάτιες εμπειρίες. Αν και δεν υπήρχε κάποιος άλλος κοινός παρονομαστής, διαπιστώθηκε ότι σε όλες τις περιπτώσεις επιθανάτιας εμπειρίας, υπήρχαν υψηλά επίπεδα διοξειδίου στο αίμα του ασθενούς και, σε μικρότερο βαθμό, καλίου.
Περαιτέρω έρευνες απαιτούνται για να επιβεβαιώσουν τα παραπάνω ευρήματα, σε μεγαλύτερο δείγμα ασθενών. Προηγούμενες έρευνες έχουν δείξει ότι η εισπνοή διοξειδίου του άνθρακα μπορεί να προκαλέσει παραισθήσεις παρόμοιες με αυτές που αναφέρονται στις επιθανάτιες εμπειρίες. Παραμένει όμως ασαφές, από τη νέα σλοβενική έρευνα, σε ποιο βαθμό οι αυξημένες ποσότητες διοξειδίου υπήρχαν πριν το έμφραγμα ή προκλήθηκαν από αυτό. Για «άλλη μια ψηφίδα στο παζλ» έκανε λόγο η υπεύθυνη της έρευνας, κ. Ζαλίκα Κλέμεντς-Κέτις.
Ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη μια μεγάλη έρευνα, υπό τον δρ. Σαμ Πάρνια του βρετανικού πανεπιστημίου του Σαουθάμπτον, η οποία είναι η μεγαλύτερη του είδους της διεθνώς και ελπίζεται ότι, όταν ολοκληρωθεί, θα ρίξει περισσότερο φως στο ζήτημα των εξωσωματικών και επιθανάτιων εμπειριών.
Πηγή:ert.gr
ΚΥΡΙΟΣ ΟΙΔΕ.
Πέμπτη 15 Απριλίου 2010
Έγινε γερμανόφωνη...μετά απο κώμα

Τα χέρια ψηλά έχει σηκώσει η επιστήμη με την περίπτωση ενός 13χρονου κοριτσιού από την Κροατία το οποίο έπεσε σε κώμα για 24 ώρες και μόλις συνήλθε άρχισε να μιλάει άπταιστα γερμανικά.
Φυσικά οι γιατροί και οι γονείς τα έχασαν αφού η μικρή δεν μιλούσε καθόλου τα γερμανικά και επιπλέον μετά την περιπέτεια της υγείας της δεν ήταν σε θέση να μιλήσει τη μητρική της γλώσσα.
Πάντως οι ψυχίατροι αναφέρουν ότι παρόμοιο περιστατικό έχει συμβεί και άλλες φορές με περιπτώσεις ανθρώπων που «ξύπνησαν» από κώμα και άρχισαν να μιλάνε άγνωστες γι’ αυτούς γλώσσες ή ακόμα και γλώσσες που δεν υπάρχουν πια. Ωστόσο οι επιστήμονες δεν είναι ακόμη σε θέση να εξηγήσουν αυτό το φαινόμενο.
Πηγή:star.gr
AΒΥΣΣΟΣ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ!!!
Κυριακή 11 Απριλίου 2010
Τι κρύβει πια ο ανδρικός εγκέφαλος;;;
Γιατί τα αρσενικά σκέφτονται τόοοσο διαφορετικά!!!
Μπορεί να λένε ότι οι γυναίκες είναι «δύσκολες» και «μυστήρια τρένα», αλλά η αλήθεια είναι ότι και οι άντρες τα έχουν τα θεματάκια τους.
Απαντήσεις στα αιώνια ερωτήματα των γυναικών για το πώς λειτουργεί ο ανδρικός εγκέφαλος προσπαθεί να δώσει ένα νέο βιβλίο, το οποίο μόλις κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ.
Με τίτλο «The male brain», το βιβλίο, που υπογράφει η Λούαν Μπράιζενταϊν, αντλεί πληροφορίες από όλες τις πρόσφατες μελέτες που έχουν γίνει για το θέμα και προσπαθεί να εξηγήσει γιατί αντιδρούν τόσο διαφορετικά οι άντρες και οι γυναίκες σε πολλά, αν όχι σε όλα, τα θέματα!
Ανάμεσα στα υπόλοιπα λοιπόν αναφέρεται στην σχέση των ανδρών με το σεξ. Ακούστε για να μαθαίνετε: Η περιοχή του ανδρικού εγκεφάλου που διαχειρίζεται τα σεξουαλικά ερεθίσματα είναι 2,5 φορές μεγαλύτερη από την αντίστοιχη γυναικεία, γεγονός το εξηγεί εν μέρει και γιατί οι άντρες σκέφτονται το σεξ κάθε 52 δευτερόλεπτα!!
Αν λάβει κανείς υπόψη και τις τεράστιες ποσότητες τεστοστερόνης που παράγει ο οργανισμός τους, τότε γίνεται εύκολα κατανοητό γιατί «τους γυρνάει το μάτι» κάθε φορά που βλέπουν όμορφο θηλυκό!
Πηγή: in.gr
Κυριακή 21 Μαρτίου 2010
Λιγότερο έξυπνοι οι άπιστοι σύζυγοι λένε οι επιστήμονες
Μία θεωρία που θα βρει σίγουρα σύμφωνες όλες τις απατημένες συζύγους ανά την υφήλιο, έρχεται από Βρετανούς επιστήμονες.
Σύμφωνα με τους ειδικούς του London School of Economics, οι άπιστοι άνδρες είναι πιθανότερο να έχουν μικρότερο IQ από αυτούς που δεν απατούν τις συζύγους τους.
Η ιδέα αυτή όπως εξηγούν βασίζεται στο ότι οι άπιστοι άνδρες αδυνατούν να ακολουθήσουν την εξελικτική πορεία του ανδρικού πληθυσμού, ο οποίος παραδοσιακά κεράτωνε ενώ σήμερα τείνει να μένει πλέον πιστός στο έτερον ήμισυ.
Πάντως αν είστε γυναίκα μην βιάζεστε να βγάλετε γρήγορα συμπεράσματα.
Τα πορίσματα αυτής της έρευνας δεν πιάνουν στις γυναίκες οι οποίες σύμφωνα με τους ειδικούς θεωρούνται ως παραδοσιακά μονογαμικές…
Πηγή: STAR
Οι καμπύλες... ερεθίζουν!
Το ξέρετε ότι οι γυναικείες καμπύλες είναι τόσο ερεθιστικές για τους άνδρες όσο είναι το αλκοόλ και τα ναρκωτικά?
Σχετικές έρευνες στις ΗΠΑ απέδειξαν ότι οι γυναίκες που διαθέτουν προκλητικές καμπύλες όπως π.χ η Μόνικα Μπελούτσι, δεν τραβάνε απλά σαν μαγνήτης τα ανδρικά βλέμματα αλλά διεγείρουν τον εγκέφαλό τους προσφέροντας ικανοποίηση αντίστοιχη με την απόλαυση που προσφέρει η χρήση αλκοολούχων ποτών και ναρκωτικών.
Μάλιστα όσο πιο «γοητευτικές» είναι οι καμπύλες και όσο πιο τονισμένη είναι η διαφορά μέσης –γοφών τόσο πιο πολύ διεγείρεται η συγκεκριμένη περιοχή του εγκεφάλου κάνοντας το αντίθετο φύλο «να χάνει το φώς του».
Εν τω μεταξύ άλλη έρευνα έδειξε ότι οι γυναίκες με τα παραπάνω «προσόντα» έχουν πολύ μικρότερες πιθανότητες να προσβληθούν από καρδιοπάθειες και διαβήτη.
Πηγή: STAR
Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010
9 (ακόμα) λόγοι που το σεξ είναι απαραίτητο!

Είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο πως όταν σκέφτεστε το σεξ ουδεμία σχέση μπορεί να έχει στο μυαλό σας η τόνωση του ανοσοποιητικού σας συστήματος ή η διατήρηση του βάρους και της σιλουέτας σας. Ωστόσο όμως, το καλό σεξ προσφέρει…
1. Διώχνει το άγχος
Σύμφωνα με ερευνητές από την Σκωτία που μελέτησαν 24 γυναίκες και 22 άνδρες κρατώντας αρχείο για τις σεξουαλικές τους δραστηριότητες, διαπίστωσαν πως οι πιο «ενεργοί» είχαν φανερά χαμηλότερα επίπεδα στρες όταν υποβλήθηκαν σε καταστάσεις που αυξάνουν τους δείκτες του όπως η ομιλία σε κοινό ή ανταπόκριση σε αριθμητικές πράξεις.
2. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
Η καλή σεξουαλική ζωή που σύμφωνα με τους ειδικούς καθορίζεται περίπου στις μία με δύο φορές την εβδομάδα, συνδέεται με υψηλότερα επίπεδα ανοσοσφαιρίνης Α ή IgA που προστατεύει από κρυολογήματα και άλλες λοιμώξεις.
3. «Καίει» θερμίδες
Τριάντα λεπτά σεξ «καίνε» περίπου 85 θερμίδες ή και περισσότερο. Και σε περίπτωση που αυτό δεν σας φαίνεται και πολύ δελεαστικό, σκεφτείτε ότι μιλάμε για την... μία φορά; για αθροίστε λοιπόν το σύνολο και τότε θα.... δείτε την διαφορά!
4. Βελτιώνει την καρδιαγγειακή λειτουργία
Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Περιοδικό της Επιδημιολογίας και Κοινοτικής Υγείας στην Αγγλία, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η συχνότητα του σεξ δεν σχετίστηκε με αγγειακό ή εγκεφαλικό επεισόδιο σε 914 άνδρες που παρακολουθούνται εδώ και 20 χρόνια. Αντιθέτως μάλιστα, διαπίστωσαν πως εκείνοι που έχουν σεξουαλικές σχέσεις μία ή δύο φορές περισσότερο την εβδομάδα, μείωσαν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής κατά το ήμισυ σε σύγκριση με εκείνους που έκαναν σεξ λιγότερο από μια φορά το μήνα.
5. «Ανεβάζει» την αυτοεκτίμηση
Αυτό το διαπιστώνει κανείς πολύ εύκολα αν παρατηρήσει τους ανθρώπους που «περηφανεύονται» για τις σεξουαλικές τους δραστηριότητες. Σύμφωνα με την Gina Odgen, sex therapist, «Ένας από τους λόγους που οι άνθρωποι λένε ότι έχουν σεξουαλικές σχέσεις είναι για να αισθάνονται καλά για τον εαυτό τους».
6. Βελτιώνει την αγάπη, την εμπιστοσύνη και την γενναιοδωρία!
Ο οργασμός αυξάνει τα επίπεδα μιας ορμόνης που ονομάζεται οξυτοκίνη που είναι γνωστή και ως η ορμόνη της αγάπης. Βοηθά λοιπόν στην «οικοδόμηση» της εμπιστοσύνης με τον σύντροφό μας ενώ έχει επίσης συνδεθεί και με το συναίσθημα της γενναιοδωρίας.
7. Μειώνει τον πόνο
Σε πολλές έρευνες έχει διαπιστωθεί πως συμπτώματα πονοκεφάλων και όχι μόνο έχουν επηρεαστεί ή αντιστρόφως βελτιωθεί μετά το σεξ (και εδώ «υπεύθυνη» είναι η οξυτοκίνη). Μάλιστα σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Δελτίο της Πειραματικής Βιολογίας και της Ιατρικής στην Αμερική, 48 εθελοντές που εισέπνευσαν οξυτοκίνη σε ατμό μείωσαν σε αντίστοιχο ερεθισμό τσιμπήματος το όριο του πόνου τους στο μισό ή και περισσότερο.
8. Ενισχύει τους μυς των γεννητικών οργάνων
Οι γνωστές ασκήσεις Kegels που βοηθούν στην ενίσχυση των παραπάνω μυών και της περιοχής γενικότερα ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο ακράτειας με το πέρασμα των ετών δεν προσφέρουν τίποτα περισσότερο από ότι το ίδιο το σεξ.
9. Προσφέρει καλύτερο ύπνο
Η οξυτοκίνη που απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια του οργασμού «προωθεί» επίσης και τον ύπνο που επίσης συνδέεται με πάμπολα οφέλη ανάμεσά τους και η διατήρηση σωστής αρτηριακής πίεσης αλλά και διατήρησης υγιούς βάρους.
1. Διώχνει το άγχος
Σύμφωνα με ερευνητές από την Σκωτία που μελέτησαν 24 γυναίκες και 22 άνδρες κρατώντας αρχείο για τις σεξουαλικές τους δραστηριότητες, διαπίστωσαν πως οι πιο «ενεργοί» είχαν φανερά χαμηλότερα επίπεδα στρες όταν υποβλήθηκαν σε καταστάσεις που αυξάνουν τους δείκτες του όπως η ομιλία σε κοινό ή ανταπόκριση σε αριθμητικές πράξεις.
2. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
Η καλή σεξουαλική ζωή που σύμφωνα με τους ειδικούς καθορίζεται περίπου στις μία με δύο φορές την εβδομάδα, συνδέεται με υψηλότερα επίπεδα ανοσοσφαιρίνης Α ή IgA που προστατεύει από κρυολογήματα και άλλες λοιμώξεις.
3. «Καίει» θερμίδες
Τριάντα λεπτά σεξ «καίνε» περίπου 85 θερμίδες ή και περισσότερο. Και σε περίπτωση που αυτό δεν σας φαίνεται και πολύ δελεαστικό, σκεφτείτε ότι μιλάμε για την... μία φορά; για αθροίστε λοιπόν το σύνολο και τότε θα.... δείτε την διαφορά!
4. Βελτιώνει την καρδιαγγειακή λειτουργία
Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Περιοδικό της Επιδημιολογίας και Κοινοτικής Υγείας στην Αγγλία, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η συχνότητα του σεξ δεν σχετίστηκε με αγγειακό ή εγκεφαλικό επεισόδιο σε 914 άνδρες που παρακολουθούνται εδώ και 20 χρόνια. Αντιθέτως μάλιστα, διαπίστωσαν πως εκείνοι που έχουν σεξουαλικές σχέσεις μία ή δύο φορές περισσότερο την εβδομάδα, μείωσαν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής κατά το ήμισυ σε σύγκριση με εκείνους που έκαναν σεξ λιγότερο από μια φορά το μήνα.
5. «Ανεβάζει» την αυτοεκτίμηση
Αυτό το διαπιστώνει κανείς πολύ εύκολα αν παρατηρήσει τους ανθρώπους που «περηφανεύονται» για τις σεξουαλικές τους δραστηριότητες. Σύμφωνα με την Gina Odgen, sex therapist, «Ένας από τους λόγους που οι άνθρωποι λένε ότι έχουν σεξουαλικές σχέσεις είναι για να αισθάνονται καλά για τον εαυτό τους».
6. Βελτιώνει την αγάπη, την εμπιστοσύνη και την γενναιοδωρία!
Ο οργασμός αυξάνει τα επίπεδα μιας ορμόνης που ονομάζεται οξυτοκίνη που είναι γνωστή και ως η ορμόνη της αγάπης. Βοηθά λοιπόν στην «οικοδόμηση» της εμπιστοσύνης με τον σύντροφό μας ενώ έχει επίσης συνδεθεί και με το συναίσθημα της γενναιοδωρίας.
7. Μειώνει τον πόνο
Σε πολλές έρευνες έχει διαπιστωθεί πως συμπτώματα πονοκεφάλων και όχι μόνο έχουν επηρεαστεί ή αντιστρόφως βελτιωθεί μετά το σεξ (και εδώ «υπεύθυνη» είναι η οξυτοκίνη). Μάλιστα σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Δελτίο της Πειραματικής Βιολογίας και της Ιατρικής στην Αμερική, 48 εθελοντές που εισέπνευσαν οξυτοκίνη σε ατμό μείωσαν σε αντίστοιχο ερεθισμό τσιμπήματος το όριο του πόνου τους στο μισό ή και περισσότερο.
8. Ενισχύει τους μυς των γεννητικών οργάνων
Οι γνωστές ασκήσεις Kegels που βοηθούν στην ενίσχυση των παραπάνω μυών και της περιοχής γενικότερα ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο ακράτειας με το πέρασμα των ετών δεν προσφέρουν τίποτα περισσότερο από ότι το ίδιο το σεξ.
9. Προσφέρει καλύτερο ύπνο
Η οξυτοκίνη που απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια του οργασμού «προωθεί» επίσης και τον ύπνο που επίσης συνδέεται με πάμπολα οφέλη ανάμεσά τους και η διατήρηση σωστής αρτηριακής πίεσης αλλά και διατήρησης υγιούς βάρους.
Πηγή:msn.com
Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010
OΙ NOMOΙ
Εδώ ο Bruce Lee δε μας μιλάει για τους νόμους που διέπουν τις δικαστίκες αρχές και το τι είναι
νόμιμο η όχι μιλάμε για τους νόμους του εαυτού μας αυτούς που μας κάνουν έλεγχο στις ζωή μας ιεροί νόμοι κατά τον Bruce Lee εάν τους δούμε όπως τους ταξινομεί:
Ο νόμος της θέλησης του εαυτού.-Ένας άνθρωπος που έχει θέληση του εαυτού, υπακούει ένα διαφορετίκο νόμο, έναν νόμο που κι εγώ θεωρώ ιερό -τον ανθρώπινο νόμο στον εαυτό του, τη δική του ατομική θέληση.
Ο νόμος της αιτίας και του αποτελέσματος.- Κάθε κατάσταση στη ζώη κάθε ανθρώπου είναι το αποτέλεσμα μιας καθορισμένης αιτίας -ο τρόπος και ο έλεγχος είναι δικός σου.
Ο νόμος της ταυτότητας.-Ο νόμος της ταυτότητας δηλώνει ότι <<το Α είναι Α>>.Αυτό σημαίνει ότι κάθε λογική πρόταση είναι είτε αληθής είτε ψευδής αλλά ότι καμία πρόταση δεν είναι ταυτόχρονα αληθής και ψευδής στο ίδιο σύνολο αναφοράς.
Ο νόμος της αρμονίας.-Ο νόμος της αρμονίας, στον οποίο κάποιος πρέπει να είναι σε αρμονία με, και όχι σε αντίθεση προς, τη δύναμη και την ενέργεια και την αντίδραση. Αυτό
σημαίνει ότι πρέπει κανείς να μην κάνει τίποτα που δεν είναι φυσικό ή αυθόρμητο -το σημαντικό είναι να μην προσπαθείς πιεστικά για τίποτα.
Ο νόμος της μη παρέμβασης στη φύση.-Ο νόμος της μη-παρέμβασης στη φύση είναι μια βασικη αρχή του Ταοϊσμού που λεεί ότι: θα πρέπει κανείς να βρίσκεται σε αρμονία με, και όχι να επαναστατεί κόντρα, στους νόμους του σύμπαντος. Προφύλαξε τον εαυτό σου ακολουθώντας τη φυσική ροή των πραγμάτων και μην παρεμβαίνεις. Θυμήσου να μην επιβάλεις τον εαύτο σου κόντρα στη φύση, να μη βρίσκεσαι σε κατά μέτωπο αντίθεση με τα προβλήματα αλλά να τα ελέγχεις κινούμενος μαζί τους.
Πηγή:Αιχμηρές σκέψεις του Bruce Lee από τις εκδόσεις Οξύ.
Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010
Η απιστία ανανεώνει τις σχέσεις;
Μπορεί η λέξη απιστία να είναι γένους θηλυκού αλλά περισσότερο θεωρείται προνόμιο του ανδρικού πληθυσμού. Σύμφωνα με έρευνες του Ελληνικού Σεξολογικού Ινστιτούτου και του Πανεπιστημίου του Σικάγου οι άνδρες είναι πιο επιρρεπείς στο να κοιμούνται με άλλες γυναίκες ενώ τα θηλυκά το σκέφτονται αφού από τη φύση τους είναι πιο συναισθηματικά.
Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η απιστία μπορεί να επιφέρει και θετικά στη σχέση αφού για κάποιους θεωρείται «αλατοπίπερο». Άλλωστε πολλά είναι τα ζευγάρια που μετά από μια τέτοια «μπόρα» ανανεώνουν και θερμαίνουν τη σχέση τους.
Τα αίτια που οδηγούν κάποιον στην απιστία είναι η χαμηλή αυτοεκτίμηση, η έλλειψη ευχαρίστησης από τη σχέση του αλλά και το γεγονός ότι νιώθουν ότι δεν δέχονται αρκετή αγάπη από το άλλο τους μισό.
Συνήθως το άπιστο άτομο έχει μειωμένη αυτοπεποίθηση και χαλαρή στάση σε ηθικούς κανόνες ενώ στη οικογένεια του υπάρχει ιστορικό διαζυγίων.
Απ’ ότι φαίνεται οι άνδρες έχουν «δουλέψει» περισσότερο την απιστία αφού πιο εύκολα καταλαβαίνουν την απιστία απ’ ότι το γυναικείο φύλλο.
Πηγή: STAR
Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η απιστία μπορεί να επιφέρει και θετικά στη σχέση αφού για κάποιους θεωρείται «αλατοπίπερο». Άλλωστε πολλά είναι τα ζευγάρια που μετά από μια τέτοια «μπόρα» ανανεώνουν και θερμαίνουν τη σχέση τους.
Τα αίτια που οδηγούν κάποιον στην απιστία είναι η χαμηλή αυτοεκτίμηση, η έλλειψη ευχαρίστησης από τη σχέση του αλλά και το γεγονός ότι νιώθουν ότι δεν δέχονται αρκετή αγάπη από το άλλο τους μισό.
Συνήθως το άπιστο άτομο έχει μειωμένη αυτοπεποίθηση και χαλαρή στάση σε ηθικούς κανόνες ενώ στη οικογένεια του υπάρχει ιστορικό διαζυγίων.
Απ’ ότι φαίνεται οι άνδρες έχουν «δουλέψει» περισσότερο την απιστία αφού πιο εύκολα καταλαβαίνουν την απιστία απ’ ότι το γυναικείο φύλλο.
Πηγή: STAR
Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009
Εχουμε εγέκφαλο 34 gigabytes
Καταιγισμό πληροφοριών δέχεται καθημερινά ο ανθρώπινος εγκέφαλος, ο όγκος των οποίων θα μπορούσε να προκαλέσει ανησυχητική υπερφόρτωση ακόμα και σε ένα φορητό υπολογιστή, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Η μελέτη, που έγινε από ερευνητές του πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας-Σαν Ντιέγκο, υπό τον Ρότζερ Μπον, σύμφωνα με τις βρετανικές "Times του Λονδίνου" και "Telegraph", εκτιμά ότι κάθε μέρα οι άνθρωποι κατακλύζονται με το ισοδύναμο όγκου πληροφοριών 34 Gb (gigabytes), αρκετή ποσότητα για να υπερφορτώσει ένα φορητό υπολογιστή μέσα σε μια εβδομάδα.Μέσα από τα κινητά τηλέφωνα, το διαδίκτυο, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες, τα βιβλία κ.α. οι άνθρωποι δέχονται καθημερινά περίπου 100.500 λέξεις ή 23 λέξεις ανά δευτερόλεπτο κατά τη μισή μέρα (12 ώρες) που είναι ξύπνιοι και "καταναλώνουν" πληροφορίες (δηλαδή όταν δεν κοιμούνται, τρώνε ή ασχολούνται με άλλες ανάγκες τους).
Αν και οι άνθρωποι μπορεί να μην διαβάζουν πραγματικά αυτές τις 105.000 λέξεις κάθε μέρα, τόσος υπολογίζεται ότι είναι ο αριθμός που φθάνει στα μάτια και τα αυτιά τους καθημερινά. Αν προσθέσει κανείς τις εικόνες, από βίντεο, games κλπ., φθάνουμε στον όγκο των 34 gigabytes κάθε μέρα κατά μέσο όρο.
Η συνολική κατανάλωση πληροφοριών από τηλεοράσεις, υπολογιστές και άλλα μέσα πληροφόρησης το 2008 εκτιμήθηκε (για τις ΗΠΑ) σε 3,6 εκατομμύρια gigabytes. Τα παραδοσιακά μέσα (τηλεόραση και ραδιόφωνο) εξακολουθούν να κυριαρχούν στην καθημερινή ροή των πληροφοριών με περίπου 60% των ωρών "κατανάλωσης".
Η μελέτη θεωρεί μεν ότι ο εγκέφαλος μας δεν απειλείται άμεσα, αλλά πάντως δεν αποκλείει να υπάρχει επιζήμια επίδραση ή η πληροφοριακή "πλημμύρα" να οδηγήσει σε διαφορετική οδό εξέλιξης του ανθρώπινου εγκεφάλου, μέσα από τη δημιουργία νέων νευρωνικών συνδέσεων, με δεδομένο ότι ο εγκέφαλός μας έχει αποδειχτεί πια ότι είναι "εύπλαστος" και μπορεί να "καλωδιωθεί" κάθε φορά με διαφορετικό τρόπο, ανάλογα με την ποσότητα και την ποιότητα των ερεθισμάτων που δέχεται.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, η κύρια συνέπεια της υπερφόρτωσης με πληροφορίες είναι ότι η προσοχή του ανθρώπου συνεχώς εμποδίζεται να εστιαστεί και διακόπτεται όλο και πιο συχνά, πράγμα που δεν βοηθά στη διαδικασία του συλλογισμού και της βαθύτερης σκέψης. Όπως σχολίασε ο αμερικανός ψυχίατρος Έντουαρντ Χάλοουελ, "ποτέ στην ανθρώπινη ιστορία οι εγκέφαλοί μας δεν είχαν να επεξεργαστούν τόσες πολλές πληροφορίες όσες σήμερα.
Έχουμε πια μια γενιά ανθρώπων που περνάνε τόσες ώρες μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή ή σε ένα κινητό, οι οποίοι είναι τόσο απασχολημένοι με την επεξεργασία των πληροφοριών που δέχονται από όλες τις κατευθύνσεις, ώστε χάνουν την ικανότητα να σκέφτονται και να αισθάνονται.
Το μεγαλύτερο μέρος από αυτές τις πληροφορίες είναι επιφανειακές. Οι άνθρωποι θυσιάζουν το βάθος και το αίσθημα και αποκόβονται από τους άλλους ανθρώπους".
Πιο αισιόδοξος δήλωσε ο νευροεπιστήμονας και καθηγητής φυσιολογίας στο βρετανικό πανεπιστήμιο της Οξφόρδης Τζον Στάιν, ο οποίος τόνισε ότι και στον Μεσαίωνα, όταν εφευρέθηκε η τυπογραφία, ανησυχούσαν ότι το ανθρώπινο μυαλό δεν θα αντέξει τις πολλές πληροφορίες, κάτι που όμως δεν συνέβη τελικά.
Ο ίδιος ο Μπον, που έκανε την έρευνα, διευκρίνισε ότι η μελέτη δεν κατέγραψε πόσες πληροφορίες από αυτά τα καθημερινά 34 gigabytes τελικά απορροφά ο εγκέφαλος. Από την άλλη, επεσήμανε ότι στη σύγχρονη εποχή αυτό που έχει αλλάξει, είναι περισσότερο η φύση της εισρέουσας πληροφορίας και όχι τόσο η ποσότητά της.
Oπως είπε, είτε κοιτάμε μια οθόνη υπολογιστή, είτε μιλάμε πρόσωπο με πρόσωπο με κάποιον, στην πραγματικότητα ο εγκέφαλός μας μπορεί να απορροφά τον ίδιο όγκο πληροφοριών.
Μια συνομιλία πρόσωπο με πρόσωπο έχει το δικό της ισοδύναμο σε bytes πληροφοριών (άγνωστο πόσο ακόμα), καθώς π.χ. ο εγκέφαλος παρακολουθεί τις εκφράσεις του άλλου ανθρώπου, ακούει τους χρωματισμούς της φωνής του κ.α.
Σύμφωνα με την εκτίμηση του Μπον, αν σε μια τέτοια συνομιλία ο εγκέφαλός μας αποθηκεύει πληροφορίες με όγκο 100 megabits ανά δευτερόλεπτο, τότε μια δίωρη συνομιλία με κάποιον ξεπερνά ακόμα και τον εκτιμώμενο όγκο των ηλεκτρονικών πληροφοριών που δέχεται μέσα σε μια ημέρα ο εγκέφαλός μας.
Πηγή: ΕΘΝΟΣ
Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009
Η ερωτική απογοήτευση πονά σαν κάψιμο από βραστό νερό!
Όλοι ξέραμε ότι η ερωτική απογοήτευση πονά, όμως αυτό που δεν γνωρίζαμε είναι πως αυτό ισχύει και κυριολεκτικά.
Σύμφωνα λοιπόν με αμερικανούς ερευνητές, ο πόνος μια σχέσης που τελείωσε, ενεργοποιεί το μέρος αυτό του εγκεφάλου που ελέγχει τον πόνο, όπως άλλωστε συμβαίνει και με κάθε σωματικό πόνο!
Μάλιστα οι επιστήμονες μετά από πειράματα είδαν πως η ερωτική απογοήτευση ενεργοποιεί τα ίδια σημεία του εγκεφάλου που ενεργοποιούνται όταν κάποιος καίγεται από βραστό νερό!
Συνεπώς όταν κάποιος με δάκρυα στα μάτια επειδή έχασε τον έρωτα της ζωής του, σας πει «πονάω», μην τον αγνοήσετε δίνοντάς του μόνο ένα πακέτο χαρτομάντιλα…
Πηγή: STAR
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)







