Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εκκλησιαστικα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εκκλησιαστικα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

«Υπερφυσική» η σινδόνη του Τορίνο;

«Υπερφυσική» η σινδόνη του Τορίνο;Νέα μελέτη ξεσηκώνει αντιπαραθέσεις


Η πασίγνωστη και άκρως αμφιλεγόμενη Ιερά Σινδόνη του Τορίνο, πάνω στην οποία υποτίθεται ότι έχει μυστηριωδώς αποτυπωθεί το αυθεντικό πρόσωπο του Χριστού- κάτι που όμως δεν έχει γίνει γενικά αποδεκτό έξω από τους κύκλους της εκκλησίας- ξεσηκώνει νέες αντιπαραθέσεις. 


Μια νέα μελέτη Ιταλών ερευνητών κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η εικόνα στο ύφασμα δεν μπορεί να αποτελεί έργο απατεώνων του Μεσαίωνα, αλλά πρέπει να δημιουργήθηκε από μια υπερφυσική λάμψη φωτός.


Οι Ιταλοί επιστήμονες της Εθνικής Υπηρεσίας Νέων Τεχνολογιών, Ενέργειας και Βιώσιμης Οικονομικής Ανάπτυξης (ΕΝΕΑ) αρνούνται να δεχτούν ότι η εικόνα, που υποτίθεται ότι αποτυπώθηκε στο ύφασμα που τύλιγε το νεκρό σώμα του Χριστού, είναι απάτη και δεν αποκλείουν να παραπέμπει σε ένα μεταφυσικό συμβάν, που υπερβαίνει την κατανόηση της σύγχρονης επιστήμης.


Η σινδόνη, δηλαδή το νεκρικό σάβανο, είναι ένα ορθογώνιο ύφασμα με διαστάσεις περίπου τέσσερα μέτρα επί ένα. Οι Ιταλοί ερευνητές, αντίθετα με τους ισχυρισμούς των σκεπτικιστών περί μεσαιωνικής απάτης, ισχυρίζονται ότι την εποχή εκείνη δεν υπήρχε διαθέσιμη τεχνολογία που να επέτρεπε μια τόσο πετυχημένη αποτύπωση.


Οι Ιταλοί επιστήμονες δήλωσαν ότι επί χρόνια προσπάθησαν να κάνουν κάτι παρόμοιο σε ύφασμα στα εργαστήριά τους και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μόνο αν χρησιμοποιούσαν υπεριώδες λέιζερ (κάτι που προφανώς δεν υπήρχε στον Μεσαίωνα) θα μπορούσαν να δημιουργήσουν κάτι ανάλογο. Έτσι, όπως είπαν, δεν πρέπει να αποκλειστεί ότι το αποτύπωμα έγινε από μια πανίσχυρη υπερφυσική έκρηξη ενέργειας, η οποία συνόδευσε την ανάσταση του Χριστού.


Όπως είπε ο επικεφαλής της έρευνας καθηγητής Πάολο ντι Λάτσαρο, μόνο μια σύντομης διάρκειας και έντονη εκπομπή κατευθυνόμενης υπεριώδους ακτινοβολίας θα μπορούσε να χρωματίσει με τέτοιο τρόπο ένα λινό ύφασμα, ώστε να αναπαράγει με τέτοια λεπτομέρεια τα χαρακτηριστικά του προσώπου ενός γενειοφόρου άνδρα, όπως συμβαίνει με τη Σινδόνη του Τορίνο, η οποία ανήκει στο Βατικανό, το οποίο πάντως έχει αποφύγει μέχρι στιγμής να δηλώσει κατηγορηματικά αν θεωρεί αυθεντική τη Σινδόνη.


Το επίμαχο ύφασμα πιστεύεται ότι μεταφέρθηκε από ένα σταυροφόρο από τους Αγίους Τόπους στη Γαλλία τον 14ο αιώνα. Φυλάχθηκε σε ένα μοναστήρι για αιώνες, όπου και υπέστη ζημιά από φωτιά. Δόθηκε στον αρχιεπίσκοπο του Τορίνο το 1578 από τον Δούκα της Σαβοΐας και έκτοτε φυλάσσεται στον καθεδρικό ναό της πόλης, υπό αυστηρά ελεγχόμενες κλιματικές συνθήκες.


Αναλύσεις με την μέθοδο του ραδιοάνθρακα, που έγιναν το 1988 από διακεκριμένους ερευνητές τριών εργαστηρίων των πανεπιστημίων της Οξφόρδης, της Αριζόνα και του Ελβετικού Ομοσπονδιακού Ινστιτούτου Τεχνολογίας, το χρονολόγησαν μεταξύ των ετών 1260 και 1390, πράγμα που ουσιαστικά αποδεικνύει την εκδοχή της μεσαιωνικής απάτης. Το εύρημα αυτό, όμως, αμφισβητήθηκε από ορισμένους, με το επιχείρημα ότι το αρχαίο ύφασμα έχει «μολυνθεί» με πιο πρόσφατες ίνες και άλλο υλικό, κυρίως κατά την προσπάθεια αποκατάστασής του μετά την πυρκαγιά που του προξένησε ζημιές.


Από την άλλη, το 1999, δύο ισραηλινοί επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι η γύρη από φυτά, η οποία βρέθηκε πάνω στο ύφασμα, προέρχεται από την περιοχή των Αγίων Τόπων. Το Βατικανό έχει έκτοτε αρνηθεί να ικανοποιήσει επιστημονικά αιτήματα για περαιτέρω έρευνα της σινδόνης.


Ο ντι Λάζαρο, που δήλωσε ότι η εικόνα πρέπει να έχει δημιουργηθεί «από κάποια μορφή ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας», διευκρίνισε ότι δεν είναι σε θέση να δώσει μια εξήγηση για την πηγή της ενέργειας και δήλωσε ότι «η συζήτηση αναπόφευκτα έρχεται να αγγίξει ζητήματα όπως τα θαύματα», ενώ εξέφρασε την ελπίδα ότι η νέα μελέτη «θα ανοίξει ένα φιλοσοφικό και θεολογικό διάλογο για το θέμα».


Όμως, ο καθηγητής Κρίστοφερ Ράμσεϊ του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, ένας από τους ερευνητές που το 1988 χρονολόγησαν το ύφασμα, επανέλαβε και τώρα τη βεβαιότητά του για την ορθότητα της χρονολόγησης γύρω στον 13ο αιώνα μΧ., αρνούμενος το αντεπιχείρημα περί «μόλυνσης» εκ των υστέρων. Αναφερόμενος στα νέα συμπεράσματα των ιταλών ερευνητών, δήλωσε ότι «επειδή μπορούν να αναπαραχθούν παρόμοια αποτελέσματα με υπεριώδες λέιζερ, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτός είναι και ο μόνος τρόπος που κάτι τέτοιο (το αποτύπωμα) μπορεί να είχε δημιουργηθεί σε πρώτη φάση».


Από την άλλη, όπως επισημαίνει η εφημερίδα «Τέλεγκραφ» σε ανάλυσή της, ακόμα και αν αποδεικνυόταν η αυθεντικότητα της αρχαιότητας του υφάσματος, παραμένει το ζήτημα της απόδειξης ότι το πρόσωπο που έχει αποτυπωθεί σε αυτό, ήταν ο ίδιος ο Χριστός. Αν, αντίστροφα, το ύφασμα αποδειχθεί πέραν κάθε αμφιβολίας ότι δεν είναι 2.000 ετών, αυτό δεν αποδεικνύει επίσης πως ο Χριστός δεν ήταν ο υιός του Θεού. 


ΠΗΓΗ

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Περιουσία Χριστόδουλου.

Επειδή πολύς λόγος και πολλά mails υπήρξαν γι αυτό το θέμα που θα ασχοληθούμε και επειδή ανέκυψε και πάλι, είπα να κάνω μια μικρή έρευνα γι αυτό.

Καταρχήν υποτίθεται σύμφωνα με το περιοδικό "Ιερά Παρακαταθήκη" του Οδυσσέα Τσολογιάννη που λέγεται ότι είναι θεολόγος και δημοσιογράφος ότι η περιουσία του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου είναι αμύθητη και μάλιστα επικαλείται και ειδησεογραφία της 27-7-2008.*

*μην ξεχνάμε ότι στην πραγματικότητα μιλάμε για αποσφράγιση Αρχιεπισκοπικής κατοικίας που ήταν σε χρήση όχι μόνο από έναν αλλά από συνολικά 4 Αρχιεπισκόπους, δηλαδή δεν είχε μόνο δωρεές ή υπάρχοντα του μακαριστού Χριστοδούλου, αλλά και των άλλων τριών. Είναι γεγονός εξάλλου ότι πολλά από τα άμφια που βρέθηκαν άνηκαν και στους προηγούμενους Αρχιεπισκόπους.



Βέβαια ο κύριος Τσολογιάννης ενώ ήταν λαλίστατος κατά την μαρτυρία ενός συνομιλητή του, όταν κλήθηκε να απαντήσει στα θέματα που τον κατηγορούν αυτός "κάνει την πάπια" όπως λέει χαρακτηριστικά ο συνομιλητής του ή μάλλον οι συνομιλητές του.


Για να δούμε όμως τι έλεγε η ειδησεογραφία της 27-7-2008.

Κατά την έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο η ειδησεογραφία της ημέρας αυτής, αναφέρεται στο άρθρο της Άντζυ Σταθάτου στην εφημερίδα "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ".

Όμως η κυρία Σταθάτου στο άρθρο της στα μόνα ποσά που αναφέρεται και φέρονται(θα εξηγήσω παρακάτω γιατί το λέω αυτό) είναι, 30.000€ και 50.000€ τα οποία αναφέρονται σε χρηματικό ποσό που βρέθηκε και εκτιμώμενη αξία ενός πολυελαίου αντίστοιχα. Τα υπόλοιπα ποσά είναι φαντασία του κυρίου Τσολογιάννη.

Ας δούμε όμως και κάποια άλλα άρθρα εκείνων των ημερών και μετέπειτα.

Πάμε πρώτα στην Ελευθεροτυπία σε άρθρο της 20-7-2008
Ποιους «θυμήθηκε» ο Χριστόδουλος

Της ΜΑΡΙΑΣ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ

Δύο φάκελοι, που περιείχαν 28.000 ευρώ και εννέα χρυσές λίρες, βρέθηκαν στο γραφείο του Χριστόδουλου, κατά την καταγραφή των αντικειμένων της αρχιεπισκοπικής κατοικίας στο Παλαιό Ψυχικό.


Παρουσία εκπροσώπων της Δικαιοσύνης, της αστυνομίας και της εφορίας καταγράφονται τα αντικείμενα στην οικία του Χριστόδουλου, στο Ψυχικό.
Η αποσφράγιση έγινε στις 10 Ιουνίου, με δικαστική απόφαση, παρουσία δικαστικών αρχών, του διευθυντή της αστυνομίας και εκπροσώπου της εφορίας. Η καταγραφή όλων των αντικειμένων θα διαρκέσει μερικές εβδομάδες, λόγω της πληθώρας των αντικειμένων που υπάρχουν, αλλά και της λεπτομερέστατης περιγραφής τους.

Αμφια και ασημικά

Μέχρι στιγμής έχουν βρεθεί βαρύτιμα άμφια, τέσσερις πολύτιμες μίτρες και αρκετές άλλες μικρότερης αξίας, δεκάδες εγκόλπια, σταυροί, εικόνες και βιβλία. Πολλά είναι και τα ασημένια αντικείμενα: κηροπήγια, φρουτιέρες, κουτιά κ.λπ., τα περισσότερα από τα οποία είναι δώρα πατριαρχών, ενώ δεκάδες προέρχονται από δώρα φίλων ή ακόμη και από αρχηγούς κρατών.

Η καταγραφή γίνεται παρουσία συμβολαιογράφου, του γενικού αρχιερατικού επιτρόπου, πατέρα Θωμά Χρυσικού, ο οποίος είναι ο «μεσεγγυούχος» και αυτός που όχι μόνον θα τα παραλάβει, αλλά θα έχει και την ευθύνη διαφύλαξης όλων των αντικειμένων, μέχρι να καταλήξουν στους τελικούς παραλήπτες.

Την πρώτη ημέρα εκλήθησαν και όλοι όσοι είχαν έννομο συμφέρον, όπως για παράδειγμα ο μητροπολίτης Βρεσθένης Θεόκλητος, ο πρώην πρωτοσύγκελος της Αρχιεπισκοπής πατέρας Θωμάς Συνοδινός, ο αρχιμανδρίτης Επιφάνιος Οικονόμου και διάκονοι του Χριστόδουλου.

Κάθε ημέρα που γίνεται η καταγραφή συντάσσεται ειδικό δελτίο με τα αντικείμενα που ελέγχθηκαν και ορίζεται η ημερομηνία της συνέχισης αυτής της εργασίας, ενώ το σπίτι κλειδώνεται και ξανανοίγει παρουσία όλων.

*Σύμφωνα με την ιδιόχειρη διαθήκη του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, τα άμφια και οι στολές θα μείνουν στην αρχιεπισκοπή, προκειμένου να τοποθετηθούν στο εκκλησιαστικό μουσείο που πρόκειται να ιδρυθεί. Τα βιβλία του προορίζονται για την υπό σύσταση εκκλησιαστική βιβλιοθήκη, που θα στεγαστεί σ' ένα αναπαλαιωμένο κτίριο (του πρώην κακουργιοδικείου) στην περιοχή του Ψυρρή.

Ο Χριστόδουλος ορίζει στη διαθήκη του σχετικά με τα χρήματα που βρέθηκαν:

Φίλοι και συγγενείς

«Οσα τινά χρήματα ευρεθούν εις τα θυλάκιά μου, να δοθούν εις τον πρωτοσύγκελλο» (εννοεί τον πατέρα Συνοδινό που στάθηκε στο πλευρό του ώς το τέλος). Ηταν εκείνος που δεν μπόρεσε να κρατήσει τους λυγμούς του μόλις μπήκαν στο δωμάτιο όπου ο αρχιεπίσκοπος είχε αφήσει την τελευταία του πνοή.

*Οσον αφορά τον επίσης αφοσιωμένο συνεργάτη του, μητροπολίτη Βρεσθένης Θεόκλητο, ο αρχιεπίσκοπος του άφησε μία στολή και την ευχή του -όπως έγραφε χαρακτηριστικά στη διαθήκη του.

*Για τον αδελφό του Γιάννη, ο αρχιεπίσκοπος δεν άφησε κάτι, λέγοντας ότι έχει τη σύνταξή του για να ζήσει.

Ωστόσο, ο πνευματικός αδελφός του Χριστόδουλου, ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, πήρε κοντά του τον ηλικιωμένο Γιάννη Παρασκευαΐδη και τον συντηρεί στη μητρόπολή του.

*Αγνωστο είναι τι θα απογίνει η κατοικία, που ανήκει στη Μονή Πεντέλης, μετά την καταγραφή όλων των αντικειμένων. Ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν επιθυμεί να τη χρησιμοποιήσει. Υπάρχουν σκέψεις όμως να διατίθεται για τη φιλοξενία υψηλόβαθμων κληρικών, που επισκέπτονται την Εκκλησία της Ελλάδος, ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι θα ήταν προτιμότερο να νοικιαστεί, πιθανόν σε κάποια πρεσβεία, μια και η περιοχή του Ψυχικού, όπου βρίσκεται, προσφέρεται για κάτι τέτοιο.

*Ενώ η καταγραφή των δεκάδων αντικειμένων στο Ψυχικό φαίνεται πως θα κρατήσει όλο το καλοκαίρι, στην κατοικία της οδού Αγίας Φιλοθέης, όπου βρίσκεται το αρχιεπισκοπικό μέγαρο, και κατοικεί τώρα ο Ιερώνυμος, τα αντικείμενα ήταν λιγοστά και όλα έληξαν μέσα σε μία ημέρα.

*Εκεί βρέθηκαν και καταγράφηκαν εκατοντάδες βιβλία, προσωπικά είδη και αντικείμενα του Χριστόδουλου. Στο γραφείο του στην αρχιεπισκοπή βρέθηκε και ο ογκώδης φάκελος του αρχείου, που περνάει στα χέρια του πατέρα Θωμά Συνοδινού.

Πάμε τώρα στην Espresso 17-11-2008(σ.σ. έχει περάσει το καλοκαίρι και έχουν καταγραφεί όλα τα υπάρχοντα).

Στο έλεος διαρρηκτών η βίλα Χριστόδουλου
Στο έλεος των διαρρηκτών βρίσκεται εδώ και πέντε μήνες η κατοικία του μακαριστού Χριστόδουλου στο Ψυχικό, στο εσωτερικό της οποίας βρίσκονται ακόμη πολλά αντικείμενα ιδιαίτερα μεγάλης αξίας και μόνο ένας θεός ξέρει πώς μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει το εγκαταλειμμένο σπίτι-θησαυροφυλάκιο στόχος «ποντικών», αφού όλα τα δεδομένα συνηγορούν υπέρ μιας πανεύκολης «επιχείρησης», η οποία θα μπορούσε να αποφέρει στους διαρρήκτες κέρδη της τάξης τουλάχιστον του ενός εκατομμυρίου ευρώ (1.000.000 ευρώ!).

Η κατοικία του μακαριστού Χριστόδουλου είναι κλειστή από τα μέσα του περασμένου Ιουλίου, όταν ολοκληρώθηκε η καταγραφή των εκατοντάδων πολύτιμων αντικειμένων που βρίσκονταν στα διάφορα δωμάτια του σπιτιού. Από τότε και μέχρι σήμερα παραμένει κλειστή με ό,τι αυτό συνεπάγεται για πολλά από τα αντικείμενα που βρίσκονται εκεί και τα οποία επηρεάζονται από την υγρασία και την ατμόσφαιρα που δημιουργείται σε ένα κλειστό επί πολλούς μήνες σπίτι.

Ανθρωπος που περνά καθημερινά από εκεί πρωί και βράδυ λέει στην «Espresso»: «Οι διαρρήκτες θα μπορούσαν να έμπαιναν στο σπίτι χωρίς να γίνουν αντιληπτοί, αφού δεν υπάρχει φύλακας, τα βράδια δεν υπάρχει φωτισμός, ενώ δεν γνωρίζω αν λειτουργεί και ο συναγερμός που υπάρχει».

Πρόκληση όμως αποτελούν και οι σκαλωσιές που «αγκαλιάζουν» το σπίτι. Οπως υποστηρίζει ο ίδιος άνθρωπος που είναι κάτοικος της περιοχής, «οι όποιοι επίδοξοι διαρρήκτες θα μπορούσαν να αναρριχηθούν εύκολα στον πρώτο όροφο της κατοικίας από τις σκαλωσιές που υπάρχουν εδώ και περίπου ένα χρόνο έξω από το σπίτι και να διαρρήξουν τα ρολά και την μπαλκονόπορτα και να εισβάλλουν στο πάλαι ποτέ «αρχιεπισκοπικό ανάκτορο» από τον πρώτο όροφο, αν συναντούσαν δυσκολίες από το ισόγειο. Δεν έχει εμφανιστεί ποτέ αστυνομικός ή περιπολικό ή έστω ιδιωτική εταιρεία φύλαξηςς».


Αγνωστο το μέλλον της μονοκατοικίας- θησαυροφυλάκιο

Η αποσφράγιση της κατοικίας έγινε στις 10 Ιουνίου, με δικαστική απόφαση, παρουσία δικαστικών αρχών, του διευθυντή της αστυνομίας και εκπροσώπου της εφορίας. Η καταγραφή όλων των αντικειμένων διήρκεσε περίπου ένα μήνα, λόγω της πληθώρας των αντικειμένων που υπήρχαν, αλλά και της λεπτομερέστατης περιγραφής τους. Η καταγραφή έγινε παρουσία συμβολαιογράφου, του γενικού αρχιερατικού επιτρόπου πατέρα Θωμά Χρυσικού, ο οποίος είναι ο «μεσεγγυούχος» και αυτός που όχι μόνον θα τα παραλάβει, αλλά έχει και την ευθύνη διαφύλαξης όλων των αντικειμένων, μέχρι να καταλήξουν στους τελικούς παραλήπτες. Την πρώτη ημέρα εκλήθησαν και όλοι όσοι είχαν έννομο συμφέρον, όπως για παράδειγμα ο μητροπολίτης Βρεσθένης Θεόκλητος, ο πρώην πρωτοσύγκελος της Αρχιεπισκοπής πατέρας Θωμάς Συνοδινός, ο αρχιμανδρίτης Επιφάνιος Οικονόμου και οι διάκονοι του μακαριστού. Στην αρχιεπισκοπική κατοικία βρέθηκαν βαρύτιμα άμφια, τέσσερις πολύτιμες μίτρες και αρκετές άλλες μικρότερης αξίας, δεκάδες εγκόλπια, σταυροί, εικόνες και βιβλία. Πολλά είναι και τα ασημένια αντικείμενα: κηροπήγια, φρουτιέρες, κουτιά κλπ, τα περισσότερα από τα οποία είναι δώρα πατριαρχών, ενώ δεκάδες προέρχονται από δώρα φίλων ή ακόμη και από αρχηγούς κρατών.
Σύμφωνα με την ιδιόχειρη διαθήκη του μακαριστού Χριστόδουλου, τα άμφια και οι στολές θα μείνουν στην Αρχιεπισκοπή προκειμένου να τοποθετηθούν στο εκκλησιαστικό μουσείο που πρόκειται να ιδρυθεί (άγνωστο πότε), ενώ τα βιβλία του προορίζονται για την υπό σύσταση εκκλησιαστική βιβλιοθήκη, που θα στεγαστεί σε ένα αναπαλαιωμένο κτίριο (του πρώην Κακουργιοδικείου) στην περιοχή του Ψυρρή.

Αγνωστο είναι τι θα απογίνει η κατοικία, που ανήκει στη Μονή Πεντέλης. Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν επιθυμεί να τη χρησιμοποιήσει και αυτό φαίνεται με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο. Υπήρχαν κάποιες σκέψεις να διατίθεται η κατοικία για τη φιλοξενία υψηλόβαθμων κληρικών, που επισκέπτονται την Εκκλησία της Ελλάδος, ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι θα ήταν προτιμότερο να νοικιαστεί, πιθανόν σε κάποια πρεσβεία. Με την τελευταία άποψη προφανώς θα συμφωνεί και ο γενικός διευθυντής της ΕΚΥΟ Αντώνης Ζαμπέλης, που είναι οπαδός της αξιοποίησης ακινήτων.

Η μονοκατοικία είναι ένα πραγματικό θησαυροφυλάκιο. Τα μοναδικά αντικείμενα που επιστράφηκαν στον κάτοχό τους είναι τέσσερις ζωγραφικοί πίνακες αμύθητης αξίας που ανήκουν στο Μουσείο Μπενάκη και τους νοίκιαζε με μηνιαίο μίσθωμα και έξι γκραβούρες με ακριβό μηνιαίο μίσθωμα από το ίδιο μουσείο. Ολα τα άλλα αντικείμενα βρίσκονται ακόμη μέσα στο σπίτι. Τα πράγματα που καταγράφηκαν βρίσκονταν τόσο στο ιδιαίτερο δωμάτιο του Χριστόδουλου όσο και στα βεστιάριά του και στο υπόλοιπο σπίτι.


Χρυσά μανικετόκουμπα,  σπάνιες πέννες και μίτρες με πολύτιμους λίθους

Στην εγκαταλειμμένη κατοικία, αν εισβάλουν «ποντικοί» (κάτι που απευχόμεθα) θα βρουν μπροστά τους εκτός από τα ακριβά έπιπλα, και τα εξής αντικείμενα μεγάλης αξίας:

- 300 ζεύγη χρυσά ή αργυρά μανικετόκουμπα, πάνω από 100 πολύτιμα χρυσά και αργυρά στυλό και πέννες ανεκτίμητης αξίας, πάρα πολλούς χρυσούς και αργυρούς σταυρούς ευλογίας με πολύτιμα πετράδια και πολλές αρχαίες εικόνες.

- Επίσης υπάρχει ένας μεγάλος πολυέλαιος Baccarat, αξίας τουλάχιστον 50.000 ευρώ.
- Καναπέδες και πολυθρόνες του σαλονιού, των γραφείων και των δωματίων όλα Versace και Armani.

- Μεταξωτές κουρτίνες, εκατοντάδες λευκά πουκάμισα, τα περισσότερα μεταξωτά καθώς και εκατοντάδες μαύρα παντελόνια πανάκριβα. Εκατοντάδες ζεύγη παπουτσιών όλα από τις δύο ακριβότερες φίρμες του κόσμου Sebago και Church' s, από αυτά που φορούν μόνο οι Αγγλοι πρίγκιπες και αριστοκράτες. Το κάθε ζεύγος τιμάται πάνω από 700 ευρώ.
- Τρία σετ των δέκα με καθημερινά δεσποτικά άμφια και 30 επίσημες και μεγαλοπρεπείς αρχιερατικές στολές αξίας κατά μέσον όρο 20.000 ευρώ η κάθε μία.

- Δώδεκα μίτρες από χρυσό και πολύτιμους λίθους αξίας κατά μέσον όρο 30.000 ευρώ η καθεμία, 100 εγκόλπια χρυσά γεμάτα πολύτιμους λίθους, αξίας 30.000 ευρώ το καθένα, 200 εγκόλπιοι σταυροί ίσης αξίας και παρόμοιας διακόσμησης ο καθένας.

- Είκοσι πέντε ποιμαντορικές ράβδοι (πατερίτσες) χρυσές και αργυρές και ελεφάντινες (φιλντισένιες) γεμάτες πολύτιμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ρουμπίνια, αξίας κατά μέσον όρο 50.000 ευρώ η καθεμία. Σαράντα απλές αργυρές ράβδοι (βακτηρίες, μπαστούνια) με ημιπολύτιμους λίθους, αξίας 20.000 ευρώ η καθεμία.

- Δύο υπερπολύτιμα δισκοπότηρα χρυσά, σκαλιστά έργα τέχνης, με πολύτιμους λίθους, δώρα το ένα του Βαρθολομαίου και το άλλο του Πάπα Βενέδικτου, δεκάδες χρυσά και αργυρά κηροπήγια (δικηροτρίκηρα), δεκάδες χρυσά και αργυρά επιτραπέζια κηροπήγια με πολύτιμους λίθους, πολλές δεκάδες αργυροί δίσκοι σερβιρίσματος και κεράσματος καθώς και δεκάδες αργυρές φρουτιέρες.

- Δεκάδες ντουζίνες ποτήρια αργυρά και κρυστάλλινα υψηλής αξίας, εκατοντάδες πανάκριβα αργυρά κρυστάλλινα και πορσελάνινα σερβίτσια ανυπολόγιστης αξίας, δεκάδες ντουζίνες πανάκριβα χρυσά και αργυρά κουταλομαχαιροπήρουνα φίρμας Christofie, δεκάδες πορσελάνινες δωδεκάδες πιάτων, δεκάδες πορσελάνινες και αργυρές πιατέλες καθώς και βαρύτιμες μεταξωτές κουρτίνες, που από την υγρασία και την «κλεισούρα» θα έχουν καταστραφεί.


ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Αναρωτιέμαι, πήρε ο κύριος Ζαφειρίου κανένα κομπιουτεράκι για να προσθέσει τα ποσά που ελαφρά τη καρδία ανέφερε; Με πολύ πρόχειρες εκτιμήσεις ο κύριος Ζαφειρίου αναίρεσε τον εαυτό του μιλώντας για 1.000.000€. Αν προσθέσει κανείς τους αριθμούς που είπε το ποσό ανέρχεται σε 12.130.000€. Εδώ αγαπητοί μου είναι πλέον πασιφανές και στον πιο άσχετο ότι οι άνθρωποι αυτοί που "ενημέρωσαν" τον κόσμο για την περιουσία του μακαριστού, το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ότι τα παραφούσκωσαν, που κανονικά θα έπρεπε να πω ότι είναι απλοί και κοινοί ψεύτες και συκοφάντες.

Εδώ μπορείτε να δείτε και την απάντηση της Αρχιεπισκοπής στο δημοσίευμα. 

Και για να δούμε και την διαθήκη του μακαριστού.

Η ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ

Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2008 5:13 μμ

Το πλήρες κείμενο με την πνευματική κληρονομιά και δωρεές του μακαριστού Αρχιεπισκόπου
«Δεν μισώ ούτε μνησικακώ διά τους επικριτάς μου ή τους μισήσαντας και πολεμήσαντάς με. Τους συγχωρώ όλους και ζητώ από όλους συγχώρησιν» αναφέρει ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος στη διαθήκη του, της οποίας το πλήρες κείμενο δημοσιεύεται σήμερα. Ο εκδημήσας Αρχιεπίσκοπος «ενώπιον τουενδεχομένου τού θανάτου μου», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο προοίμιο του ιδιοχείρου κειμένου, κατέγραψε τη δήλωση τελευταίας βουλήσεως για πρώτη φορά στις 3 Νοεμβρίου
1989, ενώ ακόμη ήταν Μητροπολίτης Δημητριάδος.
«Περιουσία δεν έχω.Εχω μόνο τα άμφια και τα βιβλία μου» τονίζει ο μακαριστός και ζητεί την επιστροφή των αμφίων στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής, καθώς «εξαιρέσει μερικών είναι δώρα της Ιεράς Μονής». Η διάταξη αυτή ακυρώνεται με τη νεότερη διάταξη τελευταίας βουλήσεως στο δεύτερο χρονολογικά παράρτημα της 15ης Μαΐου 2007, όπου ο εκδημήσας αναφέρει «άπαντα τα άμφιά μου αφήνω εις την Αρχιεπισκοπήν Αθηνών, προκειμένου τα
καταλληλότερα να τοποθετούν στο υπό σύστασιν Εκκλησιαστικόν Μουσείον». Εξαιρούνται άμφια, εγκόλπια και σταυροί τα οποία κατέλιπε στους στενούς συνεργάτες του. Τα βιβλία του καταλείπονται στην Αρχιεπισκοπή για την υπό σύσταση Εκκλησιαστική Βιβλιοθήκη.

Τη γνησιότητα τόσο του κυρίου τμήματος της διαθήκης τού 1989 όσο και των παραρτημάτων τού 1994 και τού 2007 βεβαίωσε ο διάκονος του μακαριστού Ανθιμος, κατά κόσμον
Γεώργιος Ρεγγίδης. Το πλήρες κείμενο έχει ως εξής:


Επάνω, η πρώτη σελίδα της ιδιόχειρης, «πνευματικής» διαθήκης του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου (αριστερά) και κάτω το πρώτο χρονολογικά «συμπλήρωμα» του 1994, το οποίο ακύρωσε με τις νεότερες ιδιόχειρες διατάξεις τελευταίας βουλήσεως τον Μάιο του 2007
Εν Βόλω τη 3 Νοεμβρίου 1989 Η ΔΙΑΘΗΚΗ ΜΟΥ Εις το όνομα της αγίας και ομοουσίου και αδιαιρέτου Τριάδος.

& Είμαι μόνος εις την κατοικίαν μου, όπως πάντοτε τα βράδυα, και επιθυμώ να ρυθμίσω τα κατ΄ εμέ, με πλήρη διαύγειαν και σωφροσύνην, ενώπιον τού ενδεχομένου του θανάτου μου. & Με την βοήθειαν του Θεού, και παρά την αναξιότητά μου, ανεδείχθην εις το μέγιστον εν τη Εκκλησία αξίωμα του επισκόπου, το οποίον εφρόντισα να υπηρετήσω μέχρις ώρας με πιστότητα και αφοσίωσιν. Τούτο με έφερε συχνά εις αντιδικίαν και ρήξιν με διαφόρους ανθρώπους, εκφραστάς ιδεών και απόψεων ελεγκτέων. Δεν μισώ, ούτε μνησικακώ διά τους επικριτάς μου ή τους μισήσαντας και πολεμήσαντάς με. Τους συγχωρώ όλους και ζητώ από όλους συγχώρησιν. Ιδιαιτέρως συγχωρώ τους αδικήσαντάς με διά λόγων ή δι΄ έργων.

& Ασπάζομαι με αγάπην τον πρώτον συνεργάτην μου αρχιμ. Θεόκλητον Κουμαριανόν, πρωτοσύγκελλον της Ι. Μητροπόλεως, που μοιράζεται μαζί μου, κατά τα τελευταία αυτά χρόνια, με παραδειγματικήν αφοσίωσιν και ειλικρινή αισθήματα, τους κόπους, τις αγωνίες μου και τις χαρές μου. Τον ευχαριστώ δι΄ όλα, του αφήνω την πατρικήν ευλογίαν μου και του εύχομαι καλήν σταδιοδρομίαν. Η Εκκλησία, είμαι βέβαιος, ότι θα εκτιμήσει τα χαρίσματά του, και, χωρίς εκείνος να το επιδιώξη, διότι είναι σεμνός και την αγαπά ειλικρινώς, θα τον αξιοποιήσει όπως του αξίζει. Ευχαριστώ όλους τους εν Κυρίω συνεργάτας μου, τον π. Θωμάν, τους κληρικούς και λαϊκούς του Γραφείου, τους κληρικούς και λαϊκούς συνεργάτας μου, διά την συμβολήν των εις την επιτυχίαν του κοινού μας έργου. Ασπάζομαι τους εν Χριστώ πατέρας και αδελφούς μου της Ι. Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής, από την οποίαν προέρχομαι, και τους οποίους αγαπώ και τιμώ.

Περιουσίαν δεν έχω. Εχω μόνον τα άμφιά μου και τα βιβλία μου, όσα ευρίσκονται εν Βόλω, καθώς και πολλά κινητά πράγματα, που ευρίσκονται είτε εις το εν Βόλω μητροπολιτικόν οίκημα είτε εις το οίκημα της Ι. Μητροπόλεως εις Νηές. Τα πλείστα είναι δώρα προς εμέ. Οι αρχιερατικές μου στολές, εξαιρέσει μερικών, είναι δώρα της Ι. Μονής μου Παναγίας Χρυσοπηγής. Επιθυμώ να επιστρέψουν εις αυτήν, μεθ΄ όλων των παρακολουθημάτων των, ήτοι μιτρών, αρχιερατικών ράβδων, επιστηθίων σταυρών, εγκολπίων, δικηροτρικήρων. Τούτο να γίνη αφού προηγουμένως ο π. Θεόκλητος Κουμαριανός επιλέξη διά τον εαυτόν του, ως ενθύμιον, μίαν πλήρη αρχιερατικήν στολήν μετά μίτρας, ράβδου, σταυρού, εγκολπίου και δικηροτρικήρων. Επίσης εις τον πολύτιμον συνεργάτην μου π. Θωμάν Συνοδινόν αφήνω ένα επιστήθιον σταυρόν της επιλογής του, ως ενθύμιον. Ανά ένα επίσης σταυρόν μου αφήνω δι΄ ευλογίαν εις τους π. Καλλίνικον Μεταξογένην, Δανιήλ Πουρτσουκλήν, Νεκτάριον Ντόβαν, Χρυσόστομον Παπαδόπουλον και Χριστοφόρον Καρδατζήν.

Εις την Ι. Μονήν μου Παναγίας Χρυσοπηγής εκτός των υπολοίπων αμφίων μου, εγκολπίων, μιτρών, σταυρών, ράβδων κλπ. να δοθούν και τα βιβλία μου που ευρίσκονται εις τον άνω όροφον του Μητροπολιτικού Οίκου, καθώς και οι φάκελλοι με το πλούσιον υλικόν διά πλείστα ενδιαφέροντα θέματα.

Ο π. Θεόκλητος να λάβει, επί πλέον, όλα τα προσωπικά μου είδη καθώς και παν κινητόν πράγμα που ευρίσκεται εντός του Μητροπολιτικού οικήματος εν Βόλω και εις Νηές, και μου ανήκει.

& Υπήρξα προνομιούχος, ποιμάνας λαόν εκλεκτόν και φιλοπρόοδον. Εις τους υπέρ της Εκκλησίας αγώνας μου υπήρξα ενίοτε σκληρός, αλλ΄ ουδέποτε άδικος. Δεν μισώ κανένα, όλους αγαπώ και δι΄ όλους προσεύχομαι. Παρακαλώ τον λαόν μας να αποβάλη τας κατά της Εκκλησίας προκαταλήψεις του· τους γονείς παρακαλώ να οδηγούν τα παιδιά των εις Χριστόν· τους νέους εξορκίζω να βιώσουν την ευτυχία κοντά εις την πίστιν.

Τους Σεβ. Μητροπολίτας Πειραιώς κ. Καλλίνικον και Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιον, μεθ΄ ων συνδέομαι πνευματικώς επί 30ετίαν, ασπάζομαι εν Κυρίω, ζητώ συγχώρησιν δι΄ ό,τι τους επίκρανα και τους παρακαλώ να εύχωνται υπέρ της ψυχής μου.

Και τώρα ας μου επιτραπή, αποχαιρετώντας όλους, να επαναλάβω τους λόγους του αγίου Συμεών, Αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης, που απηύθυνε προς το ποίμνιόν του, όταν ανεχώρει διά την Κων/λιν:

«Παρατίθημι δε και αυτός υμάς τω Θεώ και Τη δυνάμει της χάριτος αυτού, ος και εξοικονομήσει προς παν αγαθόν υμάς και εν αγάπη πορεύομαι... Εξαιτούμαι δε υμίν την από Θεού ευλογίαν και την ειρήνην και σκέπην και την βοήθειαν. Παραγγέλλω δε υμάς διά του ονόματος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, ίνα πάντες αγάπην έχητε εν Χριστώ και ειρήνην εν αλλήλοις, ίν΄ έκαστος υμών το έργον αυτού σωτηριωδώς ευεργή...».

Υπεραγία Θεοτόκε σώσον με τη μεσιτεία Σου· Σταυρέ βοήθει μοι· άγιε νεομάρτυς Απόστολε, άγιε νεομάρτυς Σταμάτιε, άγιε Γεράσιμε, άγιε Συμεών, άγιε Γεδεών, άγιε Αντώνιε, άγιε Τριαντάφυλλε, άγιε Λαυρέντιε, άγιε Κοσμά, άγιε Γρηγόριε Ε΄, όσιε Χριστόδουλε, πρεσβεύσατε υπέρ εμού. & Αδελφοί και πατέρες, μοναχοί και μονάστριαι, παιδιά μου σάς αγαπώ όλους. Χαίρετε. Καλήν αντάμωσιν! Επιθυμώ να ταφώ εις την κρύπτην της Ι. Μονής Χρυσοπηγής, εφ΄ όσον ο τάφος μου θα είναι προσιτός εις πάντα επιθυμούντα, ιδία δε εις τους κληρικούς συνεργάτας μου του Βόλου. Αλλως να ταφώ όπισθεν του ναού της νέας γυναικείας Μονής Ξενιάς εις το «Καστρούλι». Παρακαλώ δε τις αδελφές να ανάπτουν καθημερινώς το επί του τάφου κανδήλι.

Εκτελεστάς της διαθήκης μου ορίζω τους π. Θεόκλητον Κουμαριανόν και π. Θωμάν Συνοδινόν.

Ο Δημητριάδος Χριστόδουλος
Τα δύο παραρτήματα του 2004 και του 2007
Συμπλήρωμα Συμπληρών, σήμερον 9 Φεβρουαρίου 1994, την ως άνω Διαθήκην μου, ορίζω όπως εις τον αφοσιωμένον και εκλεκτόν Αρχιδιάκονόν μου π. Θεολόγον Αποστολίδην δοθή ως ενθύμιον το σετ εγκολπίου και σταυρού (του Πατριάρχου) καθώς και μία πλήρης αρχιερατική στολή της επιλογής του μετά μίτρας. Επίσης εις τον φιλότιμον διάκονον π. Αχίλλειον Σιώκαν να δοθή έν σετ εγκολπίου και σταυρού της επιλογής του διά να με ενθυμείται.

Ο Δημητριάδος Χριστόδουλος Τόμος:3011 ΑΡ.164

Ακυρών το άνω συμπλήρωμα, ως μη έχον πλέον λόγον, ρυθμίζω, τροποποιών και λοιπά σημεία της Διαθήκης, ως εξής:

1. Απαντα τα άμφιά μου αφήνω εις την Ιεράν Αρχιεπισκοπήν Αθηνών, προκειμένου τα καταλληλότερα να τοποθετηθούν εις το υπό σύστασιν Εκκλ. Μουσείον (Ι.Α.Α)

2. Απαντα τα βιβλία μου αφήνω επίσης εις την ΙΑΑ διά να απαρτίσουν την πρώτην προίκα τής υπό σύστασιν Εκκλησιαστικής Βιβλιοθήκης δι΄ ην προώρισται το εν Ψυρρή αναπαλαιωθέν ήδη κτίριον τού ποτε Κακουργοδικείου.

3. Απαντα τα κινητά της κατοικίας μου εν τη Πλάκα και εν Π. Ψυχικώ, ανήκοντα εις εμέ (ω.χ. ι. εικόνες, αργυρά) καταλείπω εις το υπό σύστασιν κατά τα άνω Εκκλ. Μουσείον.

4. Τα ατομικά μου είδη (ράσα κλπ.) να κατανεμηθούν ανά έν εις τους καλούς μου συνεργάτες εις την διοίκησιν και την ιεραποστολήν.

5. Η επίπλωσις των δύο κατοικιών μου ανήκει εις την ΙΑΑ. 6. Επαναλαμβάνω ότι χρήματα δεν έχω. Εξαιρέτως εις τον πολύτιμον επί πολλά έτη υπηρετήσαντά με Πρωτοσύγκελλον π. Συνοδινόν αφήνω ένα σετ εγκολπίου και Σταυρού. Υπήρξεν πιστός, έντιμος, αδέκαστος, δίκαιος, ισχυρός κατά την θέλησιν.

7. Οσα τινα χρήματα ευρεθούν τυχόν εις τα θυλάκιά μου να δοθούν εις αυτόν. Ο αδελφός μου Ιωάννης έχει τα προς το ζην αναγκαία εκ της συντάξεώς του.

8. Εις τον αφοσιωμένον και μέχρι τέλους διακονήσαντά με μετ΄ αυταπαρνήσεως παραδειγματικής Βρεσθένης Θεόκλητο αφήνω μίαν πλήρη στολήν. Και την ευχήν μου.

9. Ανά έν εγκόλπιον να δοθή ως ενθύμιον εις τους π. Επιφάνιον Ιωαννίκιον και Ανθιμον. Πάντα τα εξαιρέτως δωρούμενα αφαιρούνται εκ του καταλόγου των προς το Εκκλ. Μουσείον προοριζόμενα.

10. Το αρχείον μου αποτελούμενον από χιλιάδας δημοσιευμάτων, επιστολών, φακέλλων κλπ., το οποίον έχει ηλεκτρονικώς ταξινομηθή, αφήνω εις τον π. Θωμάν προς αξιοποίησιν.

Εκτελεστάς αφήνω τους Σεβ. Βρεσθένης κ. Θεόκλητο και π. Θωμάν Συνοδινόν.

15 Μαΐου 2007 Ο Αθηνών Χριστόδουλος
ΤΟ ΒΗΜΑ 28-2-2008 

 Ας δούμε και τιμές από τα ομολογουμένως πανάκριβα ιερά άμφια τα οποία πολλές φορές, συμφωνώ και εγώ, τρέφουν την ματαιοδοξία των αρχιερέων και θα έπρεπε να γίνουν λιτά και απέριττα.

Η πιο ακριβή αρχιερατική μίτρα που βρήκα είναι αυτή που κοστίζει 2700€ και όχι 30.000€

Το πιο ακριβό σετ εγκολπίου και σταυρού μαζί που βρήκα είναι αυτό που κοστίζει 2500€ και όχι 30.000€+30.000€=60.000€

Η πιο ακριβή αρχιερατική στολή που βρήκα είναι αυτή που κοστίζει 4500€ και όχι 20.000€ 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Εξ όσων είπαμε και δείξαμε ανάγεται πανεύκολα το συμπέρασμα ότι η περιουσία του μακαριστού Χριστόδουλου ήταν μεγάλη, όχι βέβαια τόση όση από στόμα σε στόμα ισχυρίζονται κάποιοι, πάντως μεγάλη. Επίσης το μεγαλύτερο αν όχι όλο το μέρος αυτής ήταν δωρεές που έκαναν στον Αρχιεπίσκοπο άνθρωποι που τον εκτιμούσαν. Όπως δέχθηκε τις δωρεές έτσι τις έδωσε και σε άλλους. Αυτό είναι κοινή πρακτική στους ιερείς και αρχιερείς.

Επίσης βλέπουμε ότι οι δημοσιογράφοι γράφουν ότι τους κατέβει(π.χ 30.000€ ή 28.000€ είχε μέσα σε έναν ή δύο φακέλους; είχε 300 ή 600 ή 1200 μανικετόκουμπα κλπ) για να πουλήσουν την φυλλάδα τους, όπως και ο κύριος Οδυσσέας που την διαφήμιζε και μέσω διαδικτύου.

Να πω σε αυτό το σημείο ότι μια πώληση ίσως αυτών των αντικειμένων δεν θα απέφερε τα ανάλογα κέρδη καθώς η μεγαλύτερη αξία που έχουν αυτά τα αντικείμενα δεν είναι το υλικό από το οποίο φτιάχτηκαν, αλλά ο λόγος για τον οποίο αγοράστηκαν. Σε παλαιότερες εποχές η Εκκλησία έχει δώσει σκεύη και περιουσία που είχαν πραγματική οικονομική αξία για την αγορά προμηθειών για τον αγώνα. Έτσι πολλά κειμήλια πωλήθηκαν για το κοινό καλό. Όμως έτσι όπως είναι τα πράγματα τώρα, ακόμη και ολόκληρη η κινητή και ακίνητη περιουσία της Εκκλησίας να εκποιηθεί(που θα είναι ένα έγκλημα για τον τόπο και για τις γενιές που θα έρθουν), δεν φτάνει ούτε στο 1/1000 να καλύψει το χρέος μας.

Αυτά από εμένα, ας δούμε και τα σχόλια κάποιων άλλων πάνω στο ζήτημα.


resalto
Κύμα κακοηθειών κατά Χριστόδουλου

Η προβοκάτσια ανθεί! Το «όπλο» αυτό της σπίλωσης και της συκοφαντίας, το οποίο σήμερα επεκτείνεται παντού…
Εδώ και δέκα περίπου μέρες κυκλοφορεί, μέσω e-mail, κακόηθες κείμενο εναντίον του Χριστόδουλο με τίτλο:"ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ"

Η «επιχείρηση» είναι οργανωμένη και διατεταγμένη. Αποστέλλονται e-mail, μαζικά, προς πάσα κατεύθυνση, αξιοποιώντας το αρνητικό κλίμα που έχουν κατασκευάσει πρόσφατα για την Εκκλησία και παρασύροντας κάποια μπλογκ, τα οποία αναδημοσίευσαν τις κακοήθειες…
Η πηγή του κειμένου, σύμφωνα με τους αποστολείς, είναι κάποιο περιοδικό «Ιερά Παρακαταθήκη». Εδώ η κουτοπόνηρη απάτη και το ύποπτο της όλης υπόθεσης γίνονται αμέσως φανερά στους γνωρίζοντες.
Το περιοδικό «Ιερά (!) παρακαταθήκη», αποτελεί μια δόλια «κλοπή» τίτλου του Ορθόδοξου, περιοδικού «Παρακαταθήκη», που κυκλοφορεί πάνω από 10 χρόνια, γνωστότατου και εγκυρότατου για τις Ορθόδοξες θέσεις του.
Το «Ιερά (!) Παρακαταθήκη» δεν έχει ζωή μεγαλύτερη των 18 μηνών. Και μόνο το γεγονός ότι ένα πρόσφατο περιοδικό σφετερίζεται τον τίτλο της «Παρακαταθήκης» με το πρόθεμα «Ιερά», δείχνει το ύποπτο και τη δολιότητα της πράξης.
Και είναι τόσο «Ιερά», αυτή η «Παρακαταθήκη» που σπέρνει κακοήθειες εναντίον της Ορθοδοξίας και της Εκκλησίας.
Οι επιθέσεις εναντίον της Εκκλησίας ενορχηστρώνονται από όλα τα νεοταξικά «μετερίζια», αξιοποιώντας τα «σκάνδαλα», υπαρκτά ή κατασκευασμένα, κάποιων κληρικών και μοναχών… 


Διάβασα που λέτε ότι ο Μακαριστός φορούσε παπούτσια μάρκας sebago aξίας 1000 ευρώ και είπα μέσα μου:"λες να είναι αλήθεια? Δεν μπαίνω στην ιστοσελίδα της εταιρίας να δω ενδεικτικά τιμές"? Ε λοιπόν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την πραγματικότητα. Το ακριβότερα παπούτσι δεν ξεπερνά τα 130 , 140 δολλάρια!! Για να δείτε δηλαδή τι ψέμματα λέγονται! Κάποιοι τον φοβούνται ακόμη και νεκρό τον εκλιπόντα αρχιεπίσκοπο....

e-steki 
Πραγματικά ο αρθογράφος ξεχειλίζει από προπαγανδιστικό μαίνος εναντίον του Μακαριστού κι από την προκατάληψή του αυτή (που οφείλεται είτε σε προσωπικό κόμπλεξ, είτε σε σκοτεινά συμφέροντα, μάλλον το δεύτερο) δεν λέει καν έξυπνα ψέματα. Αραδιάζει βλακείες, αρλούμπες και ανυπόστατες παπαροφιλολογίες. Δεν ελέγχει καν τα στοιχεία του. Πρώτον, δεν υπάρχει άνθρωπος στον κόσμο με τον τίτλο "Σουλτάνος του Βόρνεο". Προφανέστατα εννοεί το μονάρχη του Μπρουνέι, με προσωπική περιουσία 20 δις δολλαρίων, 4ος σε σειρά κατάταξης προσώπων που ασκούν εξουσία. Γνωστόν τοις πάσι ότι οι τρεις πρώτοι είναι ο Βασιλιάς της Ταιλάνδης (35 δις $), ο εμίρης του Άμπου Ντάμπι (23 δις $) και Βασιλιάς Αμπντουλάχ της Σαουδικής Αραβίας (21 δις $). Η Ελισάβετ του Ηνωμένου Βασιλείου (Βασίλειο της Αγγλίας δεν υπάρχει απο το 1701, αλλά δεν θα το θίξω...), αντίθετα, είναι 12η με μόλις 600 εκατομμύρια δολλάρια προσωπική περιουσία. Αν δεχτούμε ότι ο Μακαριστός ήταν...τρίτος στη σειρά, τότε θα έπρεπε να έχει προσωπική περιουσία γύρω στα 21 δις δολλάρια. Ενδεικτικά αναφέρω ότι με το ποσό αυτό κανείς φτιάχνει 22 πλοία τύπου Queen Mary 2, διοργανώνει εξ'ολοκλήρου 4 πειράματα τύπου LHC, χτίζει 4 υπερσύγχρονα πυρηνοκίνητα αεροπλανοφόρα τύπου Ford Class, του Ναυτικού των ΗΠΑ που θα παραδοθούν στο στόλο σε 7 χρόνια, καλύπτει περίπου το 1/28 του Πολέμου του Ιράκ από το 2003 μέχρι σήμερα, καλύπτει το 1/3 του Γ' ΚΠΣ της ΕΕ για την Ελλάδα, είναι διπλάσιο της συνολικής περιουσίας του Σπύρου Λάτση, του πλουσιότερου Έλληνα και 70ου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο, είναι 10 φορές τα ετήσια κέρδη του Ομίλου ΟΤΕ και είναι περίπου το 7% του ετήσιου Εθνικού Προιόντος της Ελλάδας.
Μετά απο κάποιο σημείο αρχίζεις να γελάς με τους ηλίθιους ισχυρισμούς μερικών. Αν ο Χριστόδουλος, φίλοι μου, είχε προσωπικη περιουσία ίση με το 7%, διπλάσια του Λάτση, θα ήταν ο 20ος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, θα πέταγε τα ράσα και θα πήγαινε στις Σευχέλλες ή στη Σάντα Λουτσία με τρεις κουβανές χορεύτριες να την περνάει φίνα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα έμενε σε μία απλή μεζονέτα ιδιοκτησίας Εκκλησίας της Ελλάδος στο Ψυχικό.
Αν και μετα απο αυτά ορισμένοι επιμένουν να συζητούμε πάνω σε αυτό το άρθρο (που δεν είναι ούτε κατά διάνοια δημοσιογραφία), τότε νομίζω πως έχω το δικαίωμα να αμφιβάλλω για τη σοβαρότητά τους.

Εν τω μεταξύ εκεί που τα σπάει πιο πολύ το λογύδριο είναι στο "Υπολογίζεται ότι και ο δικτάτωρ...". Σε κάνει να νομίζεις ότι έχει και διεθνή δημοσιογραφική έρευνα ο γελοίος...



buzz
Δεν είναι προφανές, από το ύφος και μόνο, πως πρόκειται περί μπούρδας; Όπως και νά 'χει, κατά τη διαθήκη τα όποια τιμαλφή πάνε για το εκκλησιαστικό μουσεία.

(ώστε υπήρχαν 2,4 δις παλιές καλές δραχμές στο χρηματοκιβώτιο ... καλά, δεν τους μίλησε ποτέ κανείς την golden amex;) 


Προσοχή μόνο, γιατί το συγκεκριμένο κειμενάκι είχε κυκλοφορήσει πριν κανα δυο χρόνια σαν spam e-mail. Και το ότι καμμία mainstrem εφημερίδα, ούτε καν ο Ριζοσπάστης δεν το δημοσίευσαν, καταδεικνύει την ποιότητά του.

Όλα αυτά τα πράγματα βρέθηκαν στο.....δωματιάκι; Δηλαδή στο μυστικό αυτό δωματιάκι που (πώς κι έτσι) έμεινε κλειδωμένο για τόσους μήνες υπήρχαν όλα αυτά τα πράγματα; Χύμα περιουσία εκατοντάδων δισεκατομμυρίων δραχμών; (άμα κάνετε την πρόσθεση, σε τριψήφιο νούμερο πάει!) Και όλως τυχαίως, είναι ακριβώς το περιεχόμενο της spam λίστας που είχε κυκλοφορήσει πριν δύο χρόνια; Και κανείς σοβαρός αντιεκκλησιαστικός δεν έκανε τον κόπο να την βγάλει ούτε τότε, ούτε και τώρα στην φόρα;

Συμφωνώ ότι ο Χριστόδουλος είχε μια χαζή και καθόλου κατανυκτική έπαρση, φιλοδοξία, βαθά χωμένος στην εκκλησιαστική διαπλοκή, και τάση να εκμεταλλέυεται την πνευματική του θέση προς ίδιον δημαγωγικό όφελος, και ότι θεωρούσε τον εαυτό του diva και tv persona, αλλά κάποιες κακοήθειες έχουν και τα όρια τους....

Και κάντε και μια διάκριση με την περιουσία της Εκκλησίας και του Χριστόδουλου. Λογικό είναι μετά από 200 χρόνια Εκκλησίας της Ελλάδος κάμποσες ποιμαντορικές ράβδοι και κάμποσες μίτρες να έχουν συγκεντρωθεί...το να λέμε ότι αυτά τα "αγόρασε" ο Χριστόδουλος και τα είχε χύμα στο σπίτι του κλειδωμένα σε ένα "μυστικό" δωματιάκι που "ανακαλύφθηκε" μετά από τόσους μήνες, έ, μιλάει μόνο του για την αξιοπιστία της πηγής... 


Αν κρίνουμε από το τεύχος Μαρτίου (εαν και εφόσον), δεν χρεάζεται να κρατήσει κανείς πολύ ώρα την ανάσα του από την αγωνία για την αξιοπιστία της Ιεράς Παρακαταθήκης.

Οι παραπομπές σε Ελεύθερο Τύπο και Ελευθεροτυπία είναι αέρος-αέρος.

Στο μεταξύ η αναζήτηση για "Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ" αισίως επιστρέφει 350+ σελίδες.



 

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Απάντηση του Πειραιώς Σεραφείμ

ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.

ΑΜΕΙΛΙΚΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Ἡ Ἀδιαίρετος καί ἀκαινοτόμητος Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ δέν εἶναι θρησκεία δηλαδή ψυχολογικό φαινόμενο διότι εἶναι ἀποκάλυψις τοῦ αἰωνίου Δημιουργοῦ τῆς ζωῆς, μετοχή καί κοινωνία στόν Τριαδικό τρόπο ὑπάρξεως τοῦ αἰωνίου Θεοῦ πού μεγαλοφυῶς καί ὑπερτελείως δημιουργεῖ ἐκ τοῦ μηδενός τό σύμπαν καί ἐκχέει τήν ἀγάπη Του καί τήν πανσοφία Του σέ ὅλη τήν Δημιουργία μέ κορωνίδα τόν ἄνθρωπο. Ἡ ἐνσάρκωσις τοῦ Λόγου τοῦ Θεοῦ καί ἡ ἐν ταπεινώσει κένωσίς Του διά τῆς προσλήψεως τῆς ἀνθρωπίνης φύσεως, θελήσεως καί ἐνεργείας καί ἰδιαίτατα ἡ ἐν τῷ Σταυρῷ θυσία καί ἡ διά τῆς Ἀναστάσεως νίκη κατά τῆς φθορᾶς καί τοῦ θανάτου ἀπέδειξε τό μέγεθος τῆς Θείας ἀγάπης καί τόν ἀληθῆ προορισμόν τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου. Ἑπομένως ἡ διακονία στήν Ἐκκλησίᾳ δέν εἶναι ἐξουσία ἀλλά ταπεινή οἰκείωσις τοῦ ἔργου τοῦ Χριστοῦ, τοῦ μόνου ἀληθοῦς Μεσσίου, «πού δέν ἦλθε διακονηθῆναι ἀλλά διακονῆσαι καί δοῦναι τήν ψυχήν αὐτοῦ λύτρον ἀντί πολλῶν». Δι’ αὐτόν ἀκριβῶς τόν λόγον ὅ,τι λέγεται ἀπό Διακόνους τοῦ Εὐχαριστιακοῦ Σώματος θά πρέπει νά εἶναι λόγος ἀληθείας, πού δέν θά ἐπιδιώκει νά ἔχη πολιτικήν διάστασι ἀλλά τήν ἀληθῆ διάκρισι τῶν γεγονότων διότι «ἡ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ οὐκ ἔστιν ἐκ τοῦ κόσμου τούτου».

Σέ αὐτό τό πνεῦμα κινεῖται, θέλω νά πιστεύω καί ὁ δικός μου ταπεινός λόγος, ἀφοῦ δέν ἀντιπαρατάσσεται πρός πρόσωπα ὅσον κατεγνωσμένα καί ἄν εἶναι, διότι εἶναι θεοΐδρυτα καί θεοειδῆ ἀσχέτως ἐάν τό ἀναγνωρίζουν ἤ ὄχι, ἀλλά πού προσπαθεῖ νά καταδείξῃ τήν ἀντινομία τῶν καταστάσεων καί κατά τήν ἐλαχίστη γνώμη μου τήν ἐσφαλμένη τραγικότητά τους.

Μέ αὐτό τό πνεῦμα ὡμίλησα στήν ἐκπομπήν τοῦ τηλεοπτικοῦ διαύλου MEGA τῆς 20ης/12/2010 «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA» ἀπαντῶν στίς ἐρωτήσεις τοῦ δημοσιογραφικοῦ διδύμου καί ἐκεῖ μετέφερα ἁπλῶς τόν ἀληθῆ μαρτυρικό λόγο τῶν χιλιάδων ἀντισιωνιστῶν Ἑβραίων συνανθρώπων μας οἱ ὁποίοι δεκαετίες τώρα μάχονται τήν Σιωνιστική ἐκτροπή ἀπό τόν ἀληθῆ Ἰουδαϊσμόν, καταδεικνύοντες ὅτι ἡ θεολογία τῶν Σιωνιστῶν ἡγετῶν μέ τήν σφοδρά ἐπιθυμία τους γιά τήν πραγμάτωσι τοῦ ὀνείρου παγκόσμιας ἐξουσίας καί ἡγεσίας διεστράφη ἀπό τόν θεϊσμόν τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης τῶν Προφητῶν καί τῶν Δικαίων, εἰς Ἑωσφορισμόν καί Σατανισμόν ἀποδεχθέντες τήν θεολογία τοῦ Δυϊσμοῦ καί ἀναμένοντες ὡς «Μεσσία τῆς δόξης» τόν ἀναγγελόμενον εἰς τόν αἰώνιον λόγον τοῦ Θεοῦ ἄνθρωπον τῆς ἀποστασίας καί τῆς ἀνομίας, τόν ὡς Ἀντίχριστον ὀνομαζόμενον.

Δι’ αὐτόν σχεδιάζεται ἡ ἐπανοικοδόμησις τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολωμόντος ἐπί τοῦ λόφου, ὅπου τώρα εὑρίσκεται τό τέμενος τοῦ Ὀμάρ καί διαδίδεται καί διαφημίζεται ἡ ἀναγκαιότης τῆς δῆθεν παγκοσμίου Κυβερνήσεως καί τοῦ παγκοσμίου ἡγέτη, ἡ κατάργησις τῶν ἐθνικῶν κρατῶν καί ἡ οἰκονομική συνένωσις μέ ἕνα παγκόσμιο νόμισμα. Γιά τήν ὑλοποίηση αὐτοῦ τοῦ ὀράματος ἐγκατελείφθη ὁ άληθής Νόμος τοῦ Θεοῦ, ἡ Πεντάτευχος καί οἱ Προφῆται καί ἀντικατεστάθησαν ἀπό τάς ἑωφορικῆς ἐπινοήσεως περγαμηνάς τοῦ Ταλμούδ, τῆς Καμπάλα καί τῆς Ραββινικῆς παραφιλολογίας. Ἀποδείξεις τῶν ἀνωτέρω περιέχονται στίς ἐκπληκτικές ἱστοσελίδες τῶν ἀρνουμένων αύτήν τήν τραγική ἔκπτωσι ὀρθοδόξων ἑβραίων, στίς ὁποίες καί παραπέμπω τούς «καλοθελητάς» πού ἀνέλαβαν τήν ἐπαγγελματικήν ὑπεράσπισι τῆς Σιωνιστικῆς ἐκτροπῆς ἐκ τοῦ ἀληθοῦς Ἰουδαϊσμοῦ. Ἄς κάμουν τόν κόπον νά πληκτρολογήσουν στό διαδύκτιο τίς ἱστοσελίδες: http://www.israelversusjudaism.org/ καί http://www.jewsnotzionists.org/index.htm καί τότε ἴσως αἰσθανθοῦν ἐντροπήν γιά τήν ἄθεσμον καί προκλητικήν στήριξί τους στό Σιωνιστικόν τέρας. Πρέπει δέ νά ληφθεῖ σοβαρῶς ὑπ’ ὄψιν, ὅτι οἱ συγκεκριμένες ἱστοσελίδες πού ἐκπροσωποῦν χιλιάδες ὀρθοδόξων ἑβραίων ἀρνουμένων τήν Σιωνιστικήν ἐκτροπήν ἑδρεύουν στίς Η.Π.Α. καί ὅτι στίς συγκεκριμένες ἑβραϊκές ἱστοσελίδες παρουσιάζονται ἐκτύπως τραγικά ντοκουμέντα πολλά τῶν ὁποίων ἔχουν χρησιμοποιηθεῖ γιά τήν σημαντική βιβλιογραφία ἐπί τοῦ θέματος γιά τίς σχέσεις τῶν Σιωνιστῶν ἡγετῶν μέ τό αἰσχρό καί ἐγκληματικό καθεστώς τοῦ παρανοϊκοῦ δικτάτορα Ἀδόλφου Χίτλερ πού ἐξωλόθρευσε ἑκατομμύρια συνανθρώπων Ἑβραίων, Ρώσων, Πολωνῶν, Ἑλλήνων, Ἀθιγγάνων σέ ἕνα ἀπό τά εἰδεχθέστερα ἐγκλήματα τῆς ἀνθρώπινης Ἱστορίας, πού σήμερα ὅλοι μέ βδελυγμία καταδικάζουμε καί μάλιστα προσωπικῶς ὑποκλίνομαι ἐνώπιον τῆς μνήμης τῶν θυμάτων τοῦ τραγικοῦ Ὁλοκαυτώματος κατασπαζόμενος τάς μαρτυρικάς πληγάς τῶν ἀθώων θυμάτων. Ἐνδεικτικῶς ἀναφέρομεν τό συκλονιστικό βιβλίο «Min Hametzar» (Ἀπό τά βάθη) πού ἐξεδόθη στήν Ν. Ὑόρκη τό 1961 εἰς τά Ἑβραϊκά καί πού συνεγράφη ἀπό τόν Ραββίνο τῆς Σλοβακίας Michael Ber Weissmandl ztl, Κοσμήτορος τοῦ Ἱδρύματος Nitra Yeshiva πού ἀναφέρεται στά χρόνια 1942-1945. Ἄν δέ ὑπῆρχε ἀνθρώπινη δικαιοσύνη στήν δίκη τῆς Νυρεμβέργης πέραν τῶν φυσικῶν εἰδεχθῶν έγκληματιῶν αὐτουργῶν Ναζί, θά ἔπρεπε νά δικαστοῦν καί οἱ ἠθικοί αὐτουργοί μεταξύ τὼν ὁποίων καί ὁ Πάπας τῆς Ρώμης γιά τό ἀπίστευτο ἔγκλημα τῆς δολοφονίας τῶν ὀχτακοσίων χιλιάδων Σέρβων Νεομαρτύρων ὑπό τίς εὐλογίες τοῦ προσφάτως «ἁγιοποιηθέντος» ἀπό τό Βατικανό εἰδεχθοῦς ἐγκληματίου Καρδιναλίου τῆς Κροατίας Ἀλουϊσίου Στέπινατς.

Συνεπῶς δέν ἀποδέχομαι τήν κατηγορία τοῦ ἀντισημιτισμοῦ πού τεχνηέντως ἐπεχείρησε τό παγκόσμιο Σιωνιστικό λόμπυ νά μοῦ προσάψει διαστρέφοντας τούς λόγους μου, διότι ἁπλῶς ἀνέδειξα τήν ἀλήθεια τῶν πραγματικῶν περιστατικῶν πού καταγγέλουν δεκάδες χρόνια οἱ ὁμοεθνεῖς των. Διά τόν Ἰσραηλιτικόν λαόν τρέφω αἰσθήματα βαθυτάτης ἀγάπης καί ἐκτιμήσεως ὅπως διά κάθε λαόν τῆς ὑφηλίου, ὡς ὀφείλω ὡς μέλος τῆς Ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. Ἀντισιωνιστής εἶμαι καί ὄχι ἀντισημίτης ἀντικρούων τήν πλανημένη καί ἀδόκιμη θεώρηση τοῦ κόσμου καί τῆς ζωῆς μέ τόν τραγικό καί ἀπαράδεκτο ἑωσφορισμό, πού διαδίδεται διά μέσου τῶν παραρτημάτων τοῦ Διεθνοῦς Σιωνισμοῦ, τῶν μασονικῶν σέ κάθε χώρα στοῶν, ὅπου ὑπό τά κρυπτογραφικά στοιχεῖα τοῦ ἰδίου Θεοῦ τῆς Μασονίας ΜΑΤΣ (Μέγας Ἀρχιτέκτων τοῦ Σύμπαντος) κρύπτεται ὁ Ἑωσφόρος, ὅπως ἀποδεικνύεται ἀπό τήν ἐσωτερική βιβλιογραφία τῶν στοῶν ὡς τοῦ ἐπί τριάντα ἔτη Διευθυντοῦ τῶν θεοσοφιστικῶν-μασονικῶν περιοδικῶν ΙΛΙΣΣΟΣ καί ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ Κωστῆ Μελισσαρόπουλου ὑπό τόν τίτλον «Ἑπτά ὁμιλίαι εἰς τόν 18ον βαθμόν» καί ἔχω καταδείξει σέ δημοσιευμένα κείμενά μου καί σέ ἀναπάντητη αἴτησί μου πρός τόν ἁρμόδιο Ὑπουργό Οἰκονομικῶν κ. Γεώργιο Παπακωνσταντίνου γιά τήν κατά νόμον διάλυσιν τῶν λειτουργούντων ὑπό τό προσωπεῖον δῆθεν Ἱδρυμάτων Μασονικῶν στοῶν, ἐνῶ οὐσιαστικά ἀποτελοῦν Ναούς λατρείας καί μυήσεως στόν Ἑωσφορισμόν πού ἤδη ἐκρεμεῖ πρός ἐκδίκασιν ἐνώπιον τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας. Τήν πλήρη ἐξάρτηση τῶν Μασονικῶν Στοῶν ἀπό τόν Διεθνῆ Σιωνισμό ἀπέδειξε μέ ἀδιάσειστα ντοκουμέντα ὁ μαχητής Δημοσιογράφος Κώστας Τσαρούχας στό μοναδικό βιβλίο «Ἡ Μασονία στήν Ἑλλάδα» πού προλόγισε ὁ πρύτανης τῆς Δημοσιογραφίας Σεραφείμ Φυντανίδης καί ὅπου ἀποδεικνύεται ὅτι ὅλες οἱ ἀνά τόν κόσμο Στοές ὑπόκεινται στήν Σιωνιστική Ὑπερστοά BENEN BERITH (Μεγάλη Δρῦς) ἡ ὁποία ἑδρεύει στίς ΗΠΑ καί ἡ ὁποία ἔχει παράρτημά της στήν περιοχή τῆς πλατείας Συντάγματος.

Τήν παγκόσμια οἰκονομική δικτατορία πού ἐπιχειρεῖται νά ἐπιβληθῆ τήν κατέδειξε ἀναφερομένη στήν Ὑπερστοά Μπίλτνεμπεργκ, πολιτικοῦ βραχίονα τοῦ διεθνοῦς Σιωνισμοῦ ἡ ἀνάρτηση στίς ἱστοσελίδες: http://powerstructureresearch.wordpress.com/2009/05/27/das-institutionelle-netzwerk-der-bilderberg-gruppe καί http://blogpoliteia.wordpress.com/2009/05/28/machtstruktur-mapping-1-das-institutionelle-netzwerk-der-bilderberg-gruppe/#comment-511 ἀπό ὅπου τό περιοδικό NEXUS Ἰουνίου 2010 ἀναδημοσιεύει τά σχετικά ντοκουμέντα καί ὅπου παρίσταται ἀνάγλυφα ἡ ἀσύληπτη καί ἐφιαλτική παγκόσμια διαπλοκή, ἡ οἰκονομική ἀπολυταρχία διά τῶν ὁποίων ἐπιχειρεῖται ὁ στραγγαλισμός τῶν δημοκρατικῶν ἐλευθεριῶν τῶν λαῶν.

Ἀπαντῶν στόν Κυβερνητικόν ἐκπρόσωπον Ὑφυπουργόν κ. Πεταλωτήν θέτω ὡς ἁπλός πολίτης τά κάτωθι ἐρωτήματα: Γιατί ἡ Εὐρωπαϊκή Τράπεζα δανείζει μέ ἐπιτόκιο 1,1% καί ὁ ὅμιλος τῶν διεθνῶν Τραπεζῶν Σιωνιστικῆς ἰδιοκτησίας μᾶς δανείζει σήμερα μέ τοκογλυφικό ἐπιτόκιο 6%; Ποιός ἐμποδίζει τήν οὐσιαστική πολιτική καί οἰκονομική ἕνωση τῆς Εὐρώπης μέ τήν συμπερίληψη τῆς μεγάλης Ρωσικῆς Ὁμοσπονδίας; Ποιός πράγματι κωλύει τήν ἔκδοσι Εὐρωομολόγου καί ἀναγκάζεται ὁ Πρωθυπουργός νά ἀρχίσει τήν συλλογή 1.000.000 ὑπογραφῶν Εὐρωπαίων πολιτῶν; Ἀπό ποιούς φαλκιδεύεται ἡ δυνατότητα τῆς Ἑλλάδας νά γίνει ἐνεργειακός κόμβος τόσον μέ τήν ἀκύρωση τῆς συμφωνίας τοῦ ἀγωγοῦ Μπουρκάς-Ἀλεξανδούπολης ὅσο καί μέ τήν ἄρνηση τῶν Ἑλληνικῶν Κυβερνήσεων νά ἐφαρμόσουν τό Διεθνές Δίκαιο τῆς θαλάσσης πού εἶναι ἐνσωματωμένο στό Εὐρωπαϊκό Δίκαιο καί νά ἀνακηρύξουν γιά τήν Ἑλλάδα περιοχή ΑΟΖ (Ἀποκλειστικῆς οἰκονομικῆς ζώνης ἐκμετάλλευσης) ἀξιοποιώντας τά τεράστια ἐνεργειακά ἀποθέματα τῆς Χώρας, πού θά τήν καταστήσουν πρωταγωνιστή στήν ἐνεργειακή πολιτική τῆς Εὐρώπης γιά δεκαετίες καί θά τήν ὁδηγούσαν στήν ἔξοδο ἀπό τήν αἰχμαλωσία τοῦ ΔΝΤ; Γιατί δέν παραχωροῦμε ναυτική βάση στό Ρωσικό στόλο γιά νά ἐκμηδενήσουμε τήν Τουρκική ἀπειλή καί τήν χυδαία διεκδίκηση γιά συνεκμετάλευση τοῦ Αἰγαίου καθώς καί τήν κυριαρχική διεκδίκηση ἐκ μέρους τῆς γείτονος, τοῦ μισοῦ Αἰγαίου ἕως τοῦ 25ου μεσημβρινοῦ. Γιατί δέν προχωροῦμε ἄμεσα στήν ἐξώρυξη τοῦ τεραστίου ἐθνικοῦ μας πλούτου στήν Β. Ἑλλάδα σέ χρυσό, ούράνιο, ὄσμιο καί ἄργυρο, ὅπως καταγγέλουν οἱ Καθηγηταί τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Κων/νος Παπαστεφάνου τῆς Πυρηνικῆς Φυσικῆς καί Βασίλειος Παπαγεωργίου τῆς Χημείας πού ἐπιστημονικῶς ἀποδεικνύουν ὅτι εἴμαστε ἡ πλουσιότερη χώρα τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως σέ ὀρυκτό πλοῦτο; Καί τέλος τί ἐννοοῦσε ὁ κ. Πρωθυπουργός ὅταν μίλησε γιά τήν ἀναγκαιότητα παγκόσμιας οἰκονομικῆς διακυβέρνησης;

Στήν ἐπιθετικήν δήλωσιν νεοκόπου Ἀρχηγοῦ κομματιδίου, ὑποβάλλω τό εὐγενές ἐρώτημα πῶς προεφήτευσε ἡ συνελθοῦσα τό 1993 εἰς τόν Ἀστέρα Βουλιαγμένης Ὑπερστοά Μπίλντεμπεργκ μέ τήν συμμετοχή τῶν ἰδίων προσώπων πού ἀνέφερα στήν εἰρημένη ἐκπομπή διά στόματος τοῦ τότε ὑπουργοῦ ἐξωτερικῶν τῶν Η.Π.Α. κ. Κρίστοφερ, ἐν μέσῳ πλήρους πολιτικῆς νηνεμίας στήν ἑλληνική πολιτική σκηνή, τήν μετά τρίμηνο πτώση τῆς Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως. Ἄς ἐρωτηθῆ περί αὐτοῦ ὁ νέστωρ τῆς πολιτικῆς πρ. Πρωθυπουργός κ. Κων/νος Μητσοτάκης.

Καί τέλος ἀπαντῶν στό ἄρθρον τοῦ ΒΗΜΑΤΟΣ τῆς Κυριακῆς 2/1/2010 ὑπό τόν τίτλον «Ἕνας ταλιμπάν στόν Πειραιᾶ» συμβουλεύω εὐπρεπῶς τόν ἰδιοκτήτην κ. Ψυχάρην ἐπειδή ἀπέλιπεν ὁ μέντωρ του, γιά νά μήν ἐπισυμβῆ καί τό κλείσιμο τοῦ ΒΗΜΑΤΟΣ τῆς Κυριακῆς ὡς ἔγινε μέ τό καθημερινό ΒΗΜΑ νά προσέξει τήν ἀξιοπιστία τῆς Ἐφημερίδος του καί τούς συντάκτες της, γιατί στόν «Βηματοδότην» τῆς Κυριακῆς 13/6/2010 δημοσιεύθηκαν τά ἀκόλουθα:

«Ο κ. Γ. Παπακωνσταντίνου είναι ο μοναδικός έλληνας πολιτικός που συμμετείχε στην εφετεινή συνεδρίαση της λέσχης Μπίλντεμπεργκ στην Ισπανία. Οι δύο άλλοι Έλληνες ήταν ο Πρόεδρος της Coca-Cola κ. Γ. Δαυΐδ και ο πρόεδρος του ΕΛΙΑΜΕΠ κ. Λ. Τσούκαλης. Οι «κλειστές συζητήσεις» είχαν θέμα την παγκόσμια κρίση και ασφαλώς την Ελλάδα. Από τις ξένες διασημότητες ξεχώρισαν ο πρωθυπουργός της Ισπανίας κ. Χοσέ Λουίς Θαπατέρο , ο επίτροπος κ. Χ. Αλμούνια , ο επικεφαλής της Deutsche Βank κ. Τζ.Ακερμαν, ο πρόεδρος της Μicrosoft κ. Μπιλ Γκέιτς, ο ιστορικός κ. Νάιαλ Φέργκιουσον, ο ειδικός απεσταλμένος για το Πακιστάν και το Αφγανιστάν κ. Ρίτσαρντ Χόλμπρουκ, ο πρώην υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ κ. Ρόμπερτ Ρούμπιν και ο επικεφαλής του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων του Ομπάμα κ. Λόρενς Σάμερς. Και φυσικά καμία μυστική συνάντηση δεν είναι πραγματικά μυστική αν δεν συμμετέχει ο κ. Χένρι Κίσινγκερ. Τι είπε ο κ. Παπακωνσταντίνου με όλους αυτούς; «Θα μπορούσα να σου πω αλλά μετά θα έπρεπε να σε σκοτώσω» απάντησε με το γνωστό αινιγματικό του χαμόγελο σε συνεργάτη μου που τόλμησε να τον ρωτήσει. Ποιό μπορεί να είναι το θανάσιμο μυστικό; Ελπίζω όχι κατι σχετικό με το μέλλον της οικονομίας». διά τῶν ὁποίων ἐπαληθεύονται οἱ ἀναφορές μου.

Καί μία ὀφειλομένη ἀπάντηση στούς γνωστούς Ἐκκλησιαστικούς κύκλους πού ἔσπευσαν νά ὑποστηρίξουν ἀνερυθριάστως αὐτήν τήν σατανιστική παγκόσμια συνωμοσία γιά νά μή θιγεῖ στό παραμικρό. Εἶμαι περίεργος νά μάθω τί στοχεύουν νά ἀπαντήσουν στό Δομήτορα τῆς Ἐκκλησίας Κύριό μας ὅταν εὑρεθοῦν ἐνώπιόν Του γιά νά ἀποδώσουν λόγον τῆς διαχειρίσεώς τους στόν ἀμπελῶνα Του ὅταν τούς ἐπιδείξει τό Ταλμούδ, τήν Καμπάλα καί τήν Ραββινική παραφιλολογία διά τῶν ὁποίων ἀνηλεῶς καί χυδαίως καθυβρίζεται. «Ο ἐτάζων καρδίας καί νεφρούς» Κύριος θά δεχθῆ τά ψελλίσματά τους περί ἀγαπολογίας καί ψευδοανθρωπισμοῦ;

Καί μία δήλωσις πρός κάθε ἐνδιαφερόμενο: Οἱ Ἱεράρχαι τῆς Ἀδιαιρέτου, Ἀκαινοτομήτου Ὀρθοδόξου τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας γιά θέματα πίστεως δέν παραιτοῦνται ἀλλά πεθαίνουν εἴτε στήν ἐξορία εἴτε στό ἱκρίωμα.



Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Το ζήτημα με τον Μητροπολίτη Πειραιώς.

ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ, ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.





ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΝΑ ΛΕΕΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΓΙΑ 666; Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΕΙΠΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ.

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ σε άρθρα, δηλώσεις και κηρύγματά του στοχεύει κατά σύστημα εναντίον των Εβραίων υπό την έωλη κάλυψη του «Αντισιωνισμού».
Αποκορύφωμα της επιθετικής τακτικής του υπήρξε πρόσφατη συνέντευξή του σε πρωινή εκπομπή τηλεοπτικού σταθμού.
Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος έθεσε υπόψη του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου, υπό την ιδιότητά του και ως προέδρου της Ιεράς Συνόδου, την αντισημιτική και μισαλλόδοξη τακτική του εν λόγω Μητροπολίτη.
Με επιστολές τους προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη και τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών, η Anti-Defamation League και η American Jewish Committee  τόνισαν ότι "είναι ιδιαιτέρως ανησυχητικό να ακούγονται τέτοια λόγια από ένα θρησκευτικό ηγέτη. Η Ορθόδοξη Εκκλησία πρέπει να καταστήσει σαφές ότι ο αντισημιτισμός, σε όλες του τις μορφές, δεν είναι αποδεκτός".
Παράλληλα, επισήμαναν χαρακτηριστικά ότι "Το να επιτραπεί να μείνουν χωρίς αντίδραση τα αντισημιτικά σχόλια του Μητροπολίτη, θα έστελνε το αντίθετο μήνυμα στο ελληνικό κοινό και σε εκείνους ανά τον κόσμο -μεταξύ των οποίων και η ADL- που διεξάγουν διαθρησκειακό διάλογο, ότι δηλαδή ο αντισημιτισμός είναι ανεκτός -αν όχι υιοθετούμενος- από την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία".
Το Παγκόσμιο Εβραϊκό Συνέδριο (WJC), το Ευρωπαϊκό Εβραϊκό Συνέδριο (EJC) και η Σύνοδος Ευρωπαίων Ραββίνων, με ανακοινώσεις τους ζήτησαν από την ηγεσία της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και τον Οικουμενικό Πατριάρχη να καταδικάσουν τις αντισημιτικές δηλώσεις του Μητροπολίτη Πειραιώς.
Ο Ραββίνος Joseph Sitruk, επίτιμος πρόεδρος της Συνόδου Ευρωπαίων Ραββίνων και επί σειρά δεκαετιών Αρχιραββίνος της Γαλλίας, καθώς και ο πρόεδρος τους WJC κ. Ronald Lauder, στις δηλώσεις τους τονίζουν:
"Ελπίζαμε ότι τέτοιες μοχθηρές κατηγορίες δεν θα εκφράζονταν από την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία με δεδομένα τα τόσα χρόνια διαλόγου και συνεργασίας μεταξύ των δύο θρησκειών μας".
Ο πρόεδρος του EJC κ. Moshe Kantor, στη δήλωσή του κάλεσε την "Ελληνική Κυβέρνηση να εφαρμόσει τους νόμους της χώρας κατά της ρητορικής του μίσους".

Υποχρέωση της κυβέρνησης είναι να καταδικάζει τη γλώσσα του μίσους από όποιον κι εάν εκφέρεται, παρατήρησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Πεταλωτής, κληθείς να σχολιάσει δηλώσεις του μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ σε τηλεοπτική εκπομπή.
Μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του τηλεοπτικού καναλιού Μega, o μητροπολίτης, μεταξύ άλλων, είχε κάνει λόγο για παγκόσμια προσπάθεια απομειώσεως της θρησκευτικής ιδιοπροσωπείας των Χριστιανών, πίσω από την οποία κρύβεται ο διεθνής Σιωνισμός.
«Δεν είναι στο ρόλο της κυβέρνησης να κρίνει και να σχολιάζει δηλώσεις ιερέων», απάντησε αρχικά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
«Είναι όμως υποχρέωσή της», τόνισε, «να καταδικάζει τη γλώσσα του μίσους από όποιον κι εάν εκφέρεται. Είναι υποχρέωσή της να στιγματίζει ως απαράδεκτη τη γλώσσα που αρνείται το ολοκαύτωμα, το μεγαλύτερο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας».
«Οι απόψεις αυτές είναι στο περιθώριο. Προσβάλλουν την Ελλάδα. Προσβάλλουν τον πολιτισμό μας. Προσβάλλουν την ίδια την κοινωνία μας, αναπόσπαστο κομμάτι της οποίας είναι η ελληνική εβραϊκή κοινότητα. Πρέπει όλοι να γνωρίζουν ότι η ελληνική πολιτεία και η κοινωνία μας, τις καταδικάζουν απερίφραστα», κατέληξε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Με αφορμή τον εγερθέντα θόρυβον εκ μέρους του European Jewish Congress σχετικώς με συνέντευξί μου εις τον τηλεοπτικό δίαυλο MEGA την 20ην λήγοντος μηνός Δεκεμβρίου ε.ε. εις πρώτην φάσιν έχω να δηλώσω τα κάτωθι:
1. Τα όσα ανέφερα κατά την τηλεοπτικήν μου συνέντευξιν εις την εκπομπήν «κοινωνία ώρα mega» αποτελούν αυστηρώς προσωπικάς μου θέσεις και απόψεις τας οποίας επανειλλημένως προφορικώς και γραπτώς έχω εκθέσει.
2. Σέβομαι, τιμώ και αγαπώ ιδιαζόντως τον εβραϊκόν λαόν όπως και κάθε άλλον λαόν της υφηλίου κατά την διδασκαλίαν του ενσαρκωθέντος Υιού του Θεού και αληθούς Μεσσίου Κυρίου Ιησού Χριστού του Σωτήρος και Λυτρωτού, τον οποίον προανήγγειλαν όλοι οι Προφήται και ο Οποίος ενσαρκώθη δια του Ιουδαϊκού έθνους.
3. Η δημοσία καταφορά μου κατά του Διεθνούς Σιωνισμού αναφέρεται εις το όργανον εκείνο που ως διάδοχος του «Σαχεντρίν» μετέβαλλε την πίστι των Πατριαρχών, Προφητών και Δικαίων του Ιουδαϊκού έθνους δια του Ταλμούδ, της Ραββινικής παραφιλολογίας και της Καμπάλα εις Εωσφορισμόν και αγωνίζεται παντί σθένει δια της οικονομικής αυτοκρατορίας που συνέστησε παγκοσμίως με έδρα την μεγάλη υπερατλαντικήν χώραν δια την επικράτησιν της παγκόσμιας κυβέρνησης και της πανθρησκείας.

4. Θεωρώ όπως κάθε εχέφρων άνθρωπος εις τον πλανήτην το ναζιστικό καθεστώς και τον παρανοϊκό δικτάτορά του Αδόλφο Χίτλερ ως ειδεχθώς κακουργήσαντας κατά της ανθρωπότητος και ίσταμαι μετά πάσης τιμής και σεβασμού ενώπιον του εβραϊκού ολοκαυτώματος όπως και κάθε ετέρας ειδεχθούς γενοκτονίας ως του Ποντιακού Ελληνισμού και του Αρμενικού λαού. Άλλωστε και το ελληνικόν έθνος θρηνεί χιλιάδας μαρτύρων από την εγκληματική ναζιστική θηριωδία.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ. Ο ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ. 

ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΤΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΜΠΛΟΦΑ. 

ΜΠΟΡΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΡΑΨΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ. 

ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΕ Η ΘΑ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΣΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΤΙΠΟΤΕ. 

ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕ Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ. 
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ!

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Περί παραγωγικότητας ο λόγος.

Σε κήρυγμα του μίλησε για το παραγόμενο από τους ιερείς και την Εκκλησία έργο. Έργο που πολλάκις αποσιωπάται και κρύβεται από τα μάτια του κόσμου. Πρέπει να δυσφημίζεται η Εκκλησία και η πίστη για να επιτευχθούν κάποιοι σκοποί. 

Φυσικά και δεν είναι όλοι άγιοι, ούτε είναι κάτι περισσότερο από άνθρωποι όπως όλοι μας, μέλη γαρ της αυτής κοινωνίας. Φυσικά και έχουν υποχρέωση να είναι παράδειγμα για εμάς και όταν δεν είναι και καταπατούν τους κανόνες που υποσχέθηκαν να τηρούν, αυτοί να απομακρύνονται. Άλλο όμως είναι αυτό και άλλο να θεωρούνται "αντιπαραγωγικοί" συλλήβδην από τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης.

Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος "Ερωτώ, είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς;"
 Λάβρος για όσα ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες από επίσημα χείλη, ότι οι ιερείς δεν είναι παραγωγοί ήταν ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος από άμβωνος.
Ο Μητροπολίτης Πατρών υπερασπιζόμενος τον θεσμό του ιερέα, μεταξύ άλλων τόνισε: «Ερωτώ, είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς οι οποίοι είναι στρατιώτες του Χριστού και της κοινωνίας επί ημερονυκτίου βάσεως, εργαζόμενοι χωρίς ωράριο – και έτσι πρέπει – για να είναι πάντοτε στη διάθεση του ποιμνίου τους; Ποιός άλλος τομέας εργάζεται κατ’ αυτόν τον τρόπο;»

«Είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς, παράγοντας ένα τεράστιο κοινωνικό, φιλανθρωπικό και πνευματικό έργο, στις πόλεις μας, με τα ιδρύματα που συντηρεί η Εκκλησία γενικώς, με την υπηρεσία στις Φυλακές και τα Νοσοκομεία, με τις τράπεζες αγάπης και τις στέγες φιλανθρωπίας; Με την συμπαράσταση στους νέους, τους εξαρτημένους, τους ανέργους κλπ.;», πρόσθεσε ο κ. Χρυσόστομος.
Ακόμη, υπογράμμισε χαρακτηριστικά: «Είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς οι οποίοι υπηρετούν στα χωριά μας, όπου καμιά υπηρεσία δεν έχει μείνει πλέον και ρημάζουν χωρίς, κανείς να ενδιαφέρεται για αυτά; Είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς που παρηγορούν τους λίγους που απέμειναν στην ύπαιθρο και οι οποίοι πολλάκις γέροντες και ανήμποροι προσπαθούν να ζήσουν με συντάξεις πείνας που τους χορηγεί η πολιτεία;»
Συνεχίζοντας «Είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς που συντηρούν τα μνημεία, Εκκλησίες, Μοναστήρια, ανεκτίμητους του Έθνους μας θησαυρούς, τα οποία είναι καταδικασμένα να καταστραφούν αφού κανείς δεν νοιάζεται γι’ αυτά; Είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς υπηρετώντας τις θρησκευτικές ανάγκες αυτού του Λαού και προσφέροντας διδαχή, αγάπη, στοργή όχι μόνο στους Χριστιανούς, αλλά και τους ξένους αδελφούς, αφού πλέον ζούμε σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία;»
Επίσης, ο Μητροπολίτης Πατρών τόνισε, ότι «Κάθε φορά ακούμε τα περί της μισθοδοσίας των κληρικών. Πλείστα λέγονται ως μία φθηνή προπαγάνδα εναντίον των υπηρετών της κοινωνίας, των ηρώων Ιερέων. Η αλήθεια όμως είναι ότι ο μισθός των Ιερέων είναι από την περιουσία της Εκκλησίας. Από την περιουσία την οποία τόσες φορές άφήρεσε το Κράτος, για « κοινωνικούς σκοπούς» και ανέλαβε την υποχρέωση της μισθοδοσίας των Κληρικών.
«Δυστυχώς αυτή η αλήθεια πολλάκις αποκρύπτεται η συστηματικά διαστρεβλώνεται», πρόσθεσε κλείνοντας ο Μητροπολίτης Χρυσόστομος.

Πηγή

 Εδώ μια "ανεπίσημη" απάντηση κάποιων αναγνωστών στον Μητροπολίτη.

Να πω μόνο ότι όσον αφορά τις ενδυματολογικές ή άλλες υπερβολές που κάνουν οι επίσκοποι ή ακόμη και κάποιοι ιερείς, συμφωνώ με τους "αναγνώστες". Όμως όσον αφορά το έργο που επιτελούν όσοι τιμούν το ράσο τους, και τους οποίους οι προλαλήσαντες επίσης κατηγορούν συλλήβδην, θα διαφωνήσω κάθετα. 

Υπάρχει και μάλιστα πολύ μεγάλο έργο σε κάθε ενορία ή Μητρόπολη ξεχωριστά, το οποίο ως είθισται δεν διαφημίζεται. Όμως ο κόσμος που ως συνήθως τα βλέπει όλα αποσπασματικά και ακόμη προσπαθεί να βρει δικαιολογία για το γεγονός ότι δεν θέλει εκ προϊμίου να έχει σχέση με την Εκκλησία και όχι εξαιτίας των ιερέων, χρησιμοποιεί τα άσχημα(όσα και αν είναι αυτά) παραδείγματα για να δικαιολογήσει την ούτως ή άλλως δική του αποχή.

Φυσικά και θα μπορούσε να υπάρχει ίσως και περισσότερο έργο αλλά δεν φταίνε μόνο οι ιερείς, φταίμε και εμείς που δεν δραστηριοποιούμαστε ανθρωπιστικά και περιμένουμε τον άλλο να το κάνει. Και όταν κάνει κάτι, τότε τον κατακρίνουμε γιατί δεν έκανε περισσότερο, ενώ εμείς δεν κάνουμε καθόλου!!!! 

Υ.Γ Εδώ η απάντηση του Μητροπολίτη Καλαβρύτων στον Αντιπρόεδρο της Κυβερνησης Θ. Πάγκαλο, όπως επίσης και άλλη μία απάντηση εδώ, που αναφέρεται στο θέμα των Ενόπλων Δυνάμεων μετά και την διευκρίνηση των λεγομένων του από τον ίδιο τον Αντιπρόεδρο. 

Και μία απάντηση μου σε απορία στο facebook.
"Οσο για τους 5 ιερεις σε καθε εκκλησια που αναφερατε, αυτοι βρισκονται σε ολοκληρη την Μητροπολη των Πατρων, μονο σε 5 ναους. Οι υπολοιποι εχουν απο 4 εως 1. Η Πατρα με την απογραφη του 2001 εχει 202.757 κατοίκους. Συμφωνα με την αρχη της ψυχολογιας, ενα ατομο μπορει να γνωριζει μεχρι και 1000 ατομα απλως προσωπικα, αλλα να αναγνωριζει περιπου 200-300. Αν αναλογιστει κανεις και οτι οι ιερεις στην Πατρα που να μπορουν και με τους κανονες της Εκκλησιας να εξομολογουν ειναι 62, οντες Α κατηγοριας, αντε να βαλουμε και τους Β κατηγοριας 68, τοτε κανετε και τους υπολογισμους σας. Ενας ιερεας συμφωνα με τους κανονες της Εκκλησιας ειναι υποχρεωμενος να γνωριζει το ποιμνιο του οπως ενας γιατρος πρεπει να ξερει τα παντα για τον ασθενη του. Τα νουμερα ομως δεν ευνοουν.
Αυτα τα στατιστικα τα εφερα περαν οποιονδηποτε αλλων σκεψεων για το αν ειναι καλοι οι κακοι ολοι οι ιερεις."
πηγη για τον αριθμο των ιερεων.
http://www.i-m-patron.gr/ieroi_naoi.html
πηγη για τον εργο της Μητροπολεως Πατρων
http://www.i-m-patron.gr/dioikhsis_enories.html

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Παπάς παληκάρι δολοφονείται στην Εκκλησία



Συγκλονιστικές λεπτομέρειες από τη ζωή και τις τελευταίες στιγμές του ιερομάρτυρος Daniil Sisoev (+19-11-2009) 












ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2010/11/blog-post_4752.html#ixzz167dUEjaU

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Συνεχίζει το Θεάρεστο έργο της η Επισκοπή Μπουρούντι

Ιεραποστολή
Σε κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός θεμελίωσης του Ιερού Ναού του Αγίου Δημητρίου στο Μπορούντι του Κονγκό χοροστατούντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Μπουρούντι, Ρουάντας και Ανατολικού Κονγκό κ. Σάββα.
Η τελετή έγινε ανήμερα της εορτής του Μεγαλομάρτυρα Αγίου Δημητρίου παρουσία των ντόπιων κατοίκων Ορθοδόξων Χριστιανών.
Ακολουθούν οι φωτογραφίες από το χαρμόσυνο γεγονός που υποδηλώνει την Ελληνική ανθρώπινη και πνευματική παρουσία και στα πιο δύσβατα σημεία του πλανήτη μας.





Λίγα λόγια για την Επισκοπή Μπουρούντι
Η Επισκοπή Μπουρούντι και Ρουάντας ιδρύθηκε με Πατριαρχικό και Συνοδικό Τόμο τον Οκτώβριο του 2009, περιλαμβάνει τα κράτη Μπουρούντι, ένα από τα φτωχότερα του πλανήτη, την Ρουάντα και το πάντα φτωχό και ταλαιπωρημένο Ανατολικό Κονγκό.
Είμαστε ακόμα στην αρχή, ο δρόμος είναι μεγάλος όμως η ηθική και υλική σας συμπαράσταση μας δίνει κουράγιο να αγωνιστούμε στις δύσκολες αλλά γεμάτες ελπίδα αυτές χώρες.
Η κατάσταση σε αυτή την περιοχή των Μεγάλων Λιμνών είναι η πιο δύσκολη στην Αφρική.

Τα σημάδια του εμφυλίου και της γενοκτονίας είναι νωπά, χιλιάδες πρόσφυγες, μεταξύ αυτών πάρα πολλά μικρά παιδιά που έχουν χάσει τους γονείς τους βρίσκονται στα όρια της ζωής και του θανάτου, αρρώστιες και άθλιες συνθήκες διαβίωσης.
Το Μπουρούντι είναι μια μικρή και πανάκριβη χώρα, εγχώρια παραγωγή δεν υπάρχει αυτό συμβάλει στην μεγάλη φτώχεια. Ελάχιστοι είναι αυτοί που μπορούν να αγοράσουν τα λίγα εισαγόμενα προϊόντα ενώ η έλλειψη βασικών αγαθών είναι εμφανής.

Δυνατότητα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης από το κράτος και σύστημα υγείας δεν υπάρχει, τα πολύ σοβαρά περιστατικά κατευθύνονται στην Κένυα ή την Νότιο Αφρική με αποτέλεσμα να χάνεται πολύτιμος χρόνος ενώ ελάχιστοι είναι αυτοί που έχουν την οικονομική δυνατότητα για κάτι τέτοιο. Καθημερινά χάνονται δεκάδες ζωές ιδίως παιδιά τα οποία ήδη ταλαιπωρημένα και υποσιτισμένα δεν αντέχουν οι αποκαμωμένοι οργανισμοί τους να αντιμετωπίσουν ούτε μια απλή ασθένεια. Μαλάρια, τύφος, κίτρινος πυρετός, χολέρα, ηπατίτιδα, AIDS, μαστίζουν αυτούς τους ανθρώπους και αυτά τα παιδιά, έχουν όμως και αυτά δικαίωμα στην ζωή.

Το κράτος δεν έχει την δυνατότητα να παράσχει εκπαίδευση εξ΄ αιτίας της άσχημης οικονομικής κατάστασης και η αμάθεια βρίσκεται στον υψηλότερο δείκτη, όλοι περιμένουν από την Ιεραποστολή και εμείς με την βοήθειά σας προσπαθούμε.
Στην Ρουάντα τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και φοβούμαι ότι η περιγραφή δεν θα εκφράσει την υπάρχουσα κατάσταση.

Στο Ανατολικό Κονγκό, το πάντα φτωχό και ταλαιπωρημένο, το αδικημένο ο ανταρτοπόλεμος είναι σε εξέλιξη, ένας πόλεμος συμφερόντων των δυτικών προς εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου της περιοχής.
Η Επισκοπή με την στήριξή σας αναπτύσσει σημαντικό Ιεραποστολικό Κοινωνικό - Ανθρωπιστικό Έργο το οποίο σας παρουσιάζω:

* Λειτουργία Σχολείων στο Ιεραποστολικό Κέντρο Αγίου Βασιλείου Ουβίρας-Ανατολικό Κονγκό φοιτούν 450 μαθητές στα Δημοτικά και 150 στα Νηπιαγωγεία.
* Διανομή φαγητού στην προσφυγική περιοχή Γκαγκάρας στο Μπουρούντι.
* Διανομή φαγητού στις Αστυνομικές και Δικαστικές Φυλακές του Μπουρούντι.
* Συντήρηση αγάμων μητέρων.
* Υποτροφίες σε 30 μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές.
* Περίθαλψη απόρων.
* Παροχή Φαρμάκων.
* Διανομή τροφίμων σε 250 άτομα.
* Διανομή τετραδίων και γραφικής ύλης σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές.

Για όσους επιθυμούν να βοηθήσουν οικονομικά υπάρχει λογαριασμός στο όνομα της Ιεράς Επισκοπής Μπουρούντι και Ρουάντας στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος με αριθμό     146 / 29 61 52 - 05
Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε με τον Επίσκοπο στο e-mail:  frsavvas@hotmail.comΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ή στο Facebook: Episkopi Burundi

 

Άνθιμος-Μπουτάρης. Δείτε στο βίντεο τι ακριβώς ειπώθηκε

Ο Πρωθυπουργός συνέστησε "ηρεμία" και να χαμηλώσουν οι τόνοι. Το ίδιο και ο Αρχιεπίσκοπος. Από την ανάλυση του βίντεο προκύπτει ότι το 90% αυτών που διαβάσετε είναι παραμύθια! Διαβάσαμε: "δεν έδωσε το χέρι ο Άνθιμος", του είπε "μέχρι να πεθάνεις, δεν θα δεις δημαρχία" και άλλα φαιδρά. Εμείς θεωρούμε ότι "επεισόδιο", είναι άνευ σημασίας και πρέπει ο κ.Μπουτάρης να ανακαλέσει τους πολύ άστοχους χαρακτηρισμούς περί "Μουτζαχεντίν" και ο κ.κ.Άνθιμος την "απειλή" του. Δεν είναι η Θεσσαλονίκη σε εμφύλιο. Σοβαρευτείτε άπαντες! Η αλήθεια στο βίντεο:
Πηγή

ΚΑΙ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟΥ.

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Ο πρώην Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης

Κάποιοι είπαν ότι ο κοιμηθής επίσκοπος πρώην Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης ήταν χουντικός. Ευτυχώς για εμάς και δυστυχώς γι αυτούς υπάρχουν αποδείξεις για το αντίθετο.

Το αποσπασμα της ταινίας «ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ» (απόσπ. 2) που ακολουθεί, δίνει απάντησει σ’ όλους τους «δημοκράτες», που ονομάζουν χουντικό τον αγωνιστή ιεράρχη της Φλώρινας π. Αυγουστίνο Καντιώτη.

Οταν η χούντα στις 17-2-1968, έστειλε 3 ψυχιάτρους (μετά από απόρρητο έγγραφο), για να τον βγάλουν τρελλό, ο σεβάσμιος ιεράρχης π. Αυγουστίνος τους έδιωξε και ενημέρωσε τον πιστό λαό της Φλώρινας. Απόσπασμα της ιστορικής εκείνης ομιλίας, που έκανε στον Μητροπολιτικό ναού του Αγίου Παντελήμονος Φλωρίνης και ήταν μόνο 6 μηνών επίσκοπος, θα ακούσετε στο βίντεο.







ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΑΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ 1941


Οι Ιταλοί κατακτηταί τα πρώτα Χριστούγεννα της σκλαβιάς του 1941 έβγαλαν ένταλμα συλλήψεως στα Γιάννενα εναντίον του π. Αυγουστίνου και τον χαρακτήριζαν επικίνδυνο. Το ένταλμα το κοινοποίησαν και στις Γερμανικές αρχές.

Ο ατρόμητος ιεροκήρυκας τα πρώτα Χριστούγεννα της σκλαβιάς ήταν στα Γιάννενα σε ηλικία 33 ετών. Με εντολή του μητροπολίτου Ιωαννίνων Σπυρίδωνος Βλάχου μίλησε στον κατάμεστο Μητροπολιτικό ναό της πόλεως. Μίλησε για τα δύο άστρα που δεν θα σβήσουν ποτέ, για το Άστρο της Βηθλεέμ και την Ελλάδα. Τόνωσε το πεσμένο ηθικό των σκλαβωμένων Ελλήνων και καυτηρίασε τους έλληνας εκείνους που υποχωρούσαν στην προπαγάνδα των Ιταλών και γίνονταν Ιταλοί υπήκοοι. Για τον λόγο του ενημερώθηκαν αμέσως οι Ιταλοί κατακτηταί που βρίσκονταν εντός του ναού και περίμεναν στην έξοδο για να τον συλλάβουν. Ο Μητροπολίτης του το κατάλαβε και τον φυγάδευσε από την μικρή είσοδο του ιερού.

 
Μετά το ιστορικό εκείνο κήρυγμα γίνεται μεγάλη αναστάτωση. Οι απεσταλμένοι της καραμπιναρίας έρχονται στον μητροπολίτη Σπυρίδωνα και ζητούν να τους παραδοθεί ο ιεροκήρυκας. Ο Σπυρίδων τους καθησυχάζει με την υπόσχεση πως θα τον τιμωρήσει ο ίδιος. Καλεί ύστερα επειγόντως τον ιεροκήρυκα.


―Αυγουστίνε, του λέγει, από σήμερα σε προάγω σε πρωτοσύγκελλο. Θα αναλάβεις αυτόν τον τομέα και θ᾽ αφήσεις το κήρυγμα.


Κοντοστέκεται ο μικρόσωμος ιεροκήρυκας.
―Δηλαδή δεν θα ομιλώ; Και τι θα κάνω; Θα γυρίζω σαν χασαπόσκυλο στους δρόμους και τις πλατείες των Ιωαννίνων; Αδύνατον!

 
―Βρε Αυγουστίνε, δεν το κατάλαβες ακόμα πως κινδυνεύει το κεφάλι σου; Και μαζί με το δικό σου κινδυνεύει και το δικό μου.


―Τότε να μου δώσετε απολυτήριο να φύγω.


Ας δούμε τι ακόμη είπε στον δεσπότη του, για την απαγόρευση του κηρύγματος ο π. Αυγουστίνος· Το ακούσαμε από τον ίδιο.

"Δεν είναι σωστό αυτό που κάνετε. Αν δεν κηρύττω θα γίνω σκύλος ενεός (=σκυλί που δεν γαυγίζει) και σκυλί που δεν γαυγίζει είναι άχρηστο. Έπρεπε να πείτε στους Ιταλούς· Ο Αυγουστίνος δεν είναι παιδί μου. Εμένα δεν μου έκανε κανένα κακό, αν εσάς σας ενοχλεί, συλλάβετέ τον και πετάξτέ τον στην θάλασσα, αλλά να ξέρετε ότι η Ελλάδα έχει πολλούς σαν τον Αυγουστίνο".

Μετά από την ηρωϊκή αυτή απάντηση ο π. Αυγουστίνος έφυγε από τα Γιάννενα εν καιρώ νυκτός, χωρίς να ενημερώσει ούτε την γερόντισσα μητέρα του που έμενε μαζί του. Οι Ιταλοί περικύκλωσαν το σπίτι του και επειδή δεν βρήκαν τον ίδιο, συνέλαβαν την μητέρα του. Ο δεσπότης τότε την πήρε υπό την προστασία του και κατόρθωσε να την ελευθερώσει από τα χέρια τους.
Ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης γλύτωσε για μιά ακόμη φορά από βέβαιο θάνατο.
Oι Ιταλοί κατακτηταί έβαλαν σ’ ένα καράβι πολλούς πατριώτες Έλληνες με σκοπό να τους μεταφέρουν στην Ιταλία και το βύθισαν σκόπιμα στην Αδριατική. Ο π. Αυγουστίνος σώθηκε από το ύποπτο ναυάγιο των Ιταλών για να ριχθεί σε μια δραματική και απίστευτη περιπέτεια, τη «μεγάλη περιπέτεια της Μακεδονίας μας», όπως γράφει ο ίδιος και μπήκε για καλά μέσα στην άγρια θύελλα που σάρωνε την κατοχή την πατρίδα μας.
Η Μακεδονία ήταν κάτι περισσότερο από τραγική. H βία των Γερμανών και Ιταλών κατακτητών, οι σφαγές, ο αποκλεισμός και η προπαγάνδα των Βουλγάρων οργίαζαν.
 

ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ

Η μαρτυρία είναι του αειμνήστου μητροπολίτου Ναυπάκτου Χριστοφόρου και την διασώζει ο αρχιμανδρίτης π. Επιφάνιος Θεοδωρόπoυλος:

«Ήτο κατοχή. Ήμην τότε Μέγας Πρωτοσύγκελος της Ι. Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Είχον μεταβεί κάποιαν ημέραν εις το Υπουργείον Παιδείας. Εκει εύρον τον Γερμανόν Διοικητήν, όστις συνωμίλει μετά του Υπουργού. Η συνομιλία εγίνετο Γερμανιστί. Αντελήφθην όμως ότι θέμα της συνομιλίας ήτο ο πατήρ Αυγουστίνος, ο όποιος υπηρετούσε τότε εις την Μακεδονίαν και ότι αι διαθέσεις του Γερμανού κάθε άλλο παρά αγαθαί ήσαν δια τον πατέρα Αυγουστίνον. Παρενέβην και παρεκάλεσα τον Υπουργόν να με συστήσει και να ειπεί εις τον Διοικητήν να ζήτηση παρ’ εμού πληροφορίας περί του πατρός Αυγουστίνου…


Μετ’ ολίγας ημέρας ήλθεν αυτοπροσώπως ο Διοικητής εις το Γραφείον μου εν τη Αρχιεπισκοπή με διερμηνέα, καθώς και με τρεις άλλους, ας τους είπω στενογράφους. Ετοποθέτησε τον ένα εδώ, τον άλλο πάρα κάτω και τον άλλο πιο πέρα. Και τότε ήρχισεν αμέσως ένα καταιγισμόν ερωτημάτων προς εμέ. Όταν ετελειώσαμεν, μου είπεν:


-"Έχει αποφασισθεί η εκτέλεσις του Αυγουστίνου Καντιώτου. Μετά τα όσα μου είπατε, διστάζω να προχωρήσω, θα διαταξω να ανασταλεί. Ταυτοχρόνως όμως θα διαταξω να γίνει πλέον άγρυπνος και πλέον συστηματική η παρακολούθησίς του. Με το παραμικρόν που θα προκύψει εις βάρος του, θα εκτελεσθεί, αλλά θα έχετε και σεις ευθύνας. Νομίζω ότι κάποια καταχθόνια μηχανή υπάρχει εις την Εκκλησίαν, η οποία τεκταίνεται κακά εις βάρος του στρατού κατοχής…".


Όταν έφυγε, επήρα αμέσως την πέννα και εχάραξα λίγες γραμμές εις τον πατέρα Αυγουστίνον: «Πάτερ Αυγουστίνε, συνέβη αυτό και αυτό. Η ζωή σου κρέμεται σε μια κλωστή, θα σε παρακολουθούν συνέχεια. Πρόσεχε κάθε σου βήμα. Πρόσεχε, πρόσεχε, πρόσεχε…».

Λαμβάνω, αγαπητοί μου, ένα γράμμα, που θα έπρεπε και εγώ που είμαι επίσκοπος και σεις που είσθε λαϊκοί, να το έχομεν επάνω από το κρεββάτι μας και να το διαβάζωμεν κάθε ημέραν: 


«Αγαπητέ μου πάτερ Χριστόφορε, έλαβα το γράμμα σου και σ’ ευχαριστώ διά την αγάπην σου. Σ΄ ευχαριστώ και διά τις συμβουλές σου, τις οποίες όμως δεν πρόκειται να τηρήσω. Η ζωή μου δεν αξίζει μία δεκάρα. Αν δεν με σκοτώσουν οι Γερμανοί, κάποια αρκούδα των μακεδονικών δασών θα με φάγη. Ας πέσω λοιπόν υπηρετών και υπερασπιζόμενος τον μαρτυρικόν και εγκαταλελειμμένον απ΄ όλους λαόν μας. Εάν δεν σε επανίδω, καλήν αντάμωσιν εις την Αιωνιότητα.

Με αγάπην Χριστού
Αυγουστίνος».
Πηγές: εδώ και εδώ

Related Posts with Thumbnails