Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Στρατος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Στρατος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Περί παραγωγικότητας ο λόγος.

Σε κήρυγμα του μίλησε για το παραγόμενο από τους ιερείς και την Εκκλησία έργο. Έργο που πολλάκις αποσιωπάται και κρύβεται από τα μάτια του κόσμου. Πρέπει να δυσφημίζεται η Εκκλησία και η πίστη για να επιτευχθούν κάποιοι σκοποί. 

Φυσικά και δεν είναι όλοι άγιοι, ούτε είναι κάτι περισσότερο από άνθρωποι όπως όλοι μας, μέλη γαρ της αυτής κοινωνίας. Φυσικά και έχουν υποχρέωση να είναι παράδειγμα για εμάς και όταν δεν είναι και καταπατούν τους κανόνες που υποσχέθηκαν να τηρούν, αυτοί να απομακρύνονται. Άλλο όμως είναι αυτό και άλλο να θεωρούνται "αντιπαραγωγικοί" συλλήβδην από τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης.

Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος "Ερωτώ, είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς;"
 Λάβρος για όσα ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες από επίσημα χείλη, ότι οι ιερείς δεν είναι παραγωγοί ήταν ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος από άμβωνος.
Ο Μητροπολίτης Πατρών υπερασπιζόμενος τον θεσμό του ιερέα, μεταξύ άλλων τόνισε: «Ερωτώ, είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς οι οποίοι είναι στρατιώτες του Χριστού και της κοινωνίας επί ημερονυκτίου βάσεως, εργαζόμενοι χωρίς ωράριο – και έτσι πρέπει – για να είναι πάντοτε στη διάθεση του ποιμνίου τους; Ποιός άλλος τομέας εργάζεται κατ’ αυτόν τον τρόπο;»

«Είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς, παράγοντας ένα τεράστιο κοινωνικό, φιλανθρωπικό και πνευματικό έργο, στις πόλεις μας, με τα ιδρύματα που συντηρεί η Εκκλησία γενικώς, με την υπηρεσία στις Φυλακές και τα Νοσοκομεία, με τις τράπεζες αγάπης και τις στέγες φιλανθρωπίας; Με την συμπαράσταση στους νέους, τους εξαρτημένους, τους ανέργους κλπ.;», πρόσθεσε ο κ. Χρυσόστομος.
Ακόμη, υπογράμμισε χαρακτηριστικά: «Είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς οι οποίοι υπηρετούν στα χωριά μας, όπου καμιά υπηρεσία δεν έχει μείνει πλέον και ρημάζουν χωρίς, κανείς να ενδιαφέρεται για αυτά; Είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς που παρηγορούν τους λίγους που απέμειναν στην ύπαιθρο και οι οποίοι πολλάκις γέροντες και ανήμποροι προσπαθούν να ζήσουν με συντάξεις πείνας που τους χορηγεί η πολιτεία;»
Συνεχίζοντας «Είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς που συντηρούν τα μνημεία, Εκκλησίες, Μοναστήρια, ανεκτίμητους του Έθνους μας θησαυρούς, τα οποία είναι καταδικασμένα να καταστραφούν αφού κανείς δεν νοιάζεται γι’ αυτά; Είναι αντιπαραγωγικοί οι Ιερείς υπηρετώντας τις θρησκευτικές ανάγκες αυτού του Λαού και προσφέροντας διδαχή, αγάπη, στοργή όχι μόνο στους Χριστιανούς, αλλά και τους ξένους αδελφούς, αφού πλέον ζούμε σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία;»
Επίσης, ο Μητροπολίτης Πατρών τόνισε, ότι «Κάθε φορά ακούμε τα περί της μισθοδοσίας των κληρικών. Πλείστα λέγονται ως μία φθηνή προπαγάνδα εναντίον των υπηρετών της κοινωνίας, των ηρώων Ιερέων. Η αλήθεια όμως είναι ότι ο μισθός των Ιερέων είναι από την περιουσία της Εκκλησίας. Από την περιουσία την οποία τόσες φορές άφήρεσε το Κράτος, για « κοινωνικούς σκοπούς» και ανέλαβε την υποχρέωση της μισθοδοσίας των Κληρικών.
«Δυστυχώς αυτή η αλήθεια πολλάκις αποκρύπτεται η συστηματικά διαστρεβλώνεται», πρόσθεσε κλείνοντας ο Μητροπολίτης Χρυσόστομος.

Πηγή

 Εδώ μια "ανεπίσημη" απάντηση κάποιων αναγνωστών στον Μητροπολίτη.

Να πω μόνο ότι όσον αφορά τις ενδυματολογικές ή άλλες υπερβολές που κάνουν οι επίσκοποι ή ακόμη και κάποιοι ιερείς, συμφωνώ με τους "αναγνώστες". Όμως όσον αφορά το έργο που επιτελούν όσοι τιμούν το ράσο τους, και τους οποίους οι προλαλήσαντες επίσης κατηγορούν συλλήβδην, θα διαφωνήσω κάθετα. 

Υπάρχει και μάλιστα πολύ μεγάλο έργο σε κάθε ενορία ή Μητρόπολη ξεχωριστά, το οποίο ως είθισται δεν διαφημίζεται. Όμως ο κόσμος που ως συνήθως τα βλέπει όλα αποσπασματικά και ακόμη προσπαθεί να βρει δικαιολογία για το γεγονός ότι δεν θέλει εκ προϊμίου να έχει σχέση με την Εκκλησία και όχι εξαιτίας των ιερέων, χρησιμοποιεί τα άσχημα(όσα και αν είναι αυτά) παραδείγματα για να δικαιολογήσει την ούτως ή άλλως δική του αποχή.

Φυσικά και θα μπορούσε να υπάρχει ίσως και περισσότερο έργο αλλά δεν φταίνε μόνο οι ιερείς, φταίμε και εμείς που δεν δραστηριοποιούμαστε ανθρωπιστικά και περιμένουμε τον άλλο να το κάνει. Και όταν κάνει κάτι, τότε τον κατακρίνουμε γιατί δεν έκανε περισσότερο, ενώ εμείς δεν κάνουμε καθόλου!!!! 

Υ.Γ Εδώ η απάντηση του Μητροπολίτη Καλαβρύτων στον Αντιπρόεδρο της Κυβερνησης Θ. Πάγκαλο, όπως επίσης και άλλη μία απάντηση εδώ, που αναφέρεται στο θέμα των Ενόπλων Δυνάμεων μετά και την διευκρίνηση των λεγομένων του από τον ίδιο τον Αντιπρόεδρο. 

Και μία απάντηση μου σε απορία στο facebook.
"Οσο για τους 5 ιερεις σε καθε εκκλησια που αναφερατε, αυτοι βρισκονται σε ολοκληρη την Μητροπολη των Πατρων, μονο σε 5 ναους. Οι υπολοιποι εχουν απο 4 εως 1. Η Πατρα με την απογραφη του 2001 εχει 202.757 κατοίκους. Συμφωνα με την αρχη της ψυχολογιας, ενα ατομο μπορει να γνωριζει μεχρι και 1000 ατομα απλως προσωπικα, αλλα να αναγνωριζει περιπου 200-300. Αν αναλογιστει κανεις και οτι οι ιερεις στην Πατρα που να μπορουν και με τους κανονες της Εκκλησιας να εξομολογουν ειναι 62, οντες Α κατηγοριας, αντε να βαλουμε και τους Β κατηγοριας 68, τοτε κανετε και τους υπολογισμους σας. Ενας ιερεας συμφωνα με τους κανονες της Εκκλησιας ειναι υποχρεωμενος να γνωριζει το ποιμνιο του οπως ενας γιατρος πρεπει να ξερει τα παντα για τον ασθενη του. Τα νουμερα ομως δεν ευνοουν.
Αυτα τα στατιστικα τα εφερα περαν οποιονδηποτε αλλων σκεψεων για το αν ειναι καλοι οι κακοι ολοι οι ιερεις."
πηγη για τον αριθμο των ιερεων.
http://www.i-m-patron.gr/ieroi_naoi.html
πηγη για τον εργο της Μητροπολεως Πατρων
http://www.i-m-patron.gr/dioikhsis_enories.html

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Ημέρα Ανακωχής


Ημέρα Ανακωχής[1] ή Ημέρα Εκεχειρίας[2][3] ονομάζεται η επέτειος της λήξης του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου η οποία γιορτάζεται στις 11 Νοεμβρίου στη Γαλλία και το Βέλγιο με το όνομα «L'Armistice» (όπου είναι και επίσημη αργία[4]).
Στη Μεγάλη Βρετανία και αρκετές χώρες της Κοινοπολιτείας φέρεται με το όνομα "Ημέρα Ανάμνησης" («Remembrance Day» ή «Jour du Souvenir» στον Καναδά[5]), στην Πολωνία με το όνομα «Ημέρα Πολωνικής Ανεξαρτησίας» και στην Αμερική με το όνομα «Veterans Day» (= Ημέρα Παλαιμάχων).
Στις 11:00 π.μ. 11 Νοεμβρίου 1918, «την ενδέκατη ώρα, της ενδέκατης μέρας, του ενδέκατου μήνα» όπως αναφέρεται αρκετές φορές από τον τύπο η χρονική στιγμή έναρξης της συνθήκης ανακωχής των συμμάχων με τη Γερμανία της Κομπιέν (Compiègne), έληξε και επίσημα ο Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος.
Η επέτειος εορτάζεται με κατάθεση στεφάνου στο μνημείο Αγνώστου Στρατιώτη από ανώτατους εκπροσώπους των αρχών (π.χ. στο Παρίσι ο Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας καταθέτει στεφάνι στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη κάτω από την Αψίδα του Θριάμβου) και κατά παράδοση με δύο λεπτών σιγή που αρχίζει στις 11:00 π.μ. της 11ης Νοεμβρίου, για να δοθεί φόρος τιμής στα 20 εκατομμύρια νεκρούς του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου.

Αναφορές

  1.  Η Ημέρα Ανακωχής εορτάστηκε στη Γαλλία ..., Φωνή της Αμερικής, 11-11-2005
  2.  11η Νοεμβρίου, 90ή επέτειος του τερματισμού του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. 11-11-2008
  3.  Προς εκτόνωση η κατάσταση στη Γαλλία μετά τα δρακόντεια μέτρα της κυβέρνησης, in.gr, Ειδήσεις, Αφιερώματα, Ανασκόπηση 2005, ανακτήθηκε 15/11/2009
  4.  11 Νοεμβρίου : Ημέρα Εκεχειρίας (επίσημη αργία) Πρεσβεία της Γαλλίας στην Ελλάδα, ανακτήθηκε στις 14 Νοεμβρίου 2009
  5.  Jour du Souvenir στην L'Encyclopédie canadienne > Jours fériés, ανακτήθηκε στις 15 Νοεμβρίου 2009

Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Στήριξη των στρατευσίμων για ανεύρεση εργασίας μέσω του ΟΑΕΔ

"Γραφείο Σύνδεσης Θητείας με την Αγορά Εργασίας", που στόχο έχει την υποστήριξη των στρατευσίμων στην προσπάθειά τους για ανεύρεση εργασίας μετά το πέρας της θητείας τους, βάσει των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων τους, συγκροτήθηκε στη Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού και Περιβάλλοντος του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, μετά από σχετική απόφαση του υπουργού Ευάγγελου Βενιζέλου.
Η σύνδεση αυτή πραγματοποιείται μέσω του ΟΑΕΔ, των επιμελητηρίων και του ιδιωτικού τομέα και ήδη το «Γραφείο Σύνδεσης Θητείας με την Αγορά Εργασίας» έχει αναπτύξει αρμονική συνεργασία με τα επαγγελματικά επιμελητήρια, καθώς και με την πλειονότητα των εγχώριων ιδιωτικών εταιρειών. Για να λειτουργήσει εύρυθμα το Γραφείο Σύνδεσης, οι οπλίτες θητείας, από 19 έως 35 ετών, ανάλογα με το μορφωτικό τους επίπεδο, την επαγγελματική τους εμπειρία και την εκπαίδευση που υφίστανται κατά τη διάρκεια της θητείας τους έχουν χωριστεί στις εξής κατηγορίες:
α. Οπλίτες απόφοιτοι ΙΕΚ, ΤΕΛ, ΕΠΑΛ, ΤΕΙ, ΑΕΙ, κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου σπουδών.
β. Οπλίτες, οι οποίοι μπορεί μεν να μη διαθέτουν κάποιο πτυχίο, αλλά αποκτούν γνώσεις λόγω της ειδικότητας που τους έχει απονεμηθεί κατά τη διάρκεια της θητείας ή αποφοιτούν από τα πιστοποιημένα ΚΕΚ των Ενόπλων Δυνάμεων (π.χ. αρτοποιός, μάγειρας, οδηγός οχημάτων, τεχνικός τηλεπικοινωνιών, τεχνικός ηλεκτρονικών συστημάτων κ.ο.κ.).
γ. Οπλίτες, οι οποίοι δεν διαθέτουν κάποιο πτυχίο, γιατί τούτο δεν απαιτείται λόγω της φύσης της απονεμηθείσας κατά τη διάρκεια της θητείας τους ειδικότητας (π.χ. χτίστης, ελαιοχρωματιστής).
δ. Οπλίτες, οι οποίοι παρέχουν τις υπηρεσίες τους στη διάρκεια της θητείας τους, πληρώντας συγκεκριμένες προδιαγραφές, χορηγείται επίσημη, θεωρημένη «βεβαίωση εργασιακής εμπειρίας».
Στο «Γραφείο Σύνδεσης Θητείας με Αγορά Εργασίας» υπάρχει βάση δεδομένων με όλα τα στοιχεία των οπλιτών θητείας, οι οποίοι επιθυμούν την υποστήριξη του ΥΕΘΑ στην εύρεση εργασίας μέσω του προαναφερθέντος Γραφείου, ενώ έχει δημιουργηθεί υπερσύνδεση (link) στην ιστοσελίδα του (www.mod.mil.gr), με άμεση παραπομπή στην ιστοσελίδα αναγγελίας κενών θέσεων εργασίας από τον ΟΑΕΔ και τον ιδιωτικό τομέα, όπως και στις ιστοσελίδες thiteia-ergasia@mod.mil.gr ή thiteia-ergasia@mil.gr
Λεωνίδας Σ. Μπλαβέρης

Πώς να αναγνωρίσετε τη στρατιωτική θητεία

O υπολογισμός του χρόνου στρατιωτικής θητείας για θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος απασχολεί εκατοντάδες ασφαλισμένους που σκέφτονται να προχωρήσουν στην αναγνώριση των χρόνων του στρατού, προκειμένου να μετρήσει ως πλασματικός χρόνος ασφάλισης και να συνταξιοδοτηθούν νωρίτερα.
H ρύθμιση για την αναγνώριση του πλασματικού χρόνου εργασίας τίθεται σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2011. Οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να αναγνωρίσουν έως και τέσσερα έτη πλασματικού χρόνου εργασίας, τα οποία θα αυξηθούν σε πέντε το 2012, σε έξι το 2013 και σε επτά από την 1η Ιανουαρίου του 2014 και μετά.
Για τους ασφαλισμένους στους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, ο χρόνος στρατιωτικής θητείας συνυπολογίζεται για θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος, εφόσον έχει συμπληρωθεί το 58ο έτος της ηλικίας. Εξαίρεση από τον κανόνα αυτό αποτελούν οι εργαζόμενοι που συνταξιοδοτούνται με το καθεστώς των Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων (ΒΑΕ) με 10.500 ημέρες ασφάλισης, από τις οποίες 7.500 ημέρες στα ΒΑΕ. Για την κατηγορία αυτή αναγνωρίζεται για θεμελίωση του δικαιώματος, και όχι μόνο για προσαύξηση της σύνταξης, ο χρόνος στρατιωτικής θητείας χωρίς να απαιτείται η συμπλήρωση του 58ου έτους της ηλικίας.
Ωστόσο, από την 1η Ιανουαρίου 2011 η αναγνώριση χρόνου στρατιωτικής θητείας θα μπορεί να πραγματοποιηθεί από τον ασφαλισμένο οποιαδήποτε στιγμή ο ίδιος το επιθυμεί, χωρίς αυτό να έχει συνέπειες στη συνταξιοδότησή του.
Επιπλέον, ο χρόνος θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για θεμελίωση όσο και για προσαύξηση. Η αναγνώριση του χρόνου της στρατιωτικής θητείας για τους μισθωτούς γίνεται πάντοτε με την καταβολή των σχετικών εισφορών. Η εισφορά που καταβάλλεται για τον κάθε μήνα που αναγνωρίζεται ανέρχεται στο 20% των αποδοχών που είχε ο εργαζόμενος τον προηγούμενο μήνα από εκείνον που κατέθεσε την αίτηση.
Σε κάθε περίπτωση, οι αποδοχές επί των οποίων υπολογίζεται το ποσό που θα κληθεί να πληρώσει ο εργαζόμενος για την αναγνώριση δεν μπορεί να είναι μικρότερες από το 25πλάσιο του ημερομίσθιου του ανειδίκευτου εργάτη. Επίσης, δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερες από το ποσό της ανώτερης ασφαλιστικής κλάσης που ισχύει κάθε φορά στο ΙΚΑ.
Αυτό σημαίνει ότι με βάση όσα ισχύουν μέχρι σήμερα το ποσό που θα πρέπει να πληρώσει ένας εργαζόμενος, για κάθε μήνα που θα αναγνωρίσει, θα είναι αναλόγως με τις αποδοχές του, από περίπου 166 ευρώ μέχρι περίπου 475 ευρώ.
Για όσους εργαζομένους θεμελιώνουν δικαίωμα συνταξιοδότησης από την 1η Ιανουαρίου 2011 μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2014 προβλέπεται έκπτωση επί του ποσού της εξαγοράς κατά 30%, ενώ για όσους θεμελιώσουν δικαίωμα μετά την 1η Ιανουαρίου 2015 αυτή η έκπτωση θα φτάνει το 50% επί του ποσού.
Η καταβολή του ποσού γίνεται είτε εφάπαξ με έκπτωση 15% είτε σε μηνιαίες δόσεις που δεν μπορούν να υπερβαίνουν τον αριθμό των μηνών που αναγνωρίζονται.
Η αναγνώριση του χρόνου στρατιωτικής θητείας είναι πάντοτε συμφέρουσα επιλογή όταν με αυτόν τον χρόνο θεμελιώνεται το συνταξιοδοτικό δικαίωμα.
Για εργαζομένους που έχουν ασφάλιση διαδοχική σε δύο ή περισσότερα Ταμεία, παρέχεται η δυνατότητα αναγνώρισης του χρόνου στρατιωτικής θητείας μόνο στο ένα από αυτά τα Ταμεία. Μπορεί ο ίδιος ο εργαζόμενος να επιλέξει το Ταμείο στο οποίο θα κάνει την αναγνώριση.
Ο χρόνος στρατιωτικής θητείας δεν συνυπολογίζεται για τη συμπλήρωση των 11.100 ενσήμων (ημερών ασφάλισης) και συνταξιοδότηση ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας. Αυτή η διάταξη ισχύει μόνο για όσους επιθυμούν να συνταξιοδοτηθούν με αυτό το καθεστώς μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2010.
Από την 1η Ιανουαρίου 2011 ο χρόνος στρατιωτικής θητείας θα μπορεί να προσμετρηθεί σε κάθε περίπτωση.
-Για τους Δημοσίους υπαλλήλους ο χρόνος στρατιωτικής θητείας αναγνωρίζεται για θεμελίωση του δικαιώματος και προσαύξηση της σύνταξης ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας. Μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:
1ον. Με αναγνώριση χωρίς καταβολή εισφορών
Στην κατηγορία αυτή ανήκουν όσοι από τους εργαζομένους στο Δημόσιο συμπλήρωσαν μέχρι 31 Δεκεμβρίου 1997 25 συντάξιμα έτη.
Για τη συμπλήρωση των ετών αυτών συνυπολογίζεται και ο χρόνος στρατιωτικής θητείας.
Ειδικότερα για όσους έχουν προσληφθεί μέχρι 31 Δεκεμβρίου 1982, για τη συμπλήρωση της 25ετίας συνυπολογίζονται μόνο ο χρόνος υπηρεσίας στο Δημόσιο και ο χρόνος στρατιωτικής θητείας.
Για όσους, όμως, έχουν προσληφθεί στο Δημόσιο μετά την 1η Ιανουαρίου 1983, για τη συμπλήρωση της 25ετίας συνυπολογίζονται ο χρόνος δημόσιας υπηρεσίας, ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας αλλά και ο χρόνος ασφάλισης που έχει διανυθεί σε οποιοδήποτε Ασφαλιστικό Ταμείο πριν από την ασφάλιση στο Δημόσιο. Σήμερα είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις των υπαλλήλων εκείνων που παραμένουν σε αυτή την κατηγορία όσον αφορά την αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας.
2ον Με Αναγνώριση με καταβολή εισφορών
Στην κατηγορία αυτή ανήκουν όλοι οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο που συμπλήρωσαν ή θα συμπληρώσουν 25 συντάξιμα έτη μετά την 1η Ιανουαρίου 1998.
Οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι, προκειμένου να αναγνωρίσουν το χρόνο στρατιωτικής θητείας ως συντάξιμο, θα πρέπει να καταβάλουν τις αντίστοιχες ασφαλιστικές εισφορές.
Βασική προϋπόθεση είναι να έχει συμπληρωθεί 5ετής υπηρεσία στο Δημόσιο.
Για εκείνους τους εργαζομένους του Δημόσιου που απαιτείται η καταβολή εισφοράς για την αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας, με βάση τα όσα προαναφέραμε, για κάθε μήνα που αναγνωρίζεται καταβάλλεται εισφορά ίση με 6,67% επί του βασικού μισθού που έχει ο εργαζόμενος κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για αναγνώριση.
Απαιτούμενα Δικαιολογητικά είναι:
- Αίτηση στην οποία ο ενδιαφερόμενος αναφέρει εάν επιθυμεί να αναγνωριστεί όλος ο χρόνος ή μέρος από τη στρατιωτική θητεία.
- Πιστοποιητικό του Στρατολογικού Γραφείου στο οποίο αναφέρεται ο ακριβής χρόνος στρατιωτικής θητείας.
- Πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών, στο οποίο να αναφέρονται και οι αποδοχές του υπαλλήλου κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης.
Πάντως, η αναγνώριση είναι συμφέρουσα όταν γίνεται όσο το δυνατόν νωρίτερα, αφού ο βασικός μισθός αυξάνεται ανάλογα με τα έτη υπηρεσίας και έτσι όσο αργότερα τόσο μεγαλύτερο είναι το ποσό το οποίο απαιτείται για την αναγνώριση.

Διαψεύδει το «τελεσίγραφο» στην Τουρκία ο Λευκός Οίκος

Ο εκπρόσωπος της αμερικανικής προεδρίας, Μπιλ Μπάρτον διέψευσε το δημοσίευμα της εφημερίδας «Financial Times», πως ο Λευκός Οίκος έδωσε «τελεσίγραφο» στην Τουρκία να αναθεωρήσει τη στάση της απέναντι στο Ιράν και το Ισραήλ.

Ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ο πρόεδρος και ο τούρκος πρωθυπουργός Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν συνομίλησαν προ 10 ημερών και έθιξαν το ζήτημα του Ιράν, του στολίσκου για τη Γάζα και άλλα ζητήματα που συνδέονται με αυτά».

Ενώ πρόσθεσε: «Υπάρχει  διάλογος με τους Τούρκους, αλλά κανένα τέτοιο τελεσίγραφο δεν τους έχει δοθεί».

Από την πλευρά του, ο Τούρκος πρωθυπουργός διαβεβαίωσε σε τηλεοπτική του συνέντευξη πως οι τουρκο-αμερικανικές σχέσεις βρίσκονται σε καλό δρόμο.

Κλείνοντας τις δηλώσεις του πρόσθεσε: «Τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων για την αγορά των όπλων είναι εσωτερικά θέματα κάθε χώρας. Το Κογκρέσο τους μπορεί να έχει διαφορετικές εκτιμήσεις, όπως ακριβώς και εμείς έχουμε τη δική μας Εθνοσυνέλευση και όποτε τις παρουσιάζουμε τις δικές μας εκτιμήσεις υπάρχουν αναβολές».


Πηγή

Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΑΣΚΗΣΗ ΡΩΣΙΑΣ-NORAD


Αεροπορία και η Διοίκηση Βορειο-Αμερικανικής Αεροδιαστημικής Άμυνας (NORAD), ολοκλήρωσαν τη φάση των κοινών ασκήσεων, για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας, στην Άπω Ανατολή.

Η άσκηση, με την ονομασία "Eagle", πραγματοποιήθηκε από τις 6-11 Αυγούστου και συμμετείχαν αεροπλάνα από τη Ρωσία, τον Καναδά και τις ΗΠΑ, στις βάσεις του Elmendorf στην Αλάσκα, και στο Khabarovsk, Ρωσία.

"Το προσωπικό που πήρε μέρος στις ασκήσεις παρουσίασε υψηλό βαθμό επαγγελματισμού στο συντονισμό των εναέριων αποστολών και την ανταλλαγή πληροφοριών", δήλωσε ανώτερος αξιωματικός της ρωσικής Πολεμικής Αεροπορίας.

Πηγή:liako.gr

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

«Παρέλαση» σπατάλης στις Ένοπλες Δυνάμεις εντόπισαν οι ελεγκτές

Ρεπορτάζ: Γ. Κουρδής, Χ. Στεφανής


Στο «μικροσκόπιο» των Ευρωπαίων ελεγκτών μπήκαν τα οικονομικά στοιχεία και στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας, ζητώντας δραστικές μειώσεις στις υπερβολικές λειτουργικές δαπάνες. Στο στόχαστρο μπαίνουν οι δαπάνες για τα στρατόπεδα «φαντάσματα», για χώρους που δεν λειτουργούν ή υπολειτουργούν, γιατί κρίνονται μη απαραίτητοι, οι υπεράριθμοι στρατηγοί και τα μεγάλα έξοδα για τις μετακινήσεις των αξιωματικών με αυτοκίνητα του στρατού.

Η χωρά μας σύμφωνα με στρατιωτικούς αναλυτές έχει το προνόμιο, να διαθέτει τους περισσότερους στρατηγούς σε αναλογία με τον πληθυσμό της μεταξύ των κρατών-μελών του ΝΑΤΟ. Περικοπές και στα αυτοκίνητα για τη μεγαλύτερη μερίδα των αξιωματικών, καθώς μόνο οι ανώτατοι αξιωματικοί θα δικαιούνται στο μέλλον μετακινήσεις με αυτοκίνητα του στρατού. Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας πάντως δεν συναντήθηκε με τους Ευρωπαίους αξιωματούχους, χαρακτηρίζοντας τη συνάντηση «υπηρεσιακού επιπέδου». Όπως αναφέρει σε γραπτή του δήλωση «οι υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου διαβεβαιώσαν, ότι θα διασφαλιστεί η αποτελεσματική εκτέλεση του ψηφισμένου κρατικού προϋπολογισμού, που περικόπτει τις συνολικές δαπάνες του υπουργείου Εθνικής Άμυνας κατά 6,6%, με ιδιαίτερη έμφαση στις λειτουργικές δαπάνες οι οποίες περικόπτονται κατά 12,1%».

Μία ακόμη από τις δαπάνες που κρίνονται υπερβολικές για τις Ένοπλες Δυνάμεις, είναι το επίδομα που δίνεται στους αξιωματικούς για να ράψουν τις στολές τους και ανέρχεται σε μερικές εκατοντάδες ευρώ για κάθε αξιωματικό. Η πολυτέλεια και τα μεγάλα έξοδα δεν θα έχουν θέση στις Ένοπλες Δυνάμεις, διαμηνύει η πολιτική ηγεσία. Είναι χαρακτηριστικό, ότι ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης έγινε έξαλλος, όταν σε πρόσφατη επίσκεψη σε στρατόπεδο του Έβρου διαπίστωσε, ότι χρήματα που προοριζόταν για παράθυρα θαλάμων, κατέληξαν στην ανέγερση ναού.

Πηγή: ALPHA

Επιμέλεια: Π. Γραμμέλης

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Αντίθετοι για τις ειρηνευτικές αποστολές

Η πλειοψηφία των Ελλήνων αξιωματικών είναι αντίθετη με τη συμμετοχή της Ελλάδας στις ειρηνευτικές αποστολές, ενώ ένα μεγαλύτερο ποσοστό δεν πιστεύει ότι το ΝΑΤΟ θα προστατεύσει την Ελλάδα από μία ενδεχόμενη επιθετική ενέργεια της Τουρκίας.

Τα συμπεράσματα αυτά βγαίνουν από την έρευνα της VPRC, που έγινε για λογαριασμό του Monthly Review σε δείγμα 829 αξιωματικών. Στο ερώτημα εάν είναι υπέρ ή κατά της ελληνικής συμμετοχής σε ειρηνευτικές αποστολές, το 51% δηλώνει ότι είναι αντίθετο με τη συμμετοχή της Ελλάδας σε ειρηνευτικές αποστολές. Το 40% τάσσεται υπέρ και το 9% δεν απαντάει.
Το 70% θεωρεί ότι το σημαντικότερο πρόβλημα μεταξύ Ελλάδας και ΝΑΤΟ είναι ότι δεν συμβαδίζουν οι προτεραιότητες του ΝΑΤΟ στα Βαλκάνια και στο Αιγαίο με τις αντίστοιχες της Ελλάδας. Ωστόσο, το 63% θεωρεί ότι με τη συμμετοχή της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ εξισορροπείται η επιρροή της Τουρκίας μέσα στο ΝΑΤΟ. Παρ' όλα αυτά το 56% δεν πιστεύει ότι το ΝΑΤΟ προστατεύει την Ελλάδα από μια ενδεχόμενη επιθετική ενέργεια της Τουρκίας.
Το 64% τάσσεται κατά της αποχώρησης της Ελλάδας από το ΝΑΤΟ. Ωστόσο, το ίδιο ποσοστό (64%) θεωρεί ότι το ΝΑΤΟ υποστηρίζει περισσότερο την Τουρκία και μόλις το 24% θεωρεί ότι το ΝΑΤΟ υποστηρίζει με τον ίδιο τρόπο την Ελλάδα και την Τουρκία. Μόνο το 42% θεωρεί ότι η Ελλάδα ήταν ωφελημένη από τη συμμετοχή της στο ΝΑΤΟ.
Το 28% θεωρεί ότι ήταν χαμένη και το 27% ούτε χαμένη αλλά και ούτε ωφελημένη! Απεναντίας το 60% θεωρεί ότι το ΝΑΤΟ βγήκε ωφελημένο από τη συμμετοχή της Ελλάδας στη Συμμαχία.


Πηγή: ΕΘΝΟΣ


Related Posts with Thumbnails