Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Ομολογία κυρίας Αθανασίας (Πρώην μέλος ΕΑΕΠ)

Όταν σκέφτομαι τα χρόνια που ήμουν στην ΕΑΕΠ (λιγότερο από 3 – βέβαια τον τελευταίο χρόνο ήμουν σωματικά μόνο) αναρωτιέμαι πόσο μεγάλη πλύση εγκεφάλου είχε γίνει σε μένα ώστε να αλλάξει εντελώς η προσωπικότητα μου και η ζωή μου. Άλλαξε το ντύσιμο η εξωτερική μου εμφάνιση άλλαξαν τα συναισθήματά μου για ανθρώπους που αγαπούσα και επίσης είχα πολύ εγωισμό και έβλεπα μόνο καλό αυτό το οποίο ήταν σύμφωνο με την διδασκαλία της πεντηκοστής. Θυμάμαι δεν είχα δική μου πρωτοβουλία και σε απλά καθημερινά πράγματα πορευόμουν σύμφωνα με τις εντολές των υπευθύνων της ΕΑΕΠ.
Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΑΕΠ
Όλα ξεκίνησαν όταν γνώρισα κάποιον ο οποίος πήγαινε για χρόνια στην ΕΑΕΠ και μου μίλησε για αυτή την “εκκλησία”. Μου την παρουσίασε ως εξής λέγοντας μου ότι σ αυτή την “εκκλησία” υπάρχει μια μεγάλη διαφορά με τις υπόλοιπες σε όλες μιλάνε για το Θεό στην ΕΑΕΠ μιλάει ο ίδιος ο Θεός. Μου μιλούσε για θαύματα τα οποία γινόταν μέσα στην “εκκλησία” όπως θεραπείες από αρρώστιες απεξάρτηση από ουσίες ζωή χωρίς αμαρτία με λίγα λόγια παρουσίαζε μια “εκκλησία” τέλεια. Στη συνέχεια μου μίλησε για τις προφητείες τα ενύπνια τα χαρίσματα του πνεύματος του αγίου και για τις γλώσσες που μιλούσαν όσοι έχουν βαπτιστεί με πνεύμα άγιο.

Βέβαια στην αρχή μου έλεγε δεν πειράζει που είσαι ορθόδοξη όλους θα τους σώσει ο Θεός αρκεί να πιστεύεις.
Ακούγοντας όλα αυτά πήγα ένα απόγευμα στην “εκκλησία” από περιέργεια εκεί είδα κάποιον να μιλάει από τον άμβωνα πολύ δυνατά και στην συνέχεια αφού τελείωσε το κήρυγμα ζήτησε από αυτούς που ήταν άρρωστοι να βγουν μπροστά και να προσευχηθούν εκεί πράγματι τρόμαξα πολύ άρχισαν όλοι να φωνάζουν δυνατά σήκωναν τα χέρια τους και μερικοί μιλούσαν όχι ξένες λέξεις ολοκληρωμένες αλλά διάφορους φθόγγους και μονοσύλλαβες λέξεις δεν ήξερα τι να κάνω μόλις τελείωσε έφυγα γρήγορα και μάλιστα τρέχοντας.
Πέρασαν μήνες και όταν συναντήθηκα πάλι με τον πεντηκοστιανό φίλο μου μου μίλησε ευγενικά αλλά μου είπε ότι ο Κύριος σε περιμένει σ’ αυτή την εκκλησία δεν πρέπει να τον λυπήσω και να απουσιάζω. Μου έδωσε και μία Αγία Γραφή να διαβάζω. Δυστυχώς δεν έμεινα στην πρώτη μου εμπειρία και ξαναπήγα γιατί σκεφτόμουν συνεχώς αυτά τα λόγια να μην λυπήσω τον Κύριο.


Την δεύτερη φορά που πήγα μου έδωσαν και ένα μαντήλι να φορέσω και όταν γονάτισα να προσευχηθώ φοβόμουν και μπορώ να πω ότι λίγο έτρεμα. Εκμυστηρευτικά αυτό το συναίσθημα στο φίλο μου και μου είπε το εξής: Αυτό είναι θαύμα πολύ γρήγορα θα βαπτιστείς με πνεύμα άγιο. !!!


Μετά την δεύτερη φορά άρχισα να πηγαίνω κάποιες Κυριακές και ορισμένες φορές και απογεύματα. Στο τέλος κάθε συνάθροισης ερχόταν ο υπεύθυνος της “εκκλησίας” μου μιλούσε και ρωτούσε ποιες είναι οι εντυπώσεις μου. Ενώ στην αρχή μου έλεγαν δεν πειράζει που είσαι ορθόδοξη μετά αφού πήγαινα συχνά ο ποιμένας μου είπε ότι πρέπει να βγάλω από το μυαλό μου την ορθοδοξία και να αποφασίσω σε ποια εκκλησία θα πάω. Ο υπεύθυνος της εκκλησίας πάντα μου μιλούσε ευγενικά αλλά έπρεπε να αποφασίσω πολύ γρήγορα για την πορεία μου μέσα στην ΕΑΕΠ δλδ βάπτισμα στο νερό – συμμετοχή στις κοινωνίες και τις υπόλοιπες εκδηλώσεις – παρέες με τους αδελφούς –αλλαγή τρόπου ζωής – εξωτερική εμφάνιση. ΟΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ-ΒΙΑΣΤΙΚΑ τώρα καταλαβαίνω γιατί.
Έτσι αποφάσισα να κάνω την αλλαγή νομίζοντας πως αυτό είναι θέλημα του Θεού.
ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΕΝ ΥΔΑΤΙ
Πρέπει να ομολογήσω ότι ήρθε και η δύσκολη ώρα για το βάπτισμα. Οι πιέσεις του ποιμένα ήταν έντονες και κάθε φορά που με έβλεπε ρωτούσε πότε θα βαπτιστώ. Πάντα έβρισκα δικαιολογίες θυμόμουν το ΟΜΟΛΟΓΩ ΕΝ ΒΑΠΤΙΣΜΑ και δεν ήθελα να βαπτιστώ πάλι. Αλλά οι πιέσεις ήταν τέτοιες που δεν μπόρεσα για πολύ να αντισταθώ πως θα έπαιρνα εξάλλου κοινωνία χωρίς βάπτισμα.
Βαπτίστηκα μια Κυριακή αφού φόρεσα ένα άσπρο ρούχο πήγα μπροστά στον άμβωνα ο ποιμένας έκανε 3 ερωτήσεις εγώ απαντούσα ΑΜΗΝ. Μία ερώτηση απ’ αυτές ήταν αν πιστεύω στην αρπαγή της εκκλησίας τότε ήρθε στο μυαλό μου ΑΡΠΑΓΗ; ΠΙΣΤΕΥΩ; ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ; αλλά βέβαια ότι σκέφτηκα δεν το είπα και απάντησα απλά αμήν.
Αναρωτιέμαι για όλους αυτούς που βαπτίζονται αν είναι σίγουροι γι’ αυτό που κάνουν.


ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ

Η ζωή μετά κυλούσε ήρεμα οι πιέσεις σταμάτησαν και άρχισαν οι ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ. Μου μιλούσε ο Θεός με το όνομα μου και θυμάμαι μια φορά είπε ότι με περιμένουν ευλογίες και μαζί με μένα θα σωθεί και η οικογένεια μου θα έρθουν και αυτοί στη “εκκλησία”. Να πω ότι η οικογένεια μου ούτε έξω από την πεντηκοστή δεν περασε.
Το τελευταίο διάστημα που δεν πήγαινα συχνά άκουγα την εξής προφητεία, κόρη μου αγαπημένη να μην λείπεις από τον οίκο μου γιατί έτσι δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τον διάβολο. ΕΡΩΤΗΣΗ προς τους πεντηκοστιανούς υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να αντιμετωπίσει τον διάβολο; Θα έλεγε ποτέ το πνεύμα το άγιο κάτι τέτοιο; Πολλές φορές άκουγα προφητείες για τους πρεσβυτέρους της “εκκλησίας” τους μιλούσε ο Θεός για το πόσο σοφοί είναι πόσο άγιοι και πόσο εκλεκτοί . Ακούγοντας όλα αυτά δεν πέφτει ο καθένας στην περηφάνια δηλαδή θέλει το πνεύμα το άγιο να γίνουμε περήφανοι; Βέβαια οι πιο δύσκολες στιγμές με τις προφητείες ήταν όταν κάποιος ήταν άρρωστος και ακούστηκε προφητεία προς τη γυναίκα του ότι ο άντρας σου θα γίνει καλά μετά από λίγο εκείνος έφυγε από τη ζωή. Οι δικαιολογίες βέβαια ήταν πολλές.. Θα ξεχνούσα να γράψω κάτι που έγινε στην αρχή ακούστηκε κάποια προφητεία από κάποια γυναίκα και σε αυτά που έλεγε έκανε ένα συντακτικό λάθος ρώτησα λοιπόν τον φίλο μου πως γίνεται αυτό κάνει το πνεύμα το άγιο συντακτικά λάθη; δεν μου απάντησε αλλά την επόμενη βδομάδα που ξαναπήγα είπε ο ποιμένας από τον άμβωνα.- να προσέχουν οι προφήτες όταν προφητεύουν να μην κάνουν λάθη γιατί στην “εκκλησία” υπάρχουν άνθρωποι που τα προσέχουν αυτά- !!! ΑΝ ΜΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΔΕΝ ΒΓΕΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΜΙΛΑΕΙ.

ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ – ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ – ΠΙΕΣΕΙΣ

Είχα πάψει πλέον να είμαι νέα ψυχή στην εκκλησία οπότε η συμπεριφορά κάποιων αδελφών άλλαξε. Όταν κάποιος βρίσκεται στην αρχή της πίστεως τον αντιμετωπίζουν διαφορετικά πιο ευγενικά και του δίνουν περισσότερη ελευθερία ώστε να μην υπάρχει αντίδραση και φύγει. Στη συνέχεια όσο περνάει ο καιρός αρχίζουν οι απαιτήσεις. Έτσι έγινε και με μένα άρχισαν πάλι οι πιέσεις να μην δουλεύω πολύ και χάνω τις συναθροίσεις γιατί δεν πάω στις κοινωνίες όπως οι υπόλοιποι ότι πρέπει να αφήσω την δουλειά και τις οικογενειακές υποχρεώσεις ώστε να βρίσκομαι πιο πολύ με τους αδελφούς.
Εδώ θέλω να πω ότι δεν έβρισκα τίποτα ενδιαφέρον σ’ αυτές τις κοινωνίες μετ’ αλλήλων όπως τις λένε. Μαζεύονται κάποιοι αδελφοί σε ένα σπίτι υποτίθεται για πνευματικούς λόγους και το μόνο που κάνουν είναι να τρώνε να σχολιάζουν αυτούς που λείπουν και σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκονται και στη συνέχεια αραδιάζουν ένα σωρό ενύπνια θεωρώντας τους εαυτούς τους πολύ άγιους πολύ πνευματικούς εφόσον ο Θεός τους μιλάει μέσα από τα όνειρα.. Θα ξεχνούσα και τις ομολογίες. Με πόση άνεση αφηγούνται τις αμαρτίες τους και με κάθε λεπτομέρεια δεν λέγεται αλλά και το ενδιαφέρον όσων ακούν είναι μεγάλο. Σε μία σύναξη που είχα πάει είχα τρελαθεί με όσα άκουγα να αφηγούνται λεπτομερέστατα όλες τους τις εμπειρίες (ναρκωτικά – ουσίες – σχέσεις κ.λ.π.)
Όταν βρισκόμουν σε κάποια κοινωνία και μου έλεγαν να κάνω την ομολογία μου δεν ήξερα τι να πω. Δεν είχα βαρύ παρελθόν ώστε να μπορέσω να τους ικανοποιήσω .

ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ

Άρχισαν μέσα μου να δημιουργούνται διάφορα ερωτηματικά και έβλεπα ότι όλα αυτά που μου είχε πει ο φίλος μου για αυτή την “εκκλησία “ δεν ίσχυαν. Είδα ότι οι σχέσεις όλων των αδελφών δεν ήταν αυτές οι οποίες φαίνονταν. Είδα ότι ελευθερία δεν υπήρχε όλοι έπρεπε να έχουν περίπου την ίδια εξωτερική εμφάνιση και ο τρόπος ζωής να είναι ίδιος. Δηλαδή κατασκευάζουμε χριστιανούς ή τους βγάζουμε φωτοτυπία αγνοώντας την προσωπικότητα του καθενός. Είδα έναν ποιμένα να αντιμετωπίζει το ποίμνιο του σαν να έχει στα χέρια του μία σκακιέρα και να κινεί τα πιόνια όπως εκείνος επιθυμεί. Είδα νέα παιδιά να παντρεύονται γρήγορα και μετά από πολλές υποδείξεις του ποιμένα. Είδα κάποιους να λένε ότι είναι σωσμένοι και πως αν φύγουν τώρα από τη ζωή θα πάνε κοντά στον Κύριο. Έβλεπα σε γενικές γραμμές μια υπερηφάνεια μέσα σ όλη την “εκκλησία” αυτοί οι άνθρωποι ζουν κάτω από την καθοδήγηση των ενυπνίων των προφητειών και του συναισθήματος. Η πνευματική τους ζωή είναι όλες αυτές οι εμπειρίες.
Στη συνέχεια όλο και περισσότερο έλειπα από τις συναθροίσεις και όταν πήγαινα στεκόμουν έξω από την πόρτα και αναρωτιόμουν αν πρέπει να μπω ή όχι , Ψάχνοντας λοιπόν στο διαδίκτυο είδα ότι υπήρχαν και άλλες εκκλησίες οι οποίες μιλούσαν γλώσσες κ.λ.π. ρώτησα το φίλο μου για όλα αυτά και μου είπε ότι μία είναι η εκκλησία του Χριστού όλες οι άλλες είναι αιρέσεις.
Και αναρωτιέμαι ο κ. Λ.Φέγγος αναγεννήθηκε, βαπτίστηκε, χειροτονήθηκε επίσκοπος σε μία αίρεση και μετά ίδρυσε την δική του “εκκλησία” και πριν το 1965 δεν υπήρχε εκκλησία του Χριστού; Λένε ότι ο κάθε πρεσβύτερος πρέπει να είναι παντρεμένος και τα παιδιά του να είναι πιστά . Αυτά μόνο στα λόγια πόσοι είναι ακόμη ποιμένες και τα παιδιά τους έχουν φύγει από την πεντηκοστή ή πόσοι μετά από πολύ κόπο άφησαν τον άμβωνα όταν πέθανε η γυναίκα τους;
Όσο για την αρπαγή τι να πω. Μια ψεύτικη ιστορία κατασκευασμένη τόσο καλά από τους ίδιους με σκοπό να δημιουργεί φόβο σε όσους ακούν ώστε να προσηλυτίσουν περισσότερο κόσμο ή σ’ αυτούς που είναι ήδη μέσα ώστε να μην φύγουν. Η αρπαγή των πεντηκοστιανών στηρίζεται μόνο στα ενύπνιά και στις ψευδοπροφητείες τους..
Είχα γνωρίσει μια κοπέλα που μου είχε πει ότι ήθελε πάρα πολύ να σπουδάσει και είχε κάποια όνειρα αλλά ο πατέρας της δεν την άφησε γιατί θα γινόταν η αρπαγή και δεν χρειαζόταν να σπουδάσει.
ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ Ή ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΣΤΑΤΩΘΗΚΑΝ. ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΟΣΕΣ ΚΑΣΕΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΓΡΑΨΑΝ ΜΕ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΦΥΛΛΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΥΠΩΣΑΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΕΞΗ ΣΥΓΝΩΜΗ.
Άκουσα και το εξής τουλάχιστον από δύο τρεις αδελφούς ότι όταν ο κ. Λ..Φέγγος προσεύχεται βρίσκεται σε τέτοιο πνευματικό επίπεδο που συνομιλεί με τον ίδιο τον Κύριο. Του έχει πει λοιπόν ο Κύριος ότι θα ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ. Ο κ.Φέγγος είναι περίπου 80 ετών οπότε υπολογίστε !!!
ΣYMΠΕΡΑΣΜΑ
Τι είναι η Ε Α Ε Π;
Ούτε Ελευθέρα είναι διότι εξαρτάται από το πάθος της περηφάνιας και του εγωισμού των μελών της
Ούτε Αποστολική είναι γιατί δεν έχει αποστολική διαδοχή ούτε και βέβαια σχέση με την διδασκαλία των αποστόλων.
Ούτε Εκκλησία είναι διότι διδάσκει το ψέμα και οδηγεί τον άνθρωπο στην απώλεια
Ούτε Πεντηκοστή είναι διότι δεν υπάρχει πνεύμα άγιο παρά μόνο πνεύμα πλάνης.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΦΥΓΩ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Όλα αυτά που βίωνα μέσα στην πεντηκοστή μου δημιουργούσαν μια αναστάτωση και αποφάσισα να φύγω.
Πως κατάφερα να φύγω από την ΕΑΕΠ ο Θεός το ξέρει. Δύο με τρεις φορές άλλαξα νούμερο κινητού τέτοιες πιέσεις. Όσο και αν πιεζόμουν δεν ήθελα να γυρίσω στη πεντηκοστή και αποφάσισα να επιστρέψω στην ορθόδοξη εκκλησία.
Ένα απόγευμα Παρασκευής πήγα και εξομολογήθηκα και την Δευτέρα που ήταν του Αγίου Πνεύματος κοινώνησα. Βρήκα πάλι την ψυχική μου υγεία και την αληθινή ζωή μέσα στην ορθόδοξη εκκλησία.
Τι να πω για τον πνευματικό μου με πόση αγάπη και διακριτικότητα με στήριξε χωρίς πιέσεις και χωρίς να μου δημιουργεί φόβους. Ευγνωμονώ και δοξάζω το Θεό που γύρισα και εγώ στο σπίτι μου. Οι ευχές μου και οι προσευχές μου είναι για όλους όσους βρίσκονται στην πλάνη ο Κύριος μας να αποκαλύψει σ’ αυτούς την αλήθεια και να προστατεύει όλο τον κόσμο από τις αιρέσεις

αθανασία


Πηγή egolpio

Δεν υπάρχουν σχόλια:


Related Posts with Thumbnails