Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

Είναι η παρθενογένεση του Κυρίου αντιγραφή από άλλες θρησκείες; (Α)



Ο προφήτης Ησαΐας, εμπνευσμένος από το Πνεύμα του Θεού, προφήτευσε την έλευση του Μεσσία δια Παρθένου. Συγκεκριμένα, και ενώ ο Άχαζ (ο βασιλιάς του Ιούδα ) βρισκόταν σε δύσκολη θέση διότι τον πολιορκούσαν ο Ρεσίν ο βασιλιάς της Συρίας, και Φεκά ο βασιλιάς του Ισραήλ (ηταν χωρισμένοι σε δύο βασίλεια) και δεν είχε ελπίδες, ο Θεός με τον προφήτη Ησαία του δίνει παρηγορία ότι δεν θα πάθει τίποτα ούτε ο ίδιος ούτε ο λαός του, και δίνει και ένα σημείο θαυμαστό επισφραγίζοντας ότι όλα όσα λέει ο Θεός είναι αληθινά.


Του δίνει την εξής προφητεία που αφορά τον Κύριο………
‘’δωσει κυριος αυτος υμιν σημειον ιδου η παρθενος εν γαστρι εξει και τεξεται υιον και καλεσεις το ονομα αυτου εμμανουηλ’’ (Ησαίας ζ, 14)

Ο Ματθαίος στο ευαγγέλιο του γράφοντας για την γέννηση του Ιησού, επιβεβαιώνει την προφητεία………
‘’ τουτο δε ολον γεγονεν ινα πληρωθη το ρηθεν υπο του κυριου δια του προφητου λεγοντος ιδου η παρθενος εν γαστρι εξει και τεξεται υιον και καλεσουσιν το ονομα αυτου εμμανουηλ ο εστιν μεθερμηνευομενον μεθ ημων ο θεος’’ (Ματθαίος 1, 22-23)

Αυτήν την θαυμάσια προφητεία που ΥΠΗΡΧΕ ΗΔΗ από την ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ εποχή (ως γνωστόν η μετάφραση της Παλαιάς Διαθήκης έγινε τον 3ο αι π Χ- 1ο αι π Χ), έρχονται οι διάφοροι να προσβάλουν και να πούν ότι δήθεν είναι αντιγραφή από άλλες θρησκείες και ότι δεν είναι μοναδικό.
Τα παρακάτω που θα ακολουθήσουν, είναι από συζήτηση που είχα στο multiforums πριν καιρό, όπου διαπραγματευόμαστε το συγκεκριμένο θέμα.
Όπως θα διαπιστώσετε και εσείς, ή δεν έχουν διαβάσει τις πηγές που δίνουν (καθώς λένε άλλα από αυτά που υποστηρίζουν ) ή βασίζονται στο ότι κανείς δεν θα τις ψάξει.
Εμείς όμως ψάξαμε, διότι ο χριστιανισμός ΔΕΝ φοβάται την έρευνα!!
Με κόκκινο είναι οι θέσεις ενός πανθεϊστή, με μαύρο οι απαντήσεις μου. Εδώ θα δημοσιεύσω μόνο τις θέσεις χωρίς να δημοσιεύσω τις αντιδράσεις που υπάρχουν σε ένα φόρουμ. Όποιος θέλει, μπορεί να δεί τον διάλογο με όλες τις αντιδράσεις……..



1)Ο Αιγύπτιος θεός Ρα γεννήθηκε από παρθένα μητέρα,την Net ή Neith, και δεν είχε πατέρα. πηγή : οι επιγραφές στο Luxor και στο Carnak

Απάντηση…….
Ο Ρα, αναδύθηκε από τον ωκεανό, και έβαλε σε τάξη τα στοιχεία του χάους, που παρουσιάζονται στα κείμενα ως θεοί με συγκεκριμένες ιδιότητες.

Δεν εχουμε παρθενογένεση. Άλλο η παρθενογένεση και άλλο η αυτογονιμοποίηση.

‘’As the mother of Ra, the Egyptians believed her to be connected with the god of the watery primeval void, Nun. (Her name might have also been linked to a word for water thus providing the connection between the goddess and the primeval waters.) Because the sun god arose from the primeval waters, and with Nit being these waters, she was thought to be the mother of the sun, and mother of the gods. She was called 'Nit, the Cow Who Gave Birth to Ra' as one of her titles’’.In late dynastic times there is no doubt that Nit was regarded as nothing but a form of Hathor, but at an earlier period she was certainly a personification of a form of the great, inert, primeval watery mass out of which sprang the sun god Ra...’’ (Πηγη The Gods of the Egyptians, E. A. Wallis Budge)


2)O επίσης Αιγύπτιος θεός Horus ήταν γιος της Παρθένας Μητέρας Ίσιδος. "Στις κατακόμβες της Ρώμης μαύρα αγάλματα της Αιγύπτιας θεϊκής Μητέρας και Βρέφους επιζούν ακόμη από την πρώιμη λατρεία της Παρθένας και του Θείου Βρέφους στους οποίους και αλλαξοπίστησαν. Σε αυτά τα αγάλματα η Παρθένα Μαρία απεικονίζεται ως μελαμψή γυναίκα,συνήθως με βέλο στο πρόσωπο,κατά τα πρότυπα της Ίσιδος". πηγή : οι κατακόμβες της Ρώμης






Απάντηση......
Ο περί Ίσιδος και Οσίριδος μύθος αναφέρει τα σχετικά με τη γέννηση του γιού, τον οποίο η Ίσιδα συνέλαβε από τον Όσιρι, αφού ανέστησε με μαγικά μέσα τον δολοφονημένο θεό, και τον γέννησε πρόωρα στην νησίδα Χέμμιν.
Ions Veronica 1968, 72. Ιons Veronica 1968, Egyptian Mythology, Newnes Books, London.
Η Ίσιδα ήταν παντρεμένη με τον Οσιρι που σημαίνει σεξουαλική επαφή.




3)Ο Άπις,ο Ιερός Ταύρος της Μέμφιδος,πιστευόταν πώς συνελήφθη από μια θεότητα που κατέβηκε πάνω σε μια σεληναχτίδα(αυτή τη φορά..)),που έπεσε πάνω σε μια αγελάδα και συνέλαβε το ιερό κτήνος.Έτσι θεωρούνταν ως ο Υιός του Θεού.πηγές:Πλούταρχος,Ηρώδοτος 3(Θάλεια),27-29.

Απάντηση.......

Ας ''απαντήσει'' το ίδιο το κείμενο.......

Ηροδοτου Ιστοριαι, βιβλιο 3 (Θαλεια) 27-29
Κζ (27)
Απιγμενου δε Καμβυσεω ες Μεμφιν εφανη Αιφυπτιοισι ο Απις, τον Ελληνες Επαφον καλεουσι επιφανεος δε τουτου γενομενου αυτικα οι Αιγυπτιοι ειματα εφορεον τα καλλιστα και ησαν εν θαλιησι. Ιδων δε ταυτα τους Αιγυπτιους ποιευοντας ο Καμβυσης, παγχυ σφεας καταδοξας εωυτου κακως πρηξαντος χαρμοσυνα ταυατ ποιεειν, εκαλεε τους επιτροπους της Μεμφιος,απικομενους δε ες οψιν ειρετο ότι προτερον μεν εοντος αυτου εν Μεμφι εποιευν τιουτον ουδεν Αιγυπτιοι,τοτε δε επει αυτος παρειη της στρατιης πληθος τι αποβαλων. Οι δε εφραζον ως σφι θεος ειη φανεις δια χρονου πολλλου εωθως επιφανεσθαι, και ως επεαν φανη τοτε παντες Αιγυπτιοι κεχαρηκοτες ορταζοιεν. Ταυτα ακουσας ο Καμβυσης εφη ψευδεσθαι σφεας και ως ψευδομενους θνατω εζημιου.

Κη (28)
Αποκτεινας δε τουτους δευτερα τους ιρεας εκαλεε ες οψιν λεγοντων δε κατά ταυτα των ιρεων,ου λησειν εφη αυτόν εις θεος τις χειροηθης απιγμενος ειη Αιγυπτιοισι. Τοσαυτα δε ειπας απαγειν εκελευε τον Απιν τους ιρεας. Οι μεν δη μετηισαν αξοντες. Ο δε Απις ουτος ο Επαφος γινεται μοσχος εκ βοος, ητις ουκετι οιη γινεται ες γαστερα αλλον βαλλεσθαι γονον. Αιγυπτιοι δε λεγουσι σελας επι την βουν εκ του ουρανου κατισχειν, και μιν εκ τουτου τικτειν τον Απιν. Εχει δε ο μοσχος ουτος ο Απις καλεομενος σημηια τοιαδε εων μελας, επι μεν τω μετωπω λευκον τι τριγωνον, επι δε του νωτου αιετον εικασμενον, εν δε τη ουρη τας τριχας διπλας, υπο δε τη γλωσση κανθαρον.

Κθ (29)
Ως δε ηγαγον τον Απιν οι ιρεες, ο Καμβυσης,οια εων υπομαργοτερος, σπασαμενος το εγχειριδιον, θελων τυψαι την γαστερα του Απιος παιει τον μηρον γελασας δε ειπε προς τους ιρεας ‘’ω κακαι κεφαλαι,τοιουτοι θεοι γινονται, εναιμοι τε και σαρκωδεες και επαιοντες σιδηριων; Αξιος μεν γε Αιγυπτιων ουτος γε ο θεος.αταρ τοι υμεις γε ου χαιροντες γελωτα εμε θησασθε’’. Ταυτα ειπας ενετειλατο τοισι ταυτα πρησσουσι τους μεν ιρεας εδικαιευντο, ο δε Απις πεπληγμενος τον μηρον εφθινε εν τω ιρω κατακειμενος. Και τον μεν τελευτησαντα εκ του τρωματος εθαψαν οι ιρεες λαθρη Καμβυσεω.
Που λέει ο Ηρόδοτος ότι οι Αιγύπτιοι πίστευαν ότι η αγελάδα που γονιμοποιήθηκε ήταν …………..παρθένα?

Αν το δείτε, να μου το πείτε.........




Δεν υπάρχουν σχόλια:


Related Posts with Thumbnails