Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Αναφέρεται το Ταλμούδ στον Ιησού Χριστό;

''Η "νέα θρησκεία" και ο υποτιθέμενος ιδρυτής της απουσιάζουν από το Ταλμούδ…. Το Ταλμούδ δεν ασχολείται ούτε με τον Ιησού σας ούτε με τους χριστιανούς''.

Αυτο ισχυρίζονται οι νεοπαγανιστές. Οτι δήθεν ο Γεσούα που αναφέρει το Ταλμούδ, δεν είναι ο Ιησούς των χριστιανών, αλλά ένα άλλο πρόσωπο που έδρασε σαν τον Ιησού.

Παρακάτω ακολουθούν στοιχεία που δείχνουν πλαστογράφηση του Ταλμούδ από Εβραίους!! Προσπάθεια αφαίρεσης του ονόματος του Ιησού των χριστιανών απο Εβραίους παραχαράκτες. Αλλά το ψέμα θα εκτεθεί και πάλι προς δόξαν Κυρίου, και μαζί με αυτό και οι οπαδοί του.......



Τον 17ο αιωνα, οι Ιουδαίοι ραββίνοι έκαναν προσπάθεια να αφαιρέσουν όλες τις αναφορές του Ταλμούδ για τον Χριστό.
Οι Josh McDowell & Bill Wilson, στο έργο τους ‘’ He Walked Among Us ’’, κάνουν την εξής αναφορά………
"... in light of the persecutions, the Jewish communities imposed censorship on themselves to remove references to Jesus in their writings…… in 1631 the Jewish Assembly of Elders in Poland declared: ‘We enjoin you under the threat of the great ban to publish in no new edition of the Mishnah or the Gemara anything that refers to Jesus of Nazareth ..." .
(Ibid, pp. 58-59)
Δηλαδή……………’’στο φως του κατατρεγμού, οι Ιουδαϊκές κοινότητες έθεσαν λογοκρισία ώστε να αφαιρέσουν τις αναφορές στον Ιησού από τα γραπτά τους…..το 1631 η Ιουδαϊκή ένωση Πρεσβυτέρων στην Πολωνία διακήρυξε ‘’είμαστε μαζί σας υπό την απειλή της μεγάλης απαγόρευσης της δημοσίευσης σε καμία νεα έκδοση του Mishnah ή του Gemara οτιδήποτε αναφέρεται στον Ιησού από την Ναζαρέτ………’’

Παρόλα αυτά, υπάρχουν αντίγραφα Ταλμουδικών κειμένων πριν το 1631, κατά τον Dr. Robert Morey, ο οποίος τα επισημαίνει στο έργο του Jesus in the Mishnah and Talmud.
Γράφει……..’’ copies of the uncensored pre-1631 texts can be found in Oxford University and several other European libraries. Thus the statements about Jesus were never actually ‘lost.’ They were published separately in numerous editions and studied by Jewish scholars in private. No one denies these facts any more...’’( pp. 1-2)
Δηλαδή………..’’ αντίγραφα των κείμενων πριν το 1631 μπορούν να βρεθούν στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και σε αρκετές άλλες ευρωπαϊκές βιβλιοθήκες. Έτσι οι δηλώσεις για τον Ιησού ποτέ δεν χάθηκαν ουσιαστικά. Δημοσιεύτηκαν ξεχωριστά σε πολλές εκδόσεις και μελετήθηκαν από Ιουδαίους κατ' ιδία. Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί αυτά τα γεγονότα άλλο πια….’’


Μερικές μόνο αναφορές…………..
Γράφει το Ταλμούδ ότι κρεμαστηκε την παραμονή της Εξόδου. Γράφει (ψευδώς βέβαια) ότι είχε σπουδάσει μάγια, κάτι που το αναφέρουν οι ευαγγελιστές ως κατηγορία, καθώς και την απάντηση του Κυρίου.
‘’And it is tradition: On the eve of Passover they hung Jeshu…… because he hath practiced magic’’ (Sanhedrin 43a)
«Την παραμονή τον Πάσχα κρέμασαν τον Γιεσσού επειδή έκανε μάγια και γοήτευε και παρέσυρε το Ισραήλ» (Talmoud, Qiddouschim 49b, Schabbath 75a, 104b).
«Συνέβη στον ραββίνο Ελεάζαρ μπ εν Νταμάχ, που τον δάγκωσε ένα φίδι, να έρθει να τον θεραπ εύσει ο Ιακώβ, ένας άνθρωπος από το Κεφάρ Σομά στο όνομα του Γιεσσού μπεν Πανθέρα. Αλλά ο ραββίνος Ισμαήλ δεν τον άφησε. Είπε: Δεν σου επ ιτρέπω, Μπ εν Νταμάχ. Εκείνος απάντησε: Θα σου αποδείξω ότι μπορεί να με θεραπ εύσει. Αλλά δεν τον δόθηκε η ευκαιρία να το αποδείξει, γιατί π έθανε...»

Και αρκετά άλλα αποσπάσματα όπου ο Χριστός ονομάζεται Γιεσσού μπεν Πανθέρα (Yeshu Ben Pantera), που σημαίνει Ιησούς ο Γιος του Πάνθηρα και είναι μια ονομασία που βλέπουμε στις εβραϊκές αναφορές για τον Χριστό συνήθως με υβριστικό περιεχόμενο .

Πολύ λογιοι δέχονται ότι ο αναφερόμενος Γέσουα είναι ο Χριστός. Ανάμεσα ….
Thiessen and Merz draw on Dalman (1893), Maier (1982), and Thoma (1990) in reaching this conclusion. Theissen, Gerd and Annette Merz. The historical Jesus: a comprehensive guide. Fortress Press. 1998. translated from German (1996 edition). p. 74-76.

Ο ιστορικός Travers Herford, συγγραφέας του έργου ‘’Christianity in Talmud and Midrash (1903)’’, καταλήγει στα ίδια συμπεράσματα.
Οι Heinrich Laible, Arnold Meyer, Herford, με τις έρευνες τους αποδεικνύουν ότι το Ταλμούδ αναφέρεται στον Ιησού.

Ο Κέλσος, όταν προσποιείται τον Ιουδαίο (ως φαίνεται από την αναίρεση που του κάνει ο Ωριγένης) παίρνει παραδείγματα από το εβραϊκό Ταλμούδ. Μόνο οι Ιουδαίοι ανά τους μετέπειτα αιώνες είναι που το αμφισβητούν.



Buxtorf (Lexicon Jud. In verbo Jeschu)…………
’ Παρα το γεγονος ότι οι ραββινοι στις προσθηκες που εκαναν στο Ταλμουδ προσπαθουν να κρυψουν τη μοχθηρια τους λεγοντας ότι ότι αυτος που αναφερουν δεν ηταν ο Ιησους Χριστος, εντουτοις η απατη είναι εμφανεστατη και πολλα γεγονοτα αποδεικνυουν ότι εγραφαν και πιστευαν όλα αυτά τα πραγματα για τον Ιησου. Πρωτα τον αποκαλουν γιο του Pandira. Ο Ιησους ο Ναζωραιος λοιπον, αναφερεται σε αλλα σημεια……τον ονομαζουν ‘’αυτος που τον κρεμασαν’’, το οποιο κανει προφανη αναφορα στην Σταυρωση του Χριστου,κυριως αφου και ο προσδιορισμος του χρονου ‘’την παραμονη του πασχα’’ συμπιπτει με το χρονο της σταυρωσης του Ιησου……οι αντιφασεις δεν είναι τιποτα καινουριο στα εβραικα κειμενα και γινεται εσκεμμενα ώστε οι χριστιανοι να μην αντιλαμβανονται ευκολα την απατη….’’



Οι ίδιοι οι Εβραίοι το ομολογούν…………’’Οι ραββίνοι ανέκαθεν εξαπατούσαν τους Ναζωραίους λέγοντας ότι ο Ιησούς τον οποίο αναφέρει το Ταλμούδ δεν είναι ο Ιησούς Χριστός των Χριστιανών. Επιτρέπουν αυτό το ψεύδος στον εαυτό τους για την διατήρηση της ειρήνης’’. (Rohling, Die Polemik und das Men schenopfer des Rabbinismus, ut supra).
Περισσότερα στοιχεία εδώ………..

Δεν υπάρχουν σχόλια:


Related Posts with Thumbnails